Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-29, 15:25
Bannlyst
Någon annan som nästan bara får matchningar när man swipar alltså inte att du får matchning under dagarna?
Citera
2015-08-29, 15:27
Medlem
linnros24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupseriously2
Kan säga att även jag fått ett nummer från Tinder och den lilla tösen är ganska på.

Iom att jag ändå får matchingar som lönnfet så ska ni få se på fan när jag tränat upp mig!

A nice face can make up for a bad body, but a nice body can't make up for a bad face...

Nattens Tinderella sa att runt 20 killar varje dag skriver till henne utan att hon svarar. Frågade för att dela med mig i tråden faktiskt haha
Citera
2015-08-29, 15:28
Medlem
Tinder (idag) är inget mer än en Confidence Booster, tyvärr...
Citera
2015-08-29, 15:34
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linnros24
A nice face can make up for a bad body, but a nice body can't make up for a bad face...

Nattens Tinderella sa att runt 20 killar varje dag skriver till henne utan att hon svarar. Frågade för att dela med mig i tråden faktiskt haha

Men låg fettprocent och muskler optimerar ansiktets genomslagskraft uppenbarligen...

Jorå så är det ju!
Citera
2015-08-29, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paddington75
Haha fast jag tycker tvärtom. Ser förvånansvärt få överviktiga i förhållande till välsvarvade. Men vi kanske matchar olika åldrar, vet inte hur det ser ut 27+

Lätt att förstå varför vi i Sverige anses ha bland världens vackraste kvinns! Såå många sötbollar på tinder.

Håller med till 100%, jämfört med Happy Pancake där det finns valrossar som utnyttjar FGAS (Fat Girl Angle Shot).

Fula och tjocka valrossar vet att dem ligger i underläge i och med att man måste swipa höger innan de ens kan få chansen att ta kontakt. Jämfört med Happy Pancake där dem kan ta första steget och skriva till en.
Citera
2015-08-29, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupseriously2
Men låg fettprocent och muskler optimerar ansiktets genomslagskraft uppenbarligen...

Jorå så är det ju!
Beror på. Vissa blir fulare på låg fettprocent. Beror helt på ansiktsstrukturen. Men om man är lite rund i ansiktet och har dåliga kindben så har man mycket att vinna på en lägre fettprocent.
Citera
2015-08-29, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fargoth
Ja, du gör ju verkligen skäl för ditt användarnamn.

Är egentligen väldigt snäll haha men grejen är den att jag fått nog, för att vara snäll, allmänt trevlig och inte på något vis få någon att må dåligt, verkar ju inte funka. För allt jag får tillbaka är skit. Då tröttnar man i längden. Trots att jag säger detta är det ju klart att jag fortsätter på samma jävla vis i verkligheten ändå, för att jag inte kan med att vara en skitstövel.
Citera
2015-08-29, 17:29
Bannlyst
Känns bra att matcha med en 15 årig brud när man själv är 22
Citera
2015-08-29, 18:16
Medlem
Ettrosatangentbords avatar
Kommer hit en tjej ikväll jag träffade på tinder, fett nervös. Vad ska man prata om?

Tar mig nog några öl innan
Citera
2015-08-29, 18:30
Medlem
Fargoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettrosatangentbord
Kommer hit en tjej ikväll jag träffade på tinder, fett nervös. Vad ska man prata om?

Prata? Det är ju "netflix and chill" d.v.s. knulla som gäller!
Citera
2015-08-29, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ettrosatangentbord

Vad brukar du prata om med damer?

Drick några öl så brukar det lösa sig med munlädret.
Citera
2015-08-29, 19:00
Medlem
Ettrosatangentbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melborp
Vad brukar du prata om med damer?

Drick några öl så brukar det lösa sig med munlädret.

Brukar inte prata med tjejer så ofta. Det är bara i början jag är sjukt nervös, precis när hon kommer in genom dörren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in