Citat:
Ursprungligen postat av
ZeroTranquility
Men det hela är förundransvärt att NB haft en timme på sig att mörda och sen åker och handlar pizza utan att uttrycka några känslor på filmen och flera timmars förhör dag efter dag och ändå inte brutit ihop gör att jag tror att det inte är NB som är mördaren! Han är så dum att han sprider sitt DNA runt om men ändå så smart att han inte visar några känslor. Han har bra med otur men det är inte han som är mördaren!
Jag vill då tro att det är han med all bevisning men visst finns det tvivelaktiga omständigheter.
En jag fundera över är mr w*erje*el*t. Vad jag läst så har han inte topsats, inget direkt förhör, inget angående vad han har för bil, inget angående hans alibi det enda man vet om han är att han tyckte illa om litauerna samt uppfattades som obehaglig på orten. Men är absolut inte expert på något sätt och jag tror NB är skyldig. Skulle vilja för Lisas familj att allt kunde komma fram. Och 110% säkert att han är mördaren. Hemsk historia alltihop. Borde ju logiskt sett finnas fler vittnen med tanke på tiden allt är gjort enligt åklagaren.
Tror inte hon är överfallen utanför ladan iallafall för det borde någon sett isåfall. Sen när lämnade personen som hördes i telefonen som pratade svenska i fickringningen? Den personen skulle jag bedöma som intressant då den talar svenska. Då är det bara 39 minuter kvar tills NB ses i hög fart på väg från Martorp. Mycket funderingar men han är skyldig i mina ögon men gnager mig lite att hon pratar svenska i fickringning 18,26. Hon måste vara överfallen väldigt snart efter denna tid för att det ens ska finnas ett uns möjlighet att hinna med allt. Skulle nog velat ha denna mr lite mer noggrant undersökt. Sen får vi hoppas på livstid åtminstone till något annat dyker upp för han får absolut inte släppas på fri fot. Svinigt oavsett vem/vilka som gjort det. Jag är ganska säker på att minst en till måste vara inblandad för att hinna.