Citat:
Ursprungligen postat av
Hunden007
varför skall Adiran spela ut maja stina som ha vill stå med och sin bästa vän?
Citat:
Ursprungligen postat av
Yoshi.crew
Nej, Adrian skulle aldrig spela ut Mehdi som är hans bror och Maja-Stina tror jag faktiskt inte heller, de birde ju vilja stå om Adrian inte tänker försöka stå med Paulina. Undra om Maja-Stina ens vill stå med Adrian nu. Att de plockar in Johnny igen är mycket möjligt och något jag hoppas på. Synd bara att de inte kunde gjort det tidigare nu när det bara är 12 avsnitt kvar.
Om flera måste ut nästa vecka så tror jag att det kan bli så. Adrian kommer ha makt och blir säkert sugen på den nya tjejen. Maja-Stina kanske är jobbig, om Adrian och Erica, han drog ju direkt när Erica satte sig med honom och Maja-Stina. Adrian kanske kör ut Mehdi "för att vinna någons förtroende", jag vet inte. Jag får bara känslan av att Adrian skulle vilja spela med Paulina, plus att Maja-Stina har stått med Zannie så hon är inte ett självklart kort och kan ha blivit påverkad av gruppen. Adrian kommer fatta att Paulina tänker vinna till vilket pris som helst.
Och det sista: Jag tror att produktionen vill ha en vecka där det är Mos, Oliver, Johnny, Hermansson, och Adrian, som ska backstabba varandra. Eventuellt att Mehdi också är med, men jag tror mer på att de vill ha en vecka med bara de fem, och sedan final med Mos/Josefine vs. Johnny/Emma.