2015-11-19, 20:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av discoHITLER
Det är 2015 hallå?

Fortfarande djur!
Citera
2015-11-19, 20:06
Medlem
Teleslingas avatar
Det är HELT i sin ordning hur du än vill ha din fitta! Alla tänder på olika och du får självklart ha din fitta i valfritt skick vad gäller frisyr.

Intressant konstaterande är att jag för egen del numera föredrar lite hår mer än renrakat. Trött på porrlook helt enkelt.

Lycka till med ditt knullande!
Citera
2015-11-20, 07:40
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Inte behåring enbart, jag kan tycka det är trevligt med rakat, ansat, friserat eller djungel. Det är fler faktorer än behåring som spelar in och den största är lukt, sedan smak och efter det utseende generellt. Att haka upp sig på en faktor funkar inte.
Citera
2015-11-20, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av msbiatch
I lördags stötte jag på killen jag har on off träffat i några månader. En sak ledde till det andra och jag följde med honom. Jag brukar annars raka fittan men jag tänkte inte att jag behövde det och jag visste ju inte att jag skulle ha sex. Han verkade inte ha nåt emot det utan han var tänd men jag tror han var lite full. Jag har ändå lite ångest eftersom killar gillar ju rakat. Om jag skulle glömma att raka och jag träffade en kille tror ni han skulle bli slak eller nåt eller säga något?

När håren reser sig från huden är det avtändande. Detta händer vid >4mm. Det är dock sexigare med 3mm hår än med stubb.
Citera
2015-11-20, 12:39
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
Inte behåring enbart, jag kan tycka det är trevligt med rakat, ansat, friserat eller djungel. Det är fler faktorer än behåring som spelar in och den största är lukt, sedan smak och efter det utseende generellt. Att haka upp sig på en faktor funkar inte.

Helt riktigt. Min förra kvinna blev ofräsch när hon inte rakade sig. Det började lukta och det såg osexigt ut när hon hade buske, Nu träffar jag en kvinna med buske och det funkar på alla sätt.
Citera
2015-11-20, 19:01
Medlem
swedenfloodeds avatar
Macatho: När håren reser sig från huden är det avtändande. Detta händer vid >4mm. Det är dock sexigare med 3mm hår än med stubb.

Citat:
Ursprungligen postat av 78878d
Jag tycker det är oförskämt att ens skriva sånt.
Menar du inte hårresande ?
Senast redigerad av swedenflooded 2015-11-20 kl. 19:04.
Citera
2015-11-20, 23:09
Medlem
Rakning är avtändande. En söt buske är det finaste som finns. Sååååååååå underbart sexigt. Gör mig vild av upphetsning. Rakning är för fårskallar, känns pedoaktigt och osexigt. Det är ett säkert sätt att avsexualisera fittan! Stubb är värst. Ska jag slicka, vill jag ha en lurvig buske att begrava mig i och leka med, det är den som gör'et! Pricken över i.

Tumregel: De hårstrån som finns ska vara fullängd. Däremot kan det vara OK att trimma slätt på sidorna. Men inga finniga stubbiga halvmesyrer tack.
Citera
2015-11-20, 23:22
Medlem
Stonedboys avatar
Äcklgt när tjejer rakar helt klart! stinker fan. luktar bättre orakat och smakar bättre

rakade tjejer lär inte få nå orgasmer
Citera
2015-11-21, 20:23
Medlem
Jag ändrar mig lite, en liten nätt landningsbana kan vara ok - men där drar jag gränsen.

Helst hårlöst för min del.

Ansat funkar i krig, men om jag hookade upp med en quinn med en rejäl buske tror jag seriöst att jag skulle skita i ligget.
Citera
2015-11-24, 16:52
Medlem
Har själv aldrig haft intima relationer med tjejer, men drömmer om att ha det med en rågblond, storväxt vikingabrud, med blont könshår och snygga former! Finns inget vackrare och mer upphetsande än ljusblonda nordiska tjejer/kvinnor!
Citera
2015-11-24, 17:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av discoHITLER
Jag ändrar mig lite, en liten nätt landningsbana kan vara ok - men där drar jag gränsen.

Helst hårlöst för min del.

Ansat funkar i krig, men om jag hookade upp med en quinn med en rejäl buske tror jag seriöst att jag skulle skita i ligget.
Håller med dig till fullo!
Men å andra sidan, ingen snygg fräsch brud har hår på fittan. Endast gamlingar, äckliga fetton och feminister som är för dumma för att förstå att det är avtändande.

/Niggern
Citera
2015-11-24, 22:33
Medlem
Pusts avatar
En vildbuske är kanske ingen hit, men jag bryr mig inte om det är trimmat. Hellre det än stubb och röda prickar då huden där är väldigt känslig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in