2015-11-21, 19:55
Medlem
Blefss avatar
De finns huuuur mycke plats som helst!
Lite som att doppa dicken i plurret.
Citera
2015-11-21, 20:07
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KomGeMigAllt
1) Skönt att höra att du är tajtare än innan, då kanske det finns hopp för dig också, som sagt.

2) Bevisa att jag är kvinna och inte en babian? Behövs inte.

3) Men alltså, vad yrar du om? Vadå man ska amma i minst två år? Säger vem? Din inre röst, din babian-logik, WHO eller tidningen Mama? Jag ammade så länge det passade mig och det gjorde det i tio månader med det första barnet och något längre med de andra två. Och jag hade lust att ha sex, men inte lika mycket.

Känns som att vi är lite OT nu, så let's call it a day.

1) Jag är ett undantag. De flesta kvinnor tränar inte därför är de väldigt sappa efter att ha fått barn.

2) Här är bevis på att jag är kvinna, http://img17.imagevenue.com/img.php?image=424400205_sign_123_387lo.jpg

3) WHOs rekommendtion är minst 2 år,

Citat:
Review of evidence has shown that, on a population basis, exclusive breastfeeding for 6 months is the optimal way of feeding infants. Thereafter infants should receive complementary foods with continued breastfeeding up to 2 years of age or beyond.

4) Varför skulle sexlusten minska när kvinnan är mest beroende av att ha en man?
Citera
2015-11-21, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1)Här är bevis på att jag är kvinna, http://img17.imagevenue.com/img.php?image=424400205_sign_123_387lo.jpg
När använder du den utstyrseln?
Citera
2015-11-21, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedenflooded
Finns det någonting nosaint inte vet om sexlivet o allt kring det???
haha. jo det finns en del. bögsex är jag dålig på; )
Citera
2015-11-21, 22:15
Medlem
Citat:
1) Kvinnor har känsel de första 5-10 cm in. Längre in än det har man ingen känsel.

2) Om muskulaturen är svag då känner man mindre. Kvinnan kommer också att kännas slapp för mannen. Det beror på att man har mycket mindre connectivity i musklerna/vävnaden då kan den inte dra ihop sig.

Hur tränar man sig till framfall?

genom upprepade hopp/studs i unga år innan någon lärt flickan knipa. väldigt vanligt problem tyvärr efter dom flickor börjar träna gymnastik i tidig ålder o därför inte är medvetna. de flesta får inget veta förrän det är försent och de har besvär.
Citera
2015-11-21, 22:22
Medlem
Väldigt slapp och lustig i jämförelse med "innan"
Citera
2015-11-24, 17:34
Medlem
Jazzils avatar
Allt handlar om tre saker om kvinnas fitta blir slapp eller inte.

1. FÖRE graviditeten. Om kvinnan gör dom knipövningar dom faktiskt bör göra väldigt ofta (min kvinna gör detta och hon är otroligt trång även när hon är våt som en flod) så är hennes muskler runt vaginan tränade och starka. Är även tjejen vältränad innan rent fysiskt i hela kroppen kommer även detta medföra fördelar sedan.

2. UNDER graviditeten. Ät INTE för två... Detta galna och sjuka påhitt är så tröttsamt. Nej, kvinnan behöver inte äta för två två. Det är inte mat som åker in till barnet i magen. Kvinnan ska fortfarande äta så gott som lika mycket som hon åt innan graviditeten. Barnet får näring som räcker till 100% för ett friskt barn. Självklart bör man vara observant på att man kanske vid vissa tillfällen bör ta i sig lite mer energi men det märker kvinna själv utan att detta påverkar barnet i magen.
Sedan ska SJÄLVKLART kvinnan röra på sig under graviditeten. Träna vidare på något sätt. Gå långpromenader, styrketräna mm. Är galet många kvinnor som blir lata monster.

3. EFTER gradiviteten. Så fort det bara går ska måste kvinnan börja göra sina knipövningar. Då kommer kvinnans vagina snabbt vara som den var exakt innan. Samma gäller självklart kroppen!!! Så fort hon bara kan ska hon börja träna kroppen igen.

Gör man detta, punkt 1, 2 och 2, kommer kvinnan få minimalt med förändringar på kroppen efter det att barnet är fött.

OBS: Ja, jag vet att det är mycket som sker i kroppen under en graviditet. Så ni behöver inte läxa upp mig med dittan och dattan!
Citera
2015-11-26, 08:13
Medlem
finsmurfans avatar
Citat:
1) Ja självklart är kvinnor som har fött barn mycket slappare än kvinnor som inte har fött barn. De män som säger att de inte känner skillnad ljuger. Det krävs en hel del träning (deep squats med vikter inte knip-övningar) för att det ska gå tillbaka. Om kvinnan inte tränar kan du räkna med att a) hon är slapp b) hon känner inte så mycket själv.

2) Dessutom är vaginal-sex inte lika spännande mentalt för kvinnan efter att hon har fött barn så realistiskt sett måste du/ni satsa på anal-sex eller grupp-sex.
Det du säger är löngner som du läst. Kvinnor är olika , lovar dig att det inte funkar som du säger ,
jag tex vill bara ha penetrerad sex för jag är mest känslig där . Börjar du pilla på något annat tar jag bort dig .
I själva vaginan känner man inte särskilt mycket .
Citera
2015-12-08, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av finsmurfan
Det du säger är löngner som du läst. Kvinnor är olika , lovar dig att det inte funkar som du säger ,
jag tex vill bara ha penetrerad sex för jag är mest känslig där . Börjar du pilla på något annat tar jag bort dig .
I själva vaginan känner man inte särskilt mycket .

Håller med om detta helt och hållet! Efter förlossning nr 2 vid gyn undersökning så sa barnmorskan att jag var hur tight som helst och knep väldigt hårt. Ja, hon sa det inte med de orden förstås. Det är bara så att alla är olika. Jag håller inte på med knipövningar överhuvudtaget, förutom när jag har sex och då sker det automatiskt utan att jag tänker på det, går liksom inte att låta bli. Jag tycker också att penetrationen är absolut det skönaste när det kommer till sex. Oralt t ex skulle aldrig kunna ge mig den känslan. Men det finns säkert kvinnor som upplever det precis tvärtom. Precis som alla män föredrar olika saker. Alla är olika (både män och kvinnor), så enkelt är det.
Citera
2015-12-08, 11:56
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Bästa svaret: http://www.vägmärken.se/wp-content/uploads/c16.png
Citera
2015-12-08, 17:28
Medlem
Fittan förändras efter en graviditet oavsett om barnet förlösts med kejsarsnitt eller vaginalt.
Detta beror på de hormonella förändringar som sker under graviditeten. Bindväven i vaginan luckras upp för att förbereda för barnets passage. Detta skapar oftast bestående förändringar på fittan, vilket gör att man ofta kan se om en kvinna varit gravid eller inte. Detta betyder dock inte att hon automatisk blir slappare efter en graviditet. Den hormonella inverkan upphör ju efteråt och bindväven stramar till sig igen. Dock brukar en bestående förändring synas från utsidan.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in