2015-11-24, 04:47
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ed1
Några nyheter kring HIF?
Bajen eller Skåningarna? De senare har väl ingen ekonomi för värvningar direkt.
2015-11-24, 05:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Du brukar ha bra koll på allt utanför din klubb, men när din egen klubb är inblandad så är du faktiskt värre än en sork med hybris. Ni har haft ett bra år på, jag vet inte hur många år, och enligt dig bör ni alltid vara i topp.

Nja det stämmer väl inte riktigt. Inför 2012 skrev jag att vi borde slåss om guldet och då blev jag hånad av dom flesta. Inför 2013 trodde jag tillsammans med dom flesta andra att vi skulle vara i toppen, men efter det skitåret så har jag knappast varit särskilt kaxig inför 2014 och 2015 års säsonger.
2015-11-24, 06:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Nja det stämmer väl inte riktigt. Inför 2012 skrev jag att vi borde slåss om guldet och då blev jag hånad av dom flesta. Inför 2013 trodde jag tillsammans med dom flesta andra att vi skulle vara i toppen, men efter det skitåret så har jag knappast varit särskilt kaxig inför 2014 och 2015 års säsonger.
2016 kan nog häcken vara bättre än detta året med tanke på värvningarna de redan har gjort. men de borde hitta en till striker mvh en AIKare
2015-11-24, 11:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Bajen eller Skåningarna? De senare har väl ingen ekonomi för värvningar direkt.

HIF är Helsingborg och Bajen är Hammarby ^^ Det blir väl en stillsam vinter för HIF
2015-11-24, 11:10
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Det blir väl en stillsam vinter för HIF
Det handlar väl snarare om vilka som lämnar. Jordan Larsson har säkert intressenter efter sig, men också en klok far/tränare. Simovic har väl ryktats bort?
2015-11-24, 11:35
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
HIF är Helsingborg och Bajen är Hammarby ^^ Det blir väl en stillsam vinter för HIF
Eh? Har inte ni skulder och mer eller mindre måste göra er av med spelare? Hansson, Smarason, Urunen, Krafth är väl redan borta/närapå. Sedan hitta budgetlösningar som ersättare så jag förstår inte hur du kan få för dig att HeIF har en stillsam vinter till väga.

När vi ändå är inne på ämnet läste jag igår att Calle Wede kan va på ingång.
2015-11-24, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Simovic har väl ryktats bort?

Kommer säkert säljas för att rädda ekonomin, fansen tror på 15-20 mille men blir ca 7 miljoner till slut, köpande klubbar vet om HIFs desperata jakt på pengar. Bör säljas nu när han har kontrakt kvar så han inte lämnar som bosman.
2015-11-24, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av umbertotozzi
Kommer säkert säljas för att rädda ekonomin, fansen tror på 15-20 mille men blir ca 7 miljoner till slut, köpande klubbar vet om HIFs desperata jakt på pengar. Bör säljas nu när han har kontrakt kvar så han inte lämnar som bosman.
Man är bra naiv om man på allvar tror att Simovic som har kontrakt till sommaren 2016 ska gå för 7 miljoner. I synnerhet med tanke på Heifs bedrövliga ekonomi.
2015-11-24, 11:50
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av umbertotozzi

Fem miljoner, max, och allt hamnar hos investerarna. Inte lätt att hålla på Bjuv.
2015-11-24, 15:24
Avslutad
Är det inte ovanligt dött på alla fronter så här långt? Eller?
2015-11-24, 15:25
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Är det inte ovanligt dött på alla fronter så här långt? Eller?

Ja, lite. Ingen klubb som har presenterat någon prestigevärvning. Undrar om det dröjer till januari?
2015-11-24, 15:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Ja, lite. Ingen klubb som har presenterat någon prestigevärvning. Undrar om det dröjer till januari?

Och det är egentligen inte ens så mycket seriösa rykten. Erton är ju i ropet ordentligt...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in