2015-11-21, 15:05
Medlem
loliravers avatar
Hej forum!

Jag håller just nu på med att skriva ett arbete om dödsknark(rc) och jag antar att min fråga passar ganska så bra i den här tråden.

http://aromer.nu/produkter har en massa(farliga?) produkter som kostar sisådär lagom mycket, vilken produkt skulle ni anse är den bästa?

Genom mina studier har jag lärt mig att 100-150mg oralt ska vara bra när det kommer till knork.

Finns det några andra sidor som har en bra rc stimulant?
2015-11-22, 08:57
Medlem
nyabfns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HOLYGRAIL
Komiskt att du sist när du skrev här i tråden för ungefär en månad sen att du bara beställt en gång och blev av med knappt 2000kr och nu verkar du ha beställt igen? Du är så full utav skit man bara kan bli haha, ska man vara extremt petig och gå igenom folk som rödat dom 100% i tråden här så finns det ju bara du som rödat dom alla nadra har typ klagat över att det dröjt lite men sen har ingen av dom skrivit igen förmodligen för att alla får sina varor annars hade dom 100% skrivit här

För det första var det längre än 1 månad sen jag skrev. Och om du inte skulle ha nått samröre med scamsidan A-grossisten så verkar det konstigt att du just kommer ihåg vad jag skrev om jag gjorde en eller 2 beställningar, och sen kommentera det här, klart som fan att du har samröre med den snart utdöende shopen era Scamners!
2015-11-22, 15:54
Medlem
nyabfns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HOLYGRAIL
Komiskt att du sist när du skrev här i tråden för ungefär en månad sen att du bara beställt en gång och blev av med knappt 2000kr och nu verkar du ha beställt igen? Du är så full utav skit man bara kan bli haha, ska man vara extremt petig och gå igenom folk som rödat dom 100% i tråden här så finns det ju bara du som rödat dom alla nadra har typ klagat över att det dröjt lite men sen har ingen av dom skrivit igen förmodligen för att alla får sina varor annars hade dom 100% skrivit här

Haha vad är det som är så komiskt? Jag la 2 ordrar samtidigt (Glömde 1 sak så gjorde en ny order direkt efter) Så kan räknas som 1 eller 2 ordrar för frågade om dem kunde lägga allt i samma paket så skulle dem spara på frakten..

Och när jag skrev till dem efter ett tag, ett tag som var längre än vad en order max brukar ta att få fram..

Då jävlar vilken skit jag fick från A-Grossisten med svordomar i näst intill varannat ord och att jag först inte hade betalat. Då visade jag print screen på betalningen. Nej då säger dem att jag visst fått min betalning och dem skrev att ALLA SOM BESTÄLLT HADE FÅTT SINA ORDRAR, så varför skulle inte min komma fram.. Jo för att ni inte skickade den, ni blandade ihop allt när jag frågade om ni kunde skicka båda ordnarna i en. Ni skrev själv att jag bara skulle skicka ett mail annars blandas dem ihop. men jag skickade bara ett mail till efter betalnings processen och det var om ni kunde skicka dem 2 i samma eftersom jag beställde dem med högst 1 minuts mellanrum.

Ni betedde er som ett gäng 15 åriga snorungar som började anklaga mig för att försöka få gratis knark av er och skit. Men ni kanske är 15 åringar som säljer knark men börjat använda drogerna ni skulle sälja så ni blev tvungna att scamma folk för att inte gå back..

Jag betalar för mitt knark det ska ni veta och hoppas ni fick roligt för dem ca 2000 kr ni blåste mig på för ni förlorade mycket mer i längden för skulle fortsatt handla av er om ni inte scammat mig..

Det ni tänker : Ååh, Snabba cash!
2015-11-22, 17:16
Medlem
Presentpappers avatar
Vad hände egentligen med Chemlegal? Det var i slutet på sommaren/början på hösten de försvann ut i tomma intet om jag inte minns fel. Hade själv precis lagt en order hos dem, såg min betalning gå igenom och väntade ett par dagar tills jag märkte att pengarna skickats tillbaka till kontot. Efter det har hemsidan legat nere.

Ganska tråkigt, då de hade en eller ett par intressanta flouramfetaminer på gång.
2015-11-23, 01:53
Medlem
knArkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
Det blev en gröning till AG från mig trots allt. Ska testa tjacket snart, men det luktar starkt amfetamin, så jag tror inte jag kommer bli besviken.
Nå? Bror? Funka de
2015-11-23, 05:49
Medlem
Vågar man beställa från A-grossisten? Verkar fått både gröningar och rödingar.
2015-11-23, 09:42
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knArke
Nå? Bror? Funka de

Lyssna här...

Kletet: Fungerade bra, löste sig väl i kallvatten. Bra kvalitet.

Det bruna: Löste sig INTE alls i kallvatten utan bara låg som en snorig gegga på botten... Kompisen föreslog att det kanske var basiskt, som heroin, och måste kokas/värmas upp... Sagt och gjort så löste det sig med värme. Kör IV som ni säkert förstår. Även detta var bra när man väl lyckats göra en lösning på det.

Mvh
2015-11-23, 16:33
Bannlyst
Mitt bruna sk pulver hade påsen öppnat sig o förvandlats till små klumpar.. fanns nått kvar, mindre än ett halv gram.
Mailat A-grossisten flera gånger om detta, fått väldigt konstiga svar....bortförklaringar

Fick dessutom vänta 17 dagar....

Färväntade mig kanske någon ursäkt och nån kompensation men icke...
De små konstiga kletiga/halv torra klumparna gick inte o snorta eller nått med.. o vi dela på det, bomba det kompisen o jag.. kände inget..

DET GER JAG EN STOR RÖDING TILL A-GROSSISTEN, jävligt besviken.. hade tänkt kunna köpa lite tjack där..emellanåt suck
MEN trots hur trevlig, snabb betalning o väntade 17 dagar så en stor fest blev torr fick jag inte en ursäkt inte nått... Kasta pengarna i sjön..

Är det så man bemöter sina småkunder, då ska man starta bolag!!! KLART RÖDA ,JÄTTEBESVIKEN o nu blir jag väl avstängd här på FB säkert oxå.....
Senast redigerad av Lillagumman66 2015-11-23 kl. 16:37.
2015-11-23, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Vågar man beställa från A-grossisten? Verkar fått både gröningar och rödingar.

Jadå dom levererar hela tiden, rödingar för folk är missnöjda över leverans tider och sånt strun som att man fick 9 xanor istället för 10st är inte direkt en anledning att kalla det scam, dom har levererat varje gång till mig nu och säkert fler här med som varit uppe i flera orders nu antar jag.
2015-11-23, 20:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lillagumman66
Mitt bruna sk pulver hade påsen öppnat sig o förvandlats till små klumpar.. fanns nått kvar, mindre än ett halv gram.
Mailat A-grossisten flera gånger om detta, fått väldigt konstiga svar....bortförklaringar

Fick dessutom vänta 17 dagar....

Färväntade mig kanske någon ursäkt och nån kompensation men icke...
De små konstiga kletiga/halv torra klumparna gick inte o snorta eller nått med.. o vi dela på det, bomba det kompisen o jag.. kände inget..

DET GER JAG EN STOR RÖDING TILL A-GROSSISTEN, jävligt besviken.. hade tänkt kunna köpa lite tjack där..emellanåt suck
MEN trots hur trevlig, snabb betalning o väntade 17 dagar så en stor fest blev torr fick jag inte en ursäkt inte nått... Kasta pengarna i sjön..

Är det så man bemöter sina småkunder, då ska man starta bolag!!! KLART RÖDA ,JÄTTEBESVIKEN o nu blir jag väl avstängd här på FB säkert oxå.....

Vänta lite nu.. Du rödar dom alltså för att ni tog produkten på fel vis? haha det är ju knappast deras fel då. Kletet vet ju var enda kotte som är bekant med amfetamin att det 9 av 10 gånger är till för intravenöst bruk. om det var det du köpte men det verkar så eftersom du säger kletiga klumpar för deras pulver tjack vet jag är pulver och inte klumpar så är rätt säker på att du menar kletet och det ska man absolut inte köpa om man inte tänkt skjuta det. Så trött på såna patetiska ungar som dig som rödar bra shoppar för någon skit sak som det här, vore ju en sak om du inte hade fått något alls, jag menar vad tycker du att dom gjort fel? Det är ju du som tagit produkten på fel sätt och inte grossisten som sålt kletig sockerkaka deg direkt
2015-11-23, 20:46
Bannlyst
Scam så det ryker det dessa 2.. alltid samma...
öppna påsa så det ligger utanför efter 17 dagar.. jo.. så förväntar sig en bra leverans.

O jag har varit trevlig hela tiden..

Kommer inte kommentera mer så skriv vad ni vill...

Tror inte vån vill vänta 17 dagar utan en ursäkt ens, o sen har det smulat ihop o dessutom ramlat ut ur påsen så det är knappt nått kvar... Glöm det. Jag såg fram emot en bra leverantör.

God JUL!!!!
2015-11-23, 21:10
Medlem
Beställt 1G affe och några xanor från A-grossisten nu. Får se om det blir en gröning eller röding för mig. Hoppas på gröning.
Senast redigerad av Zebbie 2015-11-23 kl. 22:01.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in