Citat:
Ursprungligen postat av
rakarna
hej.
är själv inte en trustbuddy långivare men undrar om nu i efter hand, att det fanns några varningsklockor eller ifall det var som en blixt från klar himmel?
Fanns gott om varningsklockor, bl.a varnade jag, Repus och några till redan för dryga 2år sedan om att räntorna föll och att mer och mer av kapitalet verkade bli uppbundet i dåliga lån. Så de som satt in större summer de senaste 2åren tycker jag har gjort lite dålig bakgrundskoll då denna tråden var om inte högst upp så väldigt högt upp när man googla på Trustbuddy på den tiden.
Sen kan man ju diskutera hur pålitligt FB är, men om den officiella TB representanten väljer att sluta att svara på kritiska frågor, för att ett halvår senare dyka upp och säga att det skall ta upp dialogen här för att den försvinna igen. Då kan man ju iaf dra öronen åt sig och vara lite försiktig.
Så varningstecken fanns det gott om, om man ville lyssna. SJälv gjorde jag 90% uttaget för ca 2år sen, tack vare mina egna erfarenheter och att jag såg att mer personer än jag upplevde samma problem med Trustbuddy.