2015-11-17, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Vänta här nu, skrev Hammarby 4,5 år med Khalili? Han har presterat en säsong i hela sin karriär och är 29 nästa år.

Det här börjar lukta när Jingblad var sportchef i Norrköping.

...
Jag kommer för övrigt ihåg när jag sågade Djurgårdens långa kontrakt med Jawo. Fick alla Djurgårdare på mig om att jag hade fel.

Till saken hör att Khalili är född i Dubai och räknas till en annan kvot i arabvärlden än utlandsproffs. Kan han komma tillbaka i målform kan det bli en bra affär för alla parter.
2015-11-17, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av showtime
Mer än vad han hade i DIF senast & då var vi tvungna att skeppa honom under sommaren eftersom hans lön höll på att sänka oss. No brainer att inte ta tillbaka honom för dom pengarna.

Så ni hade inte råd förra gången heller, skillnaden mot då är att ni fattar det nu?
2015-11-17, 22:16
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Goitom till Bajen...då vet man att säsongen är silly. Hoppas att Ertonryktet är detsamma.
Äh, jag hoppas ändå lite att ni plockar både Goitom och Erton, ni har ju gått så sjukt mycket mer plus än alla andra med era fantastiska publiksiffror.
2015-11-17, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Äh, jag hoppas ändå lite att ni plockar både Goitom och Erton, ni har ju gått så sjukt mycket mer plus än alla andra med era fantastiska publiksiffror.
Bara en fystränare från de Brittiska öarna som saknas. Sen har vi guldet som i en liten ask
2015-11-17, 22:43
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Joo, har hört att vi är ute efter Mushekwi också.
2015-11-17, 22:43
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Bara en fystränare från de Brittiska öarna som saknas. Sen har vi guldet som i en liten ask

Fast ni har väl en handbollsfystränare eller något speciellt som skulle gett ert lag en helt galen höstsäsong? Vad hände där?

Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Joo, har hört att vi är ute efter Mushekwi också.

Han kan ni också ta, utan Haris var Mush rätt osynlig.
2015-11-17, 23:50
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Fast ni har väl en handbollsfystränare eller något speciellt som skulle gett ert lag en helt galen höstsäsong? Vad hände där?
Truppen är några riktiga fysmonster nu så den kommande julfesten blir gaaaleen! Är även Bundesliga-tempo på sexlivet enligt rapporter från truppen. Haglund sågs göra en gurkburk på Mariatorget häromdagen.
2015-11-18, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Truppen är några riktiga fysmonster nu så den kommande julfesten blir gaaaleen! Är även Bundesliga-tempo på sexlivet enligt rapporter från truppen. Haglund sågs göra en gurkburk på Mariatorget häromdagen.

Hallenius har även lärt sig trixa till 3, så räkna med många mål från dennes höger.
2015-11-18, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av umbertotozzi
Hallenius har även lärt sig trixa till 3, så räkna med många mål från dennes höger.

Trixandet har han väl lärt sig från Kennedy?
2015-11-18, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WonDash
Trixandet har han väl lärt sig från Kennedy?
Liksom Zlatan fått en lektion eller två i Frisparkar. Kennedyklass på den igår.
2015-11-18, 08:42
Medlem
mishimas avatar
Enligt Politiken är Hareide mer eller mindre klar för danskarna.

http://politiken.dk/sport/fodbold/EM-kvalifikation/ECE2935821/danmark-faar-norsk-landstraener/

Då blir det tränarjakt igen.
2015-11-18, 08:45
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Enligt Politiken är Hareide mer eller mindre klar för danskarna.

http://politiken.dk/sport/fodbold/EM-kvalifikation/ECE2935821/danmark-faar-norsk-landstraener/

Då blir det tränarjakt igen.
Vem duger? Rikard Norling? Guus Hiddink?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in