Jag missade lite frågor i mitt tidigare inlägg.
Citat:
Ursprungligen postat av
FreedomDeep
I följande video har en (torterad) person i alla fall - med hjälp av en spektrumanalysator - lyckats mäta Microwave Hearing/RF Hearing signaler:
Hörbara radiofrekvenser och hörbara mikrovågsfrekvenser?
Lite förtydligande här vore trevligt, eftersom varken radio- eller mikrovågsfrekvenser har en våglängd som är hörbar för en människa.
Citat:
Ursprungligen postat av
FreedomDeep
I measured it with a specially selected G.C. Electronics MW-500 Field Strength Meter.
"Specially Selected" indeed. Jag har rotat runt över hela jävla WWW, och inte lyckats finna ett enda elektroniskt verktyg med ett enda av sökorden på det instrumentet.
Vem säljer mätaren, och
vad mäter den?
Citat:
Ursprungligen postat av
FreedomDeep
These R.F. signals are demodulated off of the body,
D.v.s, Radiosändaren kan inte bara
sända radiovågor. Den kan även
fånga upp de radiovågor
din kropp sänder ut samt
särskilja dessa vågor från de vågor som
alla andra kroppar i området sänder ut, och därefter fasmodulera utsignalen i rät fasvinkel gentemot den kropp vars frekvens den inte känner till förrän den särskiljt din kropp från alla andra kroppar i området?
Det låter
dyrt, ur ren processorkapacitetssynpunkt.
Citat:
Ursprungligen postat av
FreedomDeep
by using R.F. phase demodulation.
Alltså seriöst. Ordet "Demodulation". Vad fan antyder du egentligen att det ordet skulle innebära?
Citat:
Ursprungligen postat av
FreedomDeep
Mängder av människor världen över är drabbade av teknik hemskare än någon – som inte själv är drabbad – kan föreställa sig. Ren ondska!
Personligen upplevde jag mig förgiftad av Chemtrails i flera år... Jag har även varit offer för elektronisk terrorism, ELF-vågor från lågflygande flygplan samt ELF-vågor från underjordiska plasma-borrar. I alla fall fram tills dess att min psykos gick över (och helt utan medicinsk hjälp till och med). Därefter har jag sedan länge insett att allt jag trodde jag var utsatt för, bara var en manifestation av mitt eget psyke där kroppen helt enkelt gav direkt respons på vad jag TRODDE var på riktigt.
Mind over Matter.
Citat:
Ursprungligen postat av
FreedomDeep
Att överhuvudtaget hitta implantat torde bli svårare då vi lever i nanotidsåldern och allt blir mindre och mindre.
Nanoåldern må ha kommit en bit, men steget till sk. "Molecular Assemblers", som krävs för att skapa teoretiskt fungerande implantat som går att dölja men som ändå har minneskapacitet nog att sända mer än en åttåndels byte, är 200+ år bort.
Citat:
Ursprungligen postat av
Harfager
...
Controlled Opposition?