2015-11-14, 14:31
Medlem
Proclaimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SASE1
Nej, helt vanliga människor

http://www.uvell.se/2015/04/10/åsa-f...omson-26432478

Ja, jävlar vilken professionell och tillförlitlig sida du hänvisar till.
Citera
2015-11-14, 14:32
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Jag hörde nyss på radion en reporter som oroade sig för bl.a. Madonnas konsert, Sveriges match mot Danmark i fotboll och något mer. Är det också tokigt? Bör vi hänga ut denna journalist på nätet till allmän besprottning ?
Citera
2015-11-14, 14:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Proclaimer
Ja, jävlar vilken professionell och tillförlitlig sida du hänvisar till.

Förnekar du dessa klavertramp?
Citera
2015-11-14, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Jag hörde nyss på radion en reporter som oroade sig för bl.a. Madonnas konsert, Sveriges match mot Danmark i fotboll och något mer. Är det också tokigt? Bör vi hänga ut denna journalist på nätet till allmän besprottning ?
Det var en attack på en konsert igår, och polisen höjer säkerheten på "liknande" tillställningar idag. Det är väl inte riktigt samma sak?
Citera
2015-11-14, 14:34
Medlem
Proclaimers avatar
Citat:

Haha, nä men Madonna och Fotboll är ju viktiga saker. Helt legitimt att oroa sig för att det inställs.
Citera
2015-11-14, 14:36
Bannlyst
Citat:

Nu förstår jag hur ni resonerar.

Ni tror att politiker och journalister har samma roll i samhället. Otroligt komiskt.
Citera
2015-11-14, 14:36
Medlem
Proclaimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SASE1
Förnekar du dessa klavertramp?

Säga vad man vill om Åsa Romson, men hon har inte gjort nåt värre eller sagt nåt dummare än gemene SD'are hasplar ur sig dagligen. Jag tycker som sagt bara det är oerhört fånigt att folk fokuserar mer på en tweet än attackerna i Paris.
Citera
2015-11-14, 14:37
Medlem
Allt med Åsa Romson är osmakligt.
Citera
2015-11-14, 14:38
Medlem
In med henne i ett tält med 30 av de senaste insläppta unga Afghanska männen
Citera
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oskar.
Det var en attack på en konsert igår, och polisen höjer säkerheten på "liknande" tillställningar idag. Det är väl inte riktigt samma sak?
Nä just det det är ju viktiga saker
Citera
Medlem
Dinitrols avatar
Snart har fler människor skrivit under och krävt hennes avgång än vad hon har gillare på facebook.
Citera
2015-11-14, 14:39
Medlem
Proclaimers avatar
Dessutom har hon ju rätt. Det vore oerhört tråkigt om klimatmötet skulle ställas in, ett av få tillfällen då ledare från hela världen samlas för ett gemensamt mål för planetens och människor bästa. Dock var hon lite för kvick med att öppna käften och det är väl hennes problem som jag har förstått det. Ingen taktkänsla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in