Citat:
Ursprungligen postat av
PettaX
kommer ändras 1000 gånger.
Hahaha, eller hur!
Citat:
Ursprungligen postat av
NoelFB
Daytona är fett likaså kick off. har tänkt och serie koppla lite små tårtor och som du säger att quickmatcha några 50 mm kan bli riktigt fett.
OBS! Inte Royal Partys Kick Off jag tänker på dock!
På tal om dra ner på kaliber.. När tror ni 2" tas bort?
Citat:
Ursprungligen postat av
amplie
2187kr för att vara exakt.
Fan bra pris alltså! Inklusive frakt osv?
Citat:
Ursprungligen postat av
yuuzhanvong
Har för mig att fyrverkerigården i Vellinge också har 75 mm ?
Kan ha fel där.
Just nu har jag köpt.
Thors hammar
Rocket Thunder
Kick on
rp 60 fan cake
Big salvo
Uranus
Sapphire
flower power.....
Håller med VemSaDet att AASGARD verkar vara nice blir kanske ett inköp där.
Vad tror ni om Hades då?
Jodå, fast då är det en 3" och inte en raket á 75g.
Den listan är trevlig!
Hades såg också rätt bra ut, men en röding för den...? På gränsen isåfall. Gillar inte att det allra sista skottet på filmen kommer så långt efter dom andra dock.
Citat:
Ursprungligen postat av
Harryb
Jag har 2 tårtor klara iaf som ska bli en
Tänkte en RP60 (Royal Party) som i sin tur går över till en Eldorado (Extremefireworks) som sin tur avslutas med en Singel Fan Shape 7 skott 50mm (crackling mine/colour comets /w salutes). Tror det kan bli en rätt grym tårta.
Sen min start på tolvslaget kommer nog bestå av en stor sol aka mammoth wheel. Så när den har brunnit lite så ska en 4mine (Svea) gå av. Sen efter det så har jag en Mixed Emotions (Weco) (
https://www.youtube.com/watch?v=zzl4XR0eQ50) som går av.
Vad tror ni om detta? Gärna synpunkter

Svårt med invändningar, haha. Mixed Emotions ska tydligen vara väldigt trevlig IRL, tycker inte den är bra rakt igenom på film för priset dock, men film är film..
Vad är Fan Shape 7 för något?
Enda "invändningen" jag har är i Extremes Eldorado isåfall, varför kommer flying fishes i mitten? Hade den varit i början hade tårtan varit superfet rakt igenom?!