Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Hej creep.
1) Nope inga förlossningsskador.
2) Jag menar att det mentalt inte känns lika upphetsande att få en kuk i sig efter att man har tryckt ut ett barn.
1) En fitta kan inte bli sliten.
2) Jag var sugen dagen efter att jag födde.
3) Nope sexlusten påverkas inte av amning det är bara en ursäkt som kvinnor använder för att slippa ha sex.
Ja, jag är i alla fall inte med dig angående att det
mentalt inte är lika upphetsande att få kuk efter att man tryckt ut ett barn. Du tycks mena att det finns nån logik i det och ingen vettig människa kan förstå på vilket sätt.
1) bra, då finns det hopp även för din fitta att återfå sin forna lust och spänst (?)
2) jag var inte sugen dagen efter att jag födde. Som om det skulle säga nåt. Spelar ju ingen roll om man var sugen eller inte sugen en timme efter att man födde barn.
3) min sex-lust påverkades av amning, vilket har med hormoner att göra. Jag hade t.ex. ingen ägglossning så länge jag ammade, vilket förstås påverkar lusten till sex. I gengäld tycks ju min lust kompenseras av att jag fortfarande njuter av penetrerat sex, till skillnad från dig. Haha.

Ammar gör man ju bara en kort period, men att vara post-partum och inte längre kunna uppskatta penetrationssex låter ju dödens trist, minst sagt.