Citat:
Ja hennes vittnesmål stjälpte nog mer än det hjälpe och både försvararen och åklagaren var överens om att det inte gav något. Det är väl rätt ovanligt att dom är överens eller? Ja, det kan väl vara intressant att se i vilken håla kärringen håller till. Nån som kanske
vill åka dit och göra en intervju med henne eller bara göra en rundtur i staden, vad vet man?
Genom att lilla hustrun försökte komma in som en räddare i nöden mot absoluta slutet på
rättegången genom att ändra sina tidigare uppgifter vid förhör och ljuga ihop ett alibi
åt det flickmördande avskummet till make så får automatiskt gumman med fallet
att göra. Hon ville ljuga ut mördaren, men si det gick inte.
Hennes trovärdighet var lika med noll i det läget.
vill åka dit och göra en intervju med henne eller bara göra en rundtur i staden, vad vet man?
Genom att lilla hustrun försökte komma in som en räddare i nöden mot absoluta slutet på
rättegången genom att ändra sina tidigare uppgifter vid förhör och ljuga ihop ett alibi
åt det flickmördande avskummet till make så får automatiskt gumman med fallet
att göra. Hon ville ljuga ut mördaren, men si det gick inte.
Hennes trovärdighet var lika med noll i det läget.
Jag förstår inte hur hon kan vilja ha ut honom för hon har ju sett bevisningen. Bara en idiot skulle tro att han är oskyldig... men pengar är pengar...
Utdrag från nlt.se liverapportering
Semir:*Är du beroende av din man nu? För din försörjning.
10:37
Semir:*– Ja, jag jobbar inte. Det är bara han som jobbar och tjänar ihop pengar till vår familj.
Semir:*Hur går det nu när 35-åringen sitter häktad?
Semir:*– Jag lever på det som finns kvar av hans lön.
10:38
Och sen sänker sig dimman
Semir:*Den 12 juni blev du hämtad till förhör av polisen. Andra förhöret hölls 13 juni, det var efter det som du anhölls, på natten. Det tredje förhöret var också den 13 juni och i det förhöret säger du att din man kom hem klockan 17.20-17.30 och sedan var hemma hela kvällen. Minns du det?, undrar åklagaren.
10:54
Semir:*– Jag kommer ihåg väldigt svagt, men allt är som en dimma. Jag mådde dåligt.
10:54