2015-11-16, 20:50
Medlem
loliravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImTheSupervizor
Fick du bekräftelese från theplatecrew om att det skulle skickas?
Deras hemsida har nu blockerats/inaktiverats så var försiktiga, innan fler samples beställningar trillar in.

Ett sample var dock ca 75-100mg, funkade dock finfint
2015-11-18, 15:41
Avslutad
A-grossisten är lite spydiga i mailen. Gjorde en order för en vecka sen och fick till svar att jag är en otålig jävel. Men men, bara grejerna kommer så är jag nöjd.
2015-11-18, 17:49
Medlem
nyabfns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorneman
A-grossisten är lite spydiga i mailen. Gjorde en order för en vecka sen och fick till svar att jag är en otålig jävel. Men men, bara grejerna kommer så är jag nöjd.

Då är du inte ensam, dem betedde sig som små ungar till svin i mail när man själv var vänlig tillbaka varje gång. Så mycket skit man fick av dem för att man efter 1.5 vecka skrev ett vanligt mail att min order inte hade kommit..

Har lagt 2 ordrar och ingen har kommit fram och skrivit båda gångerna trevligt att jag inte fått nått och jävlar vilken skit man fick tillbaka att jag ljög för att få gratis varor och skit, även fast jag inte äns begärde det utan undrade om dem skickat varorna som var på fyrsiffriga belopp..
I stället vart jag portat från att köpa från dem igen. Som att jag äns skulle kunna tänka mig att göra det..

Dem är selektiva scammers som ökat rejält nu mot slutet. Dem knarkar väl upp varorna själva så dem måste blåsa folk för att ha råd att köpa in nytt..

Mitt råd: Köp INTE från A-Grossisten!!!
2015-11-18, 20:46
Bannlyst
Citat:

kan förstå att dom är mer otrevliga nu än för 1 mån sen eftersom alla bara klagar efter 1-2 dagar fast dom gått ut med det på hemsidan att dom haft förseningar och liknande men det är väl en del utav jobbet
2015-11-18, 20:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nyabfn
Då är du inte ensam, dem betedde sig som små ungar till svin i mail när man själv var vänlig tillbaka varje gång. Så mycket skit man fick av dem för att man efter 1.5 vecka skrev ett vanligt mail att min order inte hade kommit..

Har lagt 2 ordrar och ingen har kommit fram och skrivit båda gångerna trevligt att jag inte fått nått och jävlar vilken skit man fick tillbaka att jag ljög för att få gratis varor och skit, även fast jag inte äns begärde det utan undrade om dem skickat varorna som var på fyrsiffriga belopp..
I stället vart jag portat från att köpa från dem igen. Som att jag äns skulle kunna tänka mig att göra det..

Dem är selektiva scammers som ökat rejält nu mot slutet. Dem knarkar väl upp varorna själva så dem måste blåsa folk för att ha råd att köpa in nytt..

Mitt råd: Köp INTE från A-Grossisten!!!

Komiskt att du sist när du skrev här i tråden för ungefär en månad sen att du bara beställt en gång och blev av med knappt 2000kr och nu verkar du ha beställt igen? Du är så full utav skit man bara kan bli haha, ska man vara extremt petig och gå igenom folk som rödat dom 100% i tråden här så finns det ju bara du som rödat dom alla nadra har typ klagat över att det dröjt lite men sen har ingen av dom skrivit igen förmodligen för att alla får sina varor annars hade dom 100% skrivit här
2015-11-18, 21:24
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HOLYGRAIL
Komiskt att du sist när du skrev här i tråden för ungefär en månad sen att du bara beställt en gång och blev av med knappt 2000kr och nu verkar du ha beställt igen? Du är så full utav skit man bara kan bli haha, ska man vara extremt petig och gå igenom folk som rödat dom 100% i tråden här så finns det ju bara du som rödat dom alla nadra har typ klagat över att det dröjt lite men sen har ingen av dom skrivit igen förmodligen för att alla får sina varor annars hade dom 100% skrivit här

Börjar du bli rädd ag att ni ska gå under som verksamhet nu, om.det visar sig att ni blåst mig med flera

Judgement Day imorgon

Ni andra kolla bensodelen. HOLYGRAIL verkar ha samröre med ag
2015-11-19, 16:21
Medlem
Tropexs avatar
Det blev en gröning till AG från mig trots allt. Ska testa tjacket snart, men det luktar starkt amfetamin, så jag tror inte jag kommer bli besviken.
2015-11-19, 16:44
Avslutad
Citat:

Edit:

Det löste sig och felet låg hos mig. A-G är gröna i min bok.
2015-11-19, 20:06
Bannlyst
Jag är otålig..... nu har det gått 16 dagar sen jag la min order.....
2015-11-20, 18:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
Det blev en gröning till AG från mig trots allt. Ska testa tjacket snart, men det luktar starkt amfetamin, så jag tror inte jag kommer bli besviken.

har ingen samröre med AG, läs på lite och inse fakta istället för snacka gojja, jag tycker bara det är löjligt som folk håller på därför jag skrev så innan, har varit trogen kund där i snart 2mån utan problem. och uppenbarligen fick ju du dit med och har fått innan ändå klagar du..de precis de jag menar som ser så löjligt ut och sen att du ska anklaga andra med för samröre man skyddar alltid dom som man tycker förtjänar det (till viss del då) ska väl sägas oxå. jag väntade cirka 3 dagar nu och har inga klagomål men alla har ju olika affärer så svårt svara för alla men du förstår men poäng antar jag.
2015-11-20, 19:12
Bannlyst
Förstår att folk blir nojiga att varorna inte dyker upp snabbt.
Men att skrika röd. efter några dagar är rätt patetiskt i mitt tycke.
Senast redigerad av kodong 2015-11-20 kl. 19:38.
2015-11-21, 13:30
Medlem
Vart köper jag Ritalin/medikinet kapslar inrikes? Skulle behöva få tag på det snarast

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in