2015-11-09, 20:24
Medlem
hoppas vi missar em så vi slipper hamren. Det är värt det.
Citera
2015-11-09, 20:28
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX

Detta är det sjukaset argumentet. Du vill att att vi inte tar oss dit så att du ska få se fotboll... sen?
Citera
2015-11-09, 20:29
Medlem
snillet_1s avatar
Hamrén kommer att gå när hans kontrakt löper ut efter EM oavsett om vi går dit eller ej. Försök förstå det.
Citera
2015-11-09, 20:34
Medlem
Signaturums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cashew30
Larsson satt inte ens på bänken i sitt klubblag senast. Seb's dåliga form gör landslaget mycket sämre än det var för några år sen då han var topp 3 i blågult

Jag anser personligen att Seb är värdelös, men hade jag varit tvungen att välja mellan Seb och Kongo hade jag valt Larsson. Kongo har blivit för seg på sista tiden medans Larsson fortfarande har lite speed i kroppen och om planeterna står i linje kan han likt Kongo leverera fina passningar.
Inte något som händer varje kväll dock

Durmaz-Lewicki-?-Forsberg

Där har du mitt mittfält där jag normalt sett hade placerat Ekdal brevid Lewicki, dock enormt osäker nu.
Citera
2015-11-09, 21:08
Medlem
bulle65s avatar
Citat:

Nej, hoppas vi tar oss till EM och att Hamrén har gjort sitt som förbundskapten efter mästerskapets slut.

Min magkänsla säger att Guidetti kommer att bli den stora matchhjälten i playoff matcherna mot Danmark.
Citera
2015-11-09, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Detta är det sjukaset argumentet. Du vill att att vi inte tar oss dit så att du ska få se fotboll... sen?

och få se samma tråkiga spelare i några år till? Vi kommer ändå åka ut i gruppspelet
Citera
2015-11-09, 21:12
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
och få se samma tråkiga spelare i några år till? Vi kommer ändå åka ut i gruppspelet

Många antagen här. Det kan ju eventuellt gå bättre än så för Sverige, och hur vet man att en ny kapten skulle ge så stora framgångar?
Citera
2015-11-09, 21:14
Medlem
Citat:
Många antagen här. Det kan ju eventuellt gå bättre än så för Sverige, och hur vet man att en ny kapten skulle ge så stora framgångar?

vi lyckades inte ta oss direkt vidare i det lättaste kvalet någonsin
Citera
2015-11-09, 21:21
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
vi lyckades inte ta oss direkt vidare i det lättaste kvalet någonsin

Säger inte att jag älskar Hamrén, men vad säger att det ska bli så mycket bättre sen? Det blir samma skit då med krampande svenskt spel och favoriserande av vissa spelare.

Trots det hoppas jag att vi tar oss till Em och att vi går långt där.
Citera
2015-11-09, 21:33
Medlem
Citat:
Säger inte att jag älskar Hamrén, men vad säger att det ska bli så mycket bättre sen? Det blir samma skit då med krampande svenskt spel och favoriserande av vissa spelare.

Trots det hoppas jag att vi tar oss till Em och att vi går långt där.

nej vi behöver nya spelare. vi har spelat med samma stomme i 10 år. Det håller inte.
Citera
2015-11-09, 21:34
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Och vad spelar det för roll om vi åker ut i gruppen? Har vi material för att ta oss längre än så?

Helt obegripligt att man på fullaste allvar vill att Sverige inte ska med i EM för att Hamrén ska dra aningen tidigare, lite som att man vill att favoritlaget ska åka ur ligan för att bli av med tränaren...
Citera
2015-11-09, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Och vad spelar det för roll om vi åker ut i gruppen? Har vi material för att ta oss längre än så?

Helt obegripligt att man på fullaste allvar vill att Sverige inte ska med i EM för att Hamrén ska dra aningen tidigare, lite som att man vill att favoritlaget ska åka ur ligan för att bli av med tränaren...

OS med Zlatan och U21 känns roligare i min ögon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in