2015-11-17, 17:29
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asiii
Stone Island butiken på Mäster Samuelsgatan öppnar 1 december.
Är det en "flag ship" store då eller?
Undra vad det kommer vara för priser
Citera
2015-11-17, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Är det en "flag ship" store då eller?
Undra vad det kommer vara för priser

Vet inte, det är ju Nitty Gritty som håller i den så borde väl vara samma tycker jag. Men har ingen aning.
Citera
2015-11-17, 19:10
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asiii
Vet inte, det är ju Nitty Gritty som håller i den så borde väl vara samma tycker jag. Men har ingen aning.
Var ju snack om att det skulle öppnas en SI flag ship store i sverige?
Citera
2015-11-17, 19:18
Medlem
Mounotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Var ju snack om att det skulle öppnas en SI flag ship store i sverige?
Det ska öppna en nu den första december här i Stockholm, priserna kommer vara likadan som resten av Sverige.
Citera
2015-11-17, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mounoto
Om tröjan sitter bra på kroppen men är lite för lång i ärmarna kan jag rekommendera att ta tröjan till en BRA skräddare. Kommer att vara det bästa du gjort klädmässigt.
Så jag testade en tröja i storlek small som jag trodde skulle passa perfekt vilken den gjorde bara dock vid ärmarna denna gång och inte tvärtom som i medium tycker du att jag borde gå till väga på samma sätt som du rådde mig till innan eller att köpa en medium och sedan gå till en skräddare?
Citera
2015-11-17, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snufs
Så jag testade en tröja i storlek small som jag trodde skulle passa perfekt vilken den gjorde bara dock vid ärmarna denna gång och inte tvärtom som i medium tycker du att jag borde gå till väga på samma sätt som du rådde mig till innan eller att köpa en medium och sedan gå till en skräddare?

Vad är problemet? Du är väl gammal nog att ta det beslutet själv. Speciellt när du prövat både en S och M nu.

Annars så är det alltid värt att gå till skräddare men snälla någon...
Citera
2015-11-18, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snufs
Bättre att köpa en M där armarna är lite långa än att köpa en S som är för liten på kroppen
Citera
2015-11-22, 01:24
Medlem
Äger denna jacka : http://www.stoneisland.com/us/stone-island/men/mid-length-jacket_cod41465854fe.html

Vad skulle man kunna få för den på tex blocket? (köpt för 7000). Är lite kluven då den är snuskigt fräsch men dock speciell och svår att bära upp... Hur gör ni andra som äger jackan? Har ni flera jackor eller?
Citera
2015-11-22, 04:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym94
Äger denna jacka : http://www.stoneisland.com/us/stone-island/men/mid-length-jacket_cod41465854fe.html

Vad skulle man kunna få för den på tex blocket? (köpt för 7000). Är lite kluven då den är snuskigt fräsch men dock speciell och svår att bära upp... Hur gör ni andra som äger jackan? Har ni flera jackor eller?

3500-4000:- kanske?

Jag har parkamodellen och den du har måste vara enklare att sporta ändå? Har ett gäng jackor till, dock sålt av en del på sistone.
Citera
2015-11-22, 12:32
Medlem
Citat:

Om man ska ha en sådan jacka så måste man väl typ ha flera. Kan inte se mig själv att endast gå runt med den.

Om jag vore dig skulle sparat den om plånboken tillät det
Citera
2015-11-22, 18:11
Medlem
Citat:

Du kan säkert få ut 7' utan större problem. Kontakta någon av alla privata försäljare av SI och se om de är intresserade eller eBay.
Citera
2015-11-22, 22:05
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:

har flera jackor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in