Citat:
Ursprungligen postat av
GolfWang
exempel på vad du tycker e utdaterat?
Det mest uppenbara är som sagt menyerna och interface - men även animationer, texturer (vissa saker går knappt att se vad det ska föreställa), och ljud. Sedan är prestandan väldigt ojämn. Oftast ligger jag på 60 FPS, men det händer att den sänks till ~30 FPS när jag går inomhus, vilket känns väldigt underligt. Strålkastare lyser igenom väggar och kastar inga skuggor bakom objekt, så det är svårt att se var strålkastaren sitter. Sedan stör jag mig mycket på att ljud färdas genom golv, väggar, och tak, vilket gör det svårt att veta var ljudet kommer ifrån.
Citat:
Ursprungligen postat av
GolfWang
så hen ska skita i att spela spelet för att de e samma menyer?? vilket retard
Nej, jag skiter inte i att spela spelet bara för att det är samma menyer som i Fallout 3. Som jag sa i mitt tidigare inlägg: Jag lägger spelet på hyllan ett tag och hoppas på att mods kan rädda spelet. Jag tänker inte ta mig igenom spelet förrän jag vet att jag gör det under bästa tänkbara förutsättningar.
Avslutningsvis vill jag tillägga att jag har spelat Fallout 3 och Fallout: New Vegas, så jag är inte ny till spelserien. Ni som inte finner några problem med Fallout 4, fråga er detta:
Om spelet hade varit ett helt nytt IP från en okänd spelutvecklare - hade det fått ett lika högt betyg?