Citat:
Ursprungligen postat av
5549
Är det så du resonerar själv när du tittar dig i spegeln? Att du skulle vara en lättviktare i USA? Amerikanare dör ju som flugor i fetmarelaterade sjukdomar. 120-130 kg är väldigt mycket för en otränad normallång människa. Dessutom har han en rejäl kula. Nej, jag är orolig för karln.
Nä, vad jag skriver är att fetma i sig är absolut ingen direktorsak att dö. Däremot kan man få relaterade sjukdomar. Som är behandlingsbara. Men i USA kostar det mycket och många är oförsäkrade. Och obehandlad, fet med höga blodfetter samt högt blodtryck har en risk, visst. Men det gäller även en smal som har samma problem. Och ja, 120-130 kg är ingen extremvikt i mitt gamla hemland. Vad GWs eller amerikanarnas vikt har med MIN spegelbild att göra är en produkt av dina sjuka idéer förutfattade meningar

Man behöver inte vara ett fetto för att förvara ett fetto. Personligen tycker jag inte att fetton är fria att attackera hur man vill. Vilket gäller samtliga grupper i ett samhälle.. Fetton utsetts för samma rubbade logik och skrämselpropaganda som cannabisrökare. OCH vad vet du om GWs träning? Jag tycker det verkar som gubben rör sig rätt bra, jagar, promenerar och flänger och far trots sina taskiga höfter och knän.. Jag känner många med mycket god ork utan för den skull vara smala. Och smala personer med höga obehandlade blodfetter och ett stillasittande liv. De har sämre överlevnadsprognos än en rörligt fetto med behandlade blodfetter. Det har med gener att göra vettu.