2015-11-11, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toni.bang
Jag ser gärna att Paulina ryker också. Hon verkar vara väldigt mediakåt och kändiskåt till skillnad från de andra tjejerna.

Ähh, hon tillför något med de andra tjejerna iallafall, eller Erika gör ju bra TV. Tycker hon sköter sig bra o känns som att fb-fölket hatar på henne att hon är tjej och här för att spela. Vad har Jossan och Emma gjort för att spela egentligen? De vill bara hänga med sina tjejkompisar och skicka ut alla svaga och nya likt en high school-film
2015-11-11, 23:15
Medlem
Yoshi.crews avatar
Om Adrian kommer in igen kan det ju nästan inte bli bättre, skulle Johnny också komma in är det bäst.
2015-11-11, 23:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emiliasecret
Är du 100% säker?

Japp!

Det var skönt få ut Abed men jag vill däremot också att transan Paulina åker ut nästa vecka.
2015-11-11, 23:16
Medlem
Luckyhorses avatar
haha underbart att mr hybris fick åka, hermanssons ångest över bajset måste vara det härligaste under hela veckan också
2015-11-11, 23:20
Medlem
Är ni helt 100 på att det var Maja Stina som sprang mot den gamla deltagaren? Fick för mig att det var Emma

EDIT: Ja det är Maja-Stina, såg tatueringen hon hade på låret.
Senast redigerad av matreo 2015-11-11 kl. 23:26.
2015-11-11, 23:21
Medlem
MrTanoth1995s avatar
Kul att de spoilar på reklamen i studio paradise vem som kommer in. Nästa vecka kommer bli kul...

2015-11-11, 23:22
Medlem
Yoshi.crews avatar
Paulina var för kaxig när hon kom in och skulle bestämma allt. Tror ni inte att Zannie också har chans att åka nästa vecka eller varför just Oliver eller mos? Hermansson och Zannie är de jag tycker isåfall. Fan inte några av de roliga killarna. Fast hellre de och få tillbaka Johnny eller Adrian.
2015-11-11, 23:24
Medlem
Yoshi.crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toni.bang
HAHAHA seriöst Paulina börjar bli pinsamt nu. Vad hon försöker analysera och överspela spelet med att hon kör taktiker hit och dit. Hon har ingen poäng för att ljuga för Abed mer än att hävda ur sig och bevisa för tittarna att hon är där för spela o lura helt uppenbart.

Hon är drygast av de just nu.
2015-11-11, 23:25
Medlem
Yoshi.crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Emmas dialekt är märklig. U blir y.

"Sluta nu!" blir "Slyta ny!"

Hahaha är det inte för att hon är från Skåne?
2015-11-11, 23:27
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
När Paulina och Abed kom på hotellet och presenterade sig sa de ju att de var från Luleå och Umeå, fast de uttalade de "Lule" och "Ume", uttalar norrlänningar det så? Båda två tog bort å:et på just det. Fast annars så tycker jag inte de pratar så mycket norrländska.

Gamla svenska dialekter är på utdöende. Kidsen behåller väl vissa ord.

Adrian in igen. Årets säsong är ett helvete pga dessa smågrabbar som Adrian och hans polare. Små men stora i käften. Men finns ju info här i tråden som säger att deras käftar kommer få ta emot en del till sist. Ge och ta.

Fyfan för vara ute på krogen och sen kommer några smågrabbar in och tror dom är kungar i baren. "Vi är kändisar". Folket: "Ni är idioter som sålt era arslen till oss, så sätt igång och underhåll annars får ni stryk" Adrian med darrande hand pekar finger. SMACK !!
2015-11-11, 23:33
Medlem
Fifa16s avatar
Felpost
2015-11-11, 23:48
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
När Paulina och Abed kom på hotellet och presenterade sig sa de ju att de var från Luleå och Umeå, fast de uttalade de "Lule" och "Ume", uttalar norrlänningar det så? Båda två tog bort å:et på just det. Fast annars så tycker jag inte de pratar så mycket norrländska.

Jag skulle aldrig säga "Ume" eller "Lule", men det är många andra norrlänningar som gör det. Däremot säger nog alla "umebo" och "lulebo".

Det är inte så värst många umebor under 25 år som pratar brett, därför tycker jag ändå att Abed pratar relativt brett. Man hör ju definitivt att han är norrlänning i alla fall. Paulina är lite svårare att lista ut eftersom hon blandar med stockholmska, men det kanske också är för att hon pratar som en robot eller som om hon läser från ett papper.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in