2015-11-14, 00:02
Medlem
lm5711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturMarx
Så vi ska bara skicka ner lite vatten till flyktinglägren i jordanien och sen vara nöjda? Nej du, det håller inte.

Du har rätt.

Det är bättre att ta pengar från flyktinglägren, och lägga på de som har pengar att ta sig från Turkiet genom Grekland, Makedonien, Serbien, Kroatien, Slovenien, Österrike, Tyskland, och Danmark till Sverige.

Sverige är givetvis det enda landet där man kan vara trygg. Det fanns inget annat land man kunde sökt asyl i på vägen.

Givetvis har syrier i Turkiet det mycket sämre än svältande barn i Sudan. Det är syrierna vi måste hjälpa. Inte de barn som svälter ihjäl i andra länder.
Citera
2015-11-14, 00:16
Medlem
VelvetReds avatar
Stäng gränsen!

Eera idioter, när skall ni förstå? Jag riktar mig då till facebook feministerna. Små sjuka svin är vad ni är.

Regeringen är väl medveten om vad de gör. De vill krascha landet fullkomligt, helt i deras plan.
Citera
2015-11-14, 00:19
Medlem
Kan det tillfälliga ID-kontrollerna ha ett sammanband med attackerna i Paris ? SÄPO har fått information från andra stater om att något var på gång?
Citera
2015-11-14, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vuino
Kan det tillfälliga ID-kontrollerna ha ett sammanband med attackerna i Paris ? SÄPO har fått information från andra stater om att något var på gång?
Det är ju verkningslöst eftersom det är för sent. Vi vet inte vad vi har för typer i landet nu.
Innan gränsåtgärd så måste ju något göras åt en regim som destabiliserar sitt eget land.
Citera
2015-11-14, 01:13
Medlem
Poängen med gränskontrollen var att neka folk som redan var inom eu att söka asyl i sverige eftersom de ska söka i första eu land.

Men den poängen missade löfven helt.
Citera
2015-11-14, 01:16
Medlem
Ake.Jimmiesson666s avatar
Aftonbladet live: "Det handlar om en liten grupp människor.... bla bla".

Alltid när muslimer är i farten med sina terrordåd så ska det bortförklaras med "liten grupp", "Säkerheten har ökat", "folk är tryggare än någonsin"...

Nu får det fan vara nog snart med detta jävla muslimgullandet från politiker och media!
Citera
2015-11-14, 01:18
Medlem
VelvetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runga
Alla tjejer är inte så,jag är tjej och är mycket väl medveten om att negrer+araber är ett apsläkte och har själv blivit sexuellt trakasserad av båda grupperna i arbetslivet så det finns vi som röstar SD.Skulle man se mig på gatan skulle man aldrig tro att jag hade sånna åsikter.

Nej, jag drar inte alla över en kam såklart. Men statistiskt sett så är det kvinnor som främjar partier som FI och Miljöpartiet. Säg gärna emot mig om jag har fel här.

Problemet är att kvinnor och barn kommer lida mest när Sharia lagarna väl införs. Ha så kul då! Eller gör NÅGOT NU! Säg ifrån istället för att vara en liten mus på flashback.
Citera
2015-11-14, 01:35
Medlem
Tacka 7klövern att de har gjort om malmö, stockholm och göteborg till arabland, där det bombas och skjuts lite hejvillt.

Upp med gränserna nu och deportera lyxmigramterna till EUs södra gräns så de kan återvända hem.
Citera
2015-11-14, 02:05
Medlem
Onkel Kostias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr.achmed
Gränskontrollerna gick åt helvete, helt bortkastad ide.

- Gränskontrollerna borde ske redan på Fehmarns bält, eller ännu hellre, Egeiska havet.

Citat:
Ursprungligen postat av Sisoedaersoet
Ja komedin är slående. Det skall dock säga att även SD har många kvinnliga väljare numera. Enda sedan i våras har kvinnorna flödat in i partiet. Så allihopa är inte känslostyrda och verklighetsfrånvända. Många av dem kan även tänka logiskt.

- Javisst kan kvinnor tänka. Problemet är att journalistkåren har siktat på folks känslor, och i synnerhet kvinnors känslor. Titta på krönikan som dr.achmed nämnde:

Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik Virtanen i Aftonbladet
Kvinnor är klokare än män, visar partisympatierna.

- Den här sortens "journalistik" får kvinnor att känna sig bättre, eftersom dom inte röstar på Sverigedemokraterna. Alltför många kvinnor har fallit för fjäsket. Fjäsket för kvinnor sker på bekostnad av män:

Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik Virtanen i Aftonbladet
Det var då mitt anspråkslösa förslag slog mig. Lösningen!
Låter det galet, odemokratiskt, att ta ifrån männen rösträtten? Javisst! Men inte mer galet eller odemokratiskt än att kvinnor fram till 1921 saknade jämbördig rösträtt.

- Fredrik Virtanen vill alltså gå tillbaka till den form av demokrati som rådde före 1921.

Eftersom journalistkårens politiska kampanjer ständigt attackerar oss män, så är det lättare för oss att stå emot journalistkårens politiska uppmaningar. Såvida journalistkåren hade fjäskat för män på kvinnors bekostnad, så misstänker jag att vi män hade lockats av journalistkårens politiska program, på samma sätt som vi nu ser hos kvinnor.
Citera
2015-11-14, 02:46
Medlem
MKultra72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landsaho9
Du inser hur verklighetsfrånvänd du är? Det kommer vara skottpengar på "as som mig" i framtiden? Jag kommer få se mig om både en och 10 gånger när jag kliver utanför dörren? Ja, du bevisar ju bara hur lite du själv förtjänar att få bo i Sverige när du beter dig som du gör. Hade gärna sett att du blev utsparkad och att någon flykting fick ta ditt boende, för vet du vad? Personer som dig förtjänar inte att få bo i ett välfungerande land som Sverige, tack iallafall för att du påminde mig om att jag röstar rätt, för personer som du som håller på sådär hör inte hemma i Sverige!

Det var ett välfungerande land som inte toppade våldtäktsstatistiken och annan brottsstatistik, som hade ett av världens bästa välfärdssystem (nu är vi bland de sämsta), samma med skolan, även den nu sämst. Ett land på väg mot total kollaps. Men det är jag som inte förtjänar sverige? Okkk.

I generationer har våra förfädrar kämpat för detta land, slitit för vår välfärd, för att vi ska kunna leva i trygghet, allt detta har ni slagit i spillror, er självgodhet har gått er åt huvudet totalt, ni är ju fullständigt från vettet.
Citera
2015-11-14, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ake.Jimmiesson666

Alltid när muslimer är i farten med sina terrordåd så ska det bortförklaras med "liten grupp", "Säkerheten har ökat", "folk är tryggare än någonsin"...

Nu får det fan vara nog snart med detta jävla muslimgullandet från politiker och media!

När det är Breivik däremot, det vill säga en enda person som agerade utan stöd från någon organisation, då används det som ett exempel på "kristen" terror i många år.
Citera
2015-11-14, 02:59
Medlem
Ake.Jimmiesson666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ake.Jimmiesson666

Detta inlägg skulle givetvis vara i tråden om terrordåden i Paris. Ber om ursäkt för detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in