2015-11-11, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrTanoth1995
Kul att de spoilar på reklamen i studio paradise vem som kommer in. Nästa vecka kommer bli kul...

Citat:
Ursprungligen postat av Yoshi.crew
Hon är drygast av de just nu.

Hon påminner sig jävla mycket om golddiggers. Kolla bara hennes trasiga diamant-tattoo. Satsar 100 kr på att hon inte ens har förmåga att hålla förhållande vid liv för fem öre. Förresten är hon ju 25! Snart blir hon mamma
2015-11-12, 00:07
Medlem
Abed var ju störtskön och verkade sjukt godhjärtad i studion. Synd att han inte var sig själv inne på hotellet istället för att försöka bygga en fasad som ändå inte gick hem. Inte för att det hade ändrat något i utfallet då det ändå hade varit svårt att komma in i gruppen men för sin egen skull.
2015-11-12, 01:27
Medlem
Goldencandy1s avatar
Någon som vet vad låten som börjar 33.25 i dagens avsnitt heter? Har försökt shazamat men har fått 3 olika resultat som inte har varit rätt..
2015-11-12, 03:09
Medlem
Vänta nu...

"Imorgon(?) på Paradise hotel."
2015-11-12, 03:14
Medlem
Min gissning: Adrian in och jag tror Zannie åker nästa vecka (om fler måste ut nästa vecka så kanske Adrian väljer Paulina så att Mehdi och Maja-Stina också åker). Veckan efter det kommer de plocka in Johnny och då börjar den riktiga backstabbingen. Adrian (Maja-Stina/Paulina) och Mehdi (Paulina/Maja-Stina), Johnny (Emma) och Hermansson (Erica), Mos (Josefine) och Oliver. Emma lämnar sin grupp med Oliver, Mos och Josefine för Johnny och Hermansson, vilket leder till att både Mos och Oliver ställer sig bakom Josefine. Oliver åker ut. Mos och Josefine är hämdlysta. De två får näst sista veckan, när Hermansson, Erica, Maja-Stina, och Mehdi successivt åkt ut, hämta två spelare från dödsriket. De väljer såklart Oliver och Jennifer. Sedan tror jag det slutar med Mos och Josefine vs Emma och Johnny. Mos och Josefine får flest röster och ingen droppar kulan.
2015-11-12, 04:48
Medlem
timpanis avatar
Jag räknade till fyra gånger i senaste avsnittet som Mos sa:

"Om jag ska va helt ärlig..."
2015-11-12, 05:34
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnytltosen
Min gissning: Adrian in och jag tror Zannie åker nästa vecka (om fler måste ut nästa vecka så kanske Adrian väljer Paulina så att Mehdi och Maja-Stina också åker). Veckan efter det kommer de plocka in Johnny och då börjar den riktiga backstabbingen. Adrian (Maja-Stina/Paulina) och Mehdi (Paulina/Maja-Stina), Johnny (Emma) och Hermansson (Erica), Mos (Josefine) och Oliver. Emma lämnar sin grupp med Oliver, Mos och Josefine för Johnny och Hermansson, vilket leder till att både Mos och Oliver ställer sig bakom Josefine. Oliver åker ut. Mos och Josefine är hämdlysta. De två får näst sista veckan, när Hermansson, Erica, Maja-Stina, och Mehdi successivt åkt ut, hämta två spelare från dödsriket. De väljer såklart Oliver och Jennifer. Sedan tror jag det slutar med Mos och Josefine vs Emma och Johnny. Mos och Josefine får flest röster och ingen droppar kulan.

varför skall Adiran spela ut maja stina som ha vill stå med och sin bästa vän?
2015-11-12, 09:39
Medlem
Yoshi.crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnytltosen

Nej, Adrian skulle aldrig spela ut Mehdi som är hans bror och Maja-Stina tror jag faktiskt inte heller, de birde ju vilja stå om Adrian inte tänker försöka stå med Paulina. Undra om Maja-Stina ens vill stå med Adrian nu. Att de plockar in Johnny igen är mycket möjligt och något jag hoppas på. Synd bara att de inte kunde gjort det tidigare nu när det bara är 12 avsnitt kvar.
2015-11-12, 12:07
Medlem
Nästa veckas avsnitt kommer bli lite som den veckan förr förra säsongen när Jeppe Johansson kom in som en vampyr och skulle bita folket. Kom inte riktigt ihåg det hela slutade men har för mig att det aldrig var något positivt att bli vampyr.
2015-11-12, 13:09
Medlem
NiccoJs avatar
Jag vill minnas att Hermansson var ganska rolig i början av serien, nu är han ju redo för hispan.

Var inte Oliver konstig som först berättade för Jossan om Mos kärlek till henne och sedan själv fingerpullade henne under täcket.
2015-11-12, 13:10
Medlem
Bagueras avatar
Skönt att Mehdi fick stanna då han bidrar med mest underhållning. Förhoppningsvis så kommer Adrian in med makt.
2015-11-12, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
varför skall Adiran spela ut maja stina som ha vill stå med och sin bästa vän?

Citat:
Ursprungligen postat av Yoshi.crew
Nej, Adrian skulle aldrig spela ut Mehdi som är hans bror och Maja-Stina tror jag faktiskt inte heller, de birde ju vilja stå om Adrian inte tänker försöka stå med Paulina. Undra om Maja-Stina ens vill stå med Adrian nu. Att de plockar in Johnny igen är mycket möjligt och något jag hoppas på. Synd bara att de inte kunde gjort det tidigare nu när det bara är 12 avsnitt kvar.

Om flera måste ut nästa vecka så tror jag att det kan bli så. Adrian kommer ha makt och blir säkert sugen på den nya tjejen. Maja-Stina kanske är jobbig, om Adrian och Erica, han drog ju direkt när Erica satte sig med honom och Maja-Stina. Adrian kanske kör ut Mehdi "för att vinna någons förtroende", jag vet inte. Jag får bara känslan av att Adrian skulle vilja spela med Paulina, plus att Maja-Stina har stått med Zannie så hon är inte ett självklart kort och kan ha blivit påverkad av gruppen. Adrian kommer fatta att Paulina tänker vinna till vilket pris som helst.

Och det sista: Jag tror att produktionen vill ha en vecka där det är Mos, Oliver, Johnny, Hermansson, och Adrian, som ska backstabba varandra. Eventuellt att Mehdi också är med, men jag tror mer på att de vill ha en vecka med bara de fem, och sedan final med Mos/Josefine vs. Johnny/Emma.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in