2015-11-14, 14:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Proclaimer
Haha, nä men Madonna och Fotboll är ju viktiga saker. Helt legitimt att oroa sig för att det inställs.

Ja mycket viktigare och roligare dessutom

Madonna är dessutom en fin människa så mycket hon gjort för människor i fattigdom kan du ens inte stava till
Citera
2015-11-14, 14:39
Medlem
Snyrras avatar
Vet inte. Jag tycker det tyder på ett sunt tänkande att hata Åsa och hennes dagliga grodor. Mobbmentalitet är möjligen inte lösningen här men förstår absolut att folk känner så som dem gör. Gör det en automatiskt till idiot att inte vilja bo i ett land styrt av en empatilös kärring med ett efternamn som låter som ett spritföretag, ja då är det inte mycket att göra åt det.
Citera
2015-11-14, 14:40
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Jag hörde nyss på radion en reporter som oroade sig för bl.a. Madonnas konsert, Sveriges match mot Danmark i fotboll och något mer. Är det också tokigt? Bör vi hänga ut denna journalist på nätet till allmän besprottning ?
Men nu tror jag ju knappast att Åsa har något med det att göra. Men visst, det är en vidrig kommentar.
Citera
2015-11-14, 14:40
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SASE1
Nu förstår jag hur ni resonerar.

Ni tror att politiker och journalister har samma roll i samhället. Otroligt komiskt.
Jaha så det var inte själva uttalandet i sig som ni reagerade på?
Citera
2015-11-14, 14:41
Medlem
Proclaimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snyrra
Vet inte. Jag tycker det tyder på ett sunt tänkande att hata Åsa och hennes dagliga grodor. Mobbmentalitet är möjligen inte lösningen här men förstår absolut att folk känner så som dem gör. Gör det en automatiskt till idiot att inte vilja bo i ett land styrt av en empatilös kärring med ett efternamn som låter som ett spritföretag, ja då är det inte mycket att göra åt det.

Fint att du erkänner att du är en idiot iaf
Citera
2015-11-14, 14:41
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Men nu tror jag ju knappast att Åsa har något med det att göra.
Jaha så det är henne personligen som ni är ute efter? Ja då förstår jag.
Citera
2015-11-14, 14:43
Bannlyst
Citat:
Säga vad man vill om Åsa Romson, men hon har inte gjort nåt värre eller sagt nåt dummare än gemene SD'are hasplar ur sig dagligen. Jag tycker som sagt bara det är oerhört fånigt att folk fokuserar mer på en tweet än attackerna i Paris.

Miljöpartiet lever i en utopisk fantasivärld som inte har med verkligheten att göra och därför reagerar folk över Romsons kommentar, då hennes åsikter lätt kan få fotfäste. Då måste man fråga sig vad det är som gör det möjligt för ett så utopiskt och verklighetsfrånvänt parti att locka så många väljare? Finns det ingen granskningsprocess som synar partiets ståndpunkter och i tid slår larm om att partiet totalt spårat ur?

Om våra medier inte hade gullat med Miljöpartiet och låtit dem slippa undan med politiska uttalanden som är uppenbart stolliga och oförenliga med verkligheten, då hade aldrig Miljöpartiet kunna locka så många väljare med sina orealistiska utopier och Åsa Romson hade aldrig kunnat bli partiledare och vice statsminister. Då hade de olämpliga rensats ut i tid, precis som nu sker inom Sverigedemokraterna som står under en skoningslös granskning från en journalistkår som saknar all sympati för dem.

Hon är farlig för Sverige, vanligt folk reagerar. Inte bara en speciell falang. Ska vi nöja oss där? Eller menar du att någon mer än du och Romson skulle bry sig om detta faktum mitt under stridigheterna?

Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Jaha så det var inte själva uttalandet i sig som ni reagerade på?

Jag bedömer dig. Här och nu. Vad jag kom fram till? Att du är ett sänke.
Citera
Medlem
Snyrras avatar
Citat:
Fint att du erkänner att du är en idiot

Varsågod.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av radbean
In med henne i ett tält med 30 av de senaste insläppta unga Afghanska männen
Tack vare såna osedvanligt smarta inlägg kommer ingen vilja samarbeta med er, Tack så hemskt mycket.
Med såna fiender som dig så behöver man inga vänner.
Citera
2015-11-14, 14:44
Medlem
Johnankas avatar
En del politiker får avgå på grund av obetald tv-licens.

Andra politiker får relativisera Förintelsen, bryta mot miljölagstiftning och förnedra hela länder.
Vissa är mer jämlika än andra, var det ja.
Citera
2015-11-14, 14:46
Medlem
Proclaimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jensenbiffhus
Tack vare såna osedvanligt smarta inlägg kommer ingen vilja samarbeta med er, Tack så hemskt mycket.
Med såna fiender som dig så behöver man inga vänner.

Det är väl det som är gemensamt för alla de som hatar på Romson.
Alla hatar kvinnor, alla hyllar våldtäkt och våld.
Citera
2015-11-14, 14:48
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Det är väl det som är gemensamt för alla de som hatar på Romson.
Alla hatar kvinnor, alla hyllar våldtäkt och våld.
Jaha, så Araber och Somalier hatar även de Åsa Romson? Förutom alla andra kvinnor vill säga. Personligen så älskar jag kvinnor, men de av den mer intelligentare sorten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in