2015-11-10, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stereolove
Har Emma Andersson, Sades ex haft sex i tv-rutan eller?

Hade varit kul att veta om och med vem . Har inte hrt ngot om det men inte sett alla avsnitt heller.

Nej.

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Skulle ngon ka idag? Det missade jag.
2015-11-10, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Abed har inte legat med 200 tjejer. Han hade kunnat ta en lite mer realistisk siffra, kanske runt 50, ven om det ocks r verdrivet. Att han dremot har sliskat sig efter 200 tjejer i Ume - det kan jag konfirmera.

Fattar att Abed ljuger om hur mnga han har haft sex med,troligtvis r det mer sanning i att de nrmsta han varit att ha sex var nr han totalt ohmmat la sig i sngen dr Erica och Hermansson hade sex.

Paulina verkar ha naturliga kta brst,skulle tippa p E el F-kupa.
Ltt att se som tjej om man har sett bde fake och kta brst.
Senast redigerad av m036 2015-11-10 kl. 12:05.
2015-11-10, 15:13
Medlem
Yoshi.crews avatar
Zannie och den nya killen Abed eller vad han hette r ju lika blsta Abed har fr mycket sjlvfrtroende och visar det direkt nr han kommer dit, han verkar tro han r paradise hotell. Man mrker ocks nr han ljuger, vilket bara r pinsamt fr honom. Det ska bli intressant att se hur det gr fr de.

Fan vad kul det hade vart om de skickade ut Maja-Stina igen, fast nu vill jag inte hon ska ka ut. Men det hade samtidigt vart kul om de hade planerat det igen. Tror de har annat att tnka p just nu n att f ut henne.

Jag tror att Adrian och Paulina hade passat jtte bra som par och kanske kommit lngt, men eftersom hon r s smart tvekar jag p om hon ens skulle lita p Adrian, de andra hade frmodligen sagt allt han har gjort tidigare till henne. Men det hade passar grymt bra och blivit kul om de tog in honom nu.
2015-11-10, 17:31
Medlem
PingPongZongs avatar
Hur mnga veckor pgr PH? I Mndagsavsnittet fr Emma frgan hur lnge har ni vart hr? Elva veckor svarar hon. Det r nu avsnitt 31 och det blir 50 avsnitt i den hr ssongen tycker jag mig hrt.
2015-11-10, 17:59
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlondinBalle
Det r sjukligt hur mycket deltagarna rker, hon Emma ser man ju med en cigarett hela tiden. ckligt!

Dom rker 48 cigg (mer n tv paket) om dagen per person.

Samir Badran rkte fyra paket om dagen nr han var inne.

Sgs att dom har jvligt trkigt stor del av tiden dr s drfr rker dom.

http://bloggar.expressen.se/paradise...pa-tre-veckor/ Gller iofs frra ssongen och innan. Men dom rker nog lika mkt nu
2015-11-10, 18:33
Medlem
Yoshi.crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Hur mnga veckor pgr PH? I Mndagsavsnittet fr Emma frgan hur lnge har ni vart hr? Elva veckor svarar hon. Det r nu avsnitt 31 och det blir 50 avsnitt i den hr ssongen tycker jag mig hrt.

Det ska bli 45 avsnitt str det p tv3 play appen dr man kan se avsnitten. Det r ju 3 avsnitt per vecka, och denna veckan som r nu blir vecka 11 till avsnitt 33 av 45. Allts borde det bli att de r dr i 15 veckor, 15x3=45
2015-11-10, 18:52
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Vilka var det som hnglade? Paulina och Erika?

Sg ut som det och Emma sg ut som hon ville vara med
2015-11-10, 19:08
Medlem
LaGrandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m036
Paulina verkar ha naturliga kta brst,skulle tippa p E el F-kupa.
Ltt att se som tjej om man har sett bde fake och kta brst.

2015-11-10, 19:14
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaGrande

Men fan! Jag tycker inte alls att de ser hngiga ut fr att vara naturliga, men stmmer det att hon har silikon s r de riktigt hngiga fr att vara silikonbrst. P bilderna jag lnkade tidigare i trden har hon definitivt inte silikon.

Jag fr ta mig en nrmare titt i kvllens avsnitt.
2015-11-10, 19:16
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Citat:
Jo jag misstnkte ven det i och med att jag sg henne posera frn sidan.
2015-11-10, 19:16
Medlem
Nattiskatts avatar
Citat:

Fan vad hngiga hon har isfall, d kan hon ju gjort de jvligt mycket strre s de hnger....
2015-11-10, 19:28
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattiskatt
Fan vad hngiga hon har isfall, d kan hon ju gjort de jvligt mycket strre s de hnger....

Det kanske r s det ser ut om man skaffar silikonbrst nr man redan har stora brst? Av dessa bilder att dma ser det ut som att hon redan hade brst innan. Fr dessa p bilden kan vl omjligen vara silikonbrst? I sdana fall mste de vara riktigt dligt gjorda - eller bra, med tanke p att de ser s kta ut.

https://www.instagram.com/p/iiyJ8IBpwj/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in