Citat:
Ursprungligen postat av
Pappersvargen
Ja, han är bra. Fick riktiga slemvibbar av honom i första avsnittet när han låg med en random brud och berättade det för sin fru och sedan knarkade i bilen, men daaaamn he's fine!
Kan tänka mig det. Var först i andra avsnittet som jag började misstänkta att det var nåt underligt med frun och barnen.
Citat:
Ursprungligen postat av
s-tefan
Otroligt förvirrande så här långt in på säsongen. Både på gott och ont. Jag har svårt att gissa mig fram till vem/vilka det skulle vara.
Men det känns som att förundersökningen om Henriks familjs försvinnande är en plantering och katasylator för en eventuell fjärde säsong. Med andra ord tror jag att vi får en cliffhanger genom att Henrik får någon form av levnadstecken från sin familj i säsongens sista minuter. Rentav hittas kropparna och med dom följer en ny utredning.
Tror nåt liknande. Det finns inte mycket tid kvar att ägna åt hans familj, utan det blir nog en lös tråd som dom kanske får möjlighet att följa upp i en eventuell fortsättning.
Föresten tycker jag att dom är skyldiga oss en någotsånär positiv avslutning. Säsong 1 och säsong 2 slutade på oerhört tragiska och ledsamma sätt, men dom var inte deprimerande hela vägen igenom på samma sätt som denna säsong är. Som kompensation kan man tycka att slutet borde vara ljusare än tidigare. Annars vet jag inte om jag återkommer för mer känslomässig misshandel i nästa säsong.