2015-11-15, 02:01
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Om du läser inlägg #90, så kanske du börjar inse att även det här var en False flag-operation, precis som Boston-bombningarna, precis som Sandy Hooks, etc etc...

SER DU NÅT BLOD PÅ DE HÄR BILDERNA FRÅN BOSTON?

http://educate-yourself.org/cn/bosto...k20apr13.shtml

SER DU NÅT BLOD I DEN HÄR VIDEON FRÅN PARIS?

https://vimeo.com/116191117

HAR DU SETT EN ENDASTE BILD FRÅN KONSERTEN, DÄR 89 PÅSTÅS HA DÖTT OCH 100-TALS SKADATS?

(Sjukt att vi köper dessa lögner rakt av...vi är så otroligt lättlurade, inget kritiskt tänkande för 5 öre...skäms!)

KAN DU NU FÖRSTÅ VARFÖR VI BLIVIT VÄLDIGT SKEPTISKA ÄVEN VAD GÄLLER DENNA FALSE-FLAG?

Återigen så står du inte för tidigare hänvisningar? Du länkar bara nya saker som inte ens har med tråden att göra.

Jag bad dig står för några saker du hänvisar till. Varför gör du inte det? Det blir ganska tydligt att du inte kan det?

Återigen så frågar jag: Du länkar till en video där en person visar bilder där han påstår att man inte ser blod och att det är bevis för att attacken är en bluff.

1.
Jag ser blod på videon. Jag ser blodiga kläder och jag ser blodiga tygbitar. Jag ser en kille som poliserna bär på som är nerblodad på kroppen och hans kläder är blodiga. Menar du att du inte ser det?

2.
Låt oss anta att det finns bilder där man inte ser blod. Hur kan det vara bevis för att attacken skulle vara bluff?
I videon så visas kroppar som är omhändertagna. Talaren menar att han inte ser blod och det är då ett bevis. Men kropparna har tagits om hand. De har varit döda en längre tid och och sedan bort-burna till en uppsamlingsplats. Du förstår väl varför det inte rinner blod från dessa kroppar?

Som sagt, återigen så ber jag dig stå för det du påstår och inte smita undan som du hittills har gjort i tråden. Kan du göra det och då hålla dig till topic? Tråden handlar alltså inte om amerikanska presidentmord (som kan ses i dina länkar) eller andra händelser som är ett år gamla. Det handlar om attacken i Paris igår. Inte heller om Bostonbombningarna som du även försöker förvilla bort allt med.

Håll topic och stå för det du hävdar tack!

EDIT:
Du har väl sett videon som Svt visat ett flertal gånger, GP har visat och diverse medier, där en person släpas bort av sin vän och det blir blodspår? Du har sett den videon va? Om inte så finns den på GP. Där finns även ett antal bilder där man kan se blod. Är det enligt din logik då ett bevis för att attacken har skett?
Senast redigerad av nedboy 2015-11-15 kl. 02:07.
Citera
2015-11-15, 02:34
Medlem
nikolateslaghosts avatar
Jag tycker att det är jäkligt tråkigt det som hänt att "konspirations teorier" är ett sådant fult ord i vår vardag.

Nästan som något skamset över det och att man ska skämmas för sin tro och sin efterforskning, sin utfrågning och sitt tänkande.

Förr i tiden s var det en plikt att följa med i Sveriges Riksdag och hålla våra politiker till svars.
Det är som om att konspirationsteorier och att vara medveten och påläst.

Jag håller fullt med om detta som sägs i början av tråden, samma sak med planet över Ukraina och planen in i tornen.
Allt har sin förklaring men det är INTE vad MSM berättar det är en sak som är säker!

Och när kraschen kommer så är det tyvärr du och dina barn som kommer springa som yra höns och vara som vildar i jakt på vatten, medicin och mat.

Priset för er lättja kommer inte vara billigt, iaf inte för deras barn som kommer få stå för konsekvenserna men visst lev på i eran trygga lilla vardag och drick lite mer vin ta era SSRI mediciner, borsta tänderna med fluortandkräm och glöm för bövelen inte att ta den årliga vaccinationen som tar dig ett steg närmare en säker död!

Fundera sen på varför lille Timmy eller Sofia fick autism så "sent diagnostiserat" just någon dag efter att ha tagit en cocktail utav vacciner med den lätta metallen aluminium i men ojdå endast 100 Mcg aluminium står det på sprutans blad, googla vad aluminium gör med en människokropp speciellt vid en ung ålder.

Seså gå och sov nu lilla får som räknar får i fabriken.
Citera
2015-11-15, 02:40
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Återigen så frågar jag: Du länkar till en video där en person visar bilder där han påstår att man inte ser blod och att det är bevis för att attacken är en bluff.

Attacken är en false flag!

Citat:
1.Jag ser blod på videon. Jag ser blodiga kläder och jag ser blodiga tygbitar. Jag ser en kille som poliserna bär på som är nerblodad på kroppen och hans kläder är blodiga. Menar du att du inte ser det?

Du ser blodiga tygbitar här också (för att ta en annan false flag), men av närbilderna att döma och dagsljus, så ser du att det inte var riktigt blod, det var Crisis Actors:

http://educate-yourself.org/cn/bosto...k20apr13.shtml

Vad anbelangar Paris-attacken, bilder i mörkret, inga närbilder, därav att talaren i videon kan ha rätt att det är Crisis Actors. Betänk att jag postade det bara ett par timmar efter att videon släppts, min magkänsla efter de tidigare False flags, inte minst Charlie Hebdo...

Citat:
2. Låt oss anta att det finns bilder där man inte ser blod. Hur kan det vara bevis för att attacken skulle vara bluff?

Blod eller inte, False flag!

Citat:
I videon så visas kroppar som är omhändertagna. Talaren menar att han inte ser blod och det är då ett bevis. Men kropparna har tagits om hand. De har varit döda en längre tid och och sedan bort-burna till en uppsamlingsplats. Du förstår väl varför det inte rinner blod från dessa kroppar?

Hur vet du att det inte är Crisis Actors, som i de tidigare False flags?

Jag kan inte säga med säkerhet vare sig det ena eller andra, men baserat på de senaste False flagsen, så kan vi inte räkna bort den möjligheten.

Citat:
EDIT:
Du har väl sett videon som Svt visat ett flertal gånger, GP har visat och diverse medier, där en person släpas bort av sin vän och det blir blodspår? Du har sett den videon va? Om inte så finns den på GP. Där finns även ett antal bilder där man kan se blod. Är det enligt din logik då ett bevis för att attacken har skett?

Kan du länka, innan jag uttalar mig?
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-11-15 kl. 02:55.
Citera
2015-11-15, 02:47
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikolateslaghost
Jag tycker att det är jäkligt tråkigt det som hänt att "konspirations teorier" är ett sådant fult ord i vår vardag.

Visste du att begreppen "conspiracy theory" och "conspiracy theorist" var något som CIA myntade nån gång på 60-talet tror jag, just för att omyndigförklara människor som misstänker staten för komplotter och terrorism...

Så fort man i debatter på minsta sätt tvivlar den officiella versionen av händelser, så blir man med ens kallad för konspirationsteoretiker, och ens inlägg raderas, som om stat och myndigheter alltid skulle tala sanning...

Jag har alltid undrat över hur det kommer sig att just svenskar är så otroligt blåögda?

Jag trodde svensken stod för skepticism och kritiskt tänkande?
Senast redigerad av Död o återfödd 2015-11-15 kl. 02:54.
Citera
2015-11-15, 03:04
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Jasså, säger människan som vid tillfället hade skrivit 10262 inlägg. 1+0+2+6+2=11

Du verkar också mån om att få skriva inlägg med kopplingar till numren ifråga. Inlägg nummer 11 är ditt, nummer 13, nummer 29, 2+9=11, nummer 31, 31 är 13 baklänges.

Sedan postar du tämligen ofta vid ... misstänkta klockslag. Inlägg nr. 29 vid 12:17 liksom, siffrornas summa blir återigen 11, och inlägg 31, klockan 12:32. Här gäller det att finna symmetrilinjen och att se talen med utgångspunkt i kolonet. Subtrahera 32 med 21, och inte 12. Återigen kommer vi till talet 11

Inlägg nummer 11 är väldigt avslöjande då det postades 04:11. Återigen ser vi detta populära tal 11. Och vad är 4 om inte ett erkännande om att du bringar apokalypsens 4 ryttare i ditt släptåg.

Och hur är det med ditt registreringsdatum? Mar 2007? Är inte M den 13 bokstaven i alfabetet? Och om man räknar baklänges, är inte A den 29 bokstaven, alltså 2+9=11? Och om man sedan räknar från A igen, är inte R den 18, och vad är väl 29-18 ... om inte 11. Sammantaget blir summan av Mar 2007 också 11. om man plockar bort entalen i ordningstalen för ordet Mar. 1(3)+(1)+1(8)+2+0+0+7=11.

Det är uppenbart att det är en falseflag som Död o återfödd är högst involverad i, och där han även här försöker skapa syndabockar.

Roligaste jag har läst på länge! Det är väl i de där banorna DoÅ och andra foliehattar resonerar.
Tänk om DoÅ fick uppleva ett terrordåd på riktigt. Syntax error.
Citera
2015-11-15, 03:09
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Roligaste jag har läst på länge! Det är väl i de där banorna DoÅ och andra foliehattar resonerar.

Anser du Alex Jones vara en foliehatt?

Han har nämligen också insett vad Paris-attacken handlar om, och varför man valde just fredag den 13:e att utföra sin False flag-operation:

https://www.youtube.com/watch?v=Y2JzJAdIfkw

Lust att kommentera?
Citera
2015-11-15, 03:47
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Det har precis framkommit att det visst finns korrelationer till Charlie Hebdo, och även att man höll på och drillade igår !!!
Och det finns ju korrelationer mellan Mangs & Breivik. Alltså är det med bluff.
Citera
2015-11-15, 08:36
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-

Tack så mycket.
Citera
2015-11-15, 09:07
Citat:
Anser du Alex Jones vara en foliehatt?

Han har nämligen också insett vad Paris-attacken handlar om, och varför man valde just fredag den 13:e att utföra sin False flag-operation:

https://www.youtube.com/watch?v=Y2JzJAdIfkw

Lust att kommentera?

False flag är numera helt onödigt eftersom "följderna" av detta kunde ha dragits igång ändå utan denna onödiga våldsexcess.
Citera
2015-11-15, 09:30
Medlem
VadFanKulOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scratchbite
Jag hänger med, mitt svar var mer riktat till snubben som sa att det inte kunde hänt för det var inte tillräckligt med blod på filmen. SOrry, såg just att jag glömt citera

Okej, jag förstår!
Citera
2015-11-15, 09:47
Medlem
Ambelains avatar
Jag tycker det är så otroligt bisarrt att det finns folk som så snabbt, så direkt, så omedelbart unisont börjar yla om "False Flag".
Helt utan att presentera några slags bevis för sina ståndpunkter.
Helt utan att ens argumentera för sin ståndpunkt.

Helt utan att ens försöka peka på vad som hade kunnat tyda på att det var "False Flag".
Helt utan att ens sätta det i en "förklarande kontext".

Nejdå - bara ropa i samma hesa, trötta och avmätta I-know-it-all-tonläge "False Flag."

Vet ni ens Vad en False Flag-operation är för något?
Det verkar ju som att ni blandat ihop etrrorattacker med Flase Flag-attacker.

Och Ännu värre blir det när ni - också utan minsta tillstymmelse till vare sig bevis eller kontext - börjar hänvisa till "Illuminati"!!! Frimurare och NWO ...

Vill ni inte bli tagna på allvar egentligen?

Det är just galningar som ni som gör det så asvårt för folk att ta ämnet "konspirationer" på allvar.
För Ni drar ett Hånflinets löje över det hela.
Ni komemr göra det helt omöjligt att i en framtid kunna försvara sig för Riktiga konspirationer - eftersom alla då kommer jämföra era stolligheter med de nya, äkta, konspirationerna.
Är det vad ni vill?

Så himla svårt hade det väl inte behövt vara att i lugn och ro analysera det som hänt?
Lyfta fram det ni förstår och det ni inte förstår.
Jämföra och diskutera de olika aspekterna som kommer fram, eller utelämnas.
För att försöka komma fram till en slutsats?

---

Visst finns det aspekter som komit fram om denna händelse som kan diskuteras.
Sådant som Bör diskuteras, eftersom det väcker frågor.

Som tex de upphittade passen.

Eller frånvaron av mobil-foton.
tex.

Betyder dessa saker att det måste vara "False flag"?

Nej, inte nödvändigtvis.
Dvs passen.
Visst kan det verka mörklagt att en brottsling som ska begå massmord/terrorbrott har med sig sitt pass.
Normalt sett brukar ju brottslingar undvika att vilja bli identifierade, och dessutom hellre ha ID-kort snarare än pass.
MEN, ett terrordåd syftar till att väcka uppståndelse, och då blir det en poäng med att kunna visa vem som ligger bakom.
Dvs det kan Mycket väl vara så att passen var en medveten, övervägd handling. Att de ville bli identifierade.

Och mobil-fotona.
Sk "skeptiker" brukar ju alltid gapa om att eftersom så många har mobil-kameror nu, så är det ju konstigt att inte fler lyckats fota X eller Y.
Samma argument kan användas här naturligtvis.
Men det kan också det välkända faktum att polis gärna vill samla in kameror som varit på en brottsplats, i synnerhet allvarligare sådana ...

Jag säger inte att detta Måste vara den absoluta sanningen - men det är iaf Logiska Argument, med stöd från andra, Verkliga exempel.
Och det är Alltid bättre att Stödja sina argument på något - än att vilt gapa i högan sky ...
Citera
2015-11-15, 10:54
Medlem
False flag ja.

Manniskorna bakom operationen vill satta skrack i manniskor sa vita manniskor inte ska lita pa invandrare.
Men det finns fortfarande bra invandrare alla ar inte muslimska terrorister....
Man ska inte dra alla over en kam.

Att dela upp manniskor i olika grupper ar det lattaste sattet att styra manniskor, och man gor det lattaste genom att gora folk radda for varandra, sa enkelt ar det

Den dagen alla manniskor kan lara sig att sammarbeta kommer eliten forlora sin makt over manskilgheten.

Dela upp och erovra heter stragein, den ar ratt kand bland konspirations manniskor.

som kapten Rod sager, kanske anvander dom radsla som styrmedel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in