2015-11-09, 14:50
Medlem
junazs avatar
Mittfält med Forsberg - Lewicki - Hiljemark - Durmaz/Zengin, och Ibra - Berg framför?
Senast redigerad av junaz 2015-11-09 kl. 14:53.
Citera
2015-11-09, 14:57
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Wernbloom missar playoff, ersättare kallas in då antar jag?:

Med Källström verkar det lugnare:

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslagsfotboll/herrlandslaget/article21727698.ab
Ingen ersättare kallas in. Hamrén anser att vi har tillräckligt många centrala mittfältare då han tagit ut några extra centrala i truppen.
Citera
2015-11-09, 15:08
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Mittfält med Forsberg - Lewicki - Hiljemark - Durmaz/Zengin, och Ibra - Berg framför?

Tror nog Källström kommer att spela. Det verkar inte så farligt med honom.

Jag gillar dock tanken lite med Svensson och Lewicki som mittfältslås. Allsvenskans två bästa defensiva mittfältare kan behövas framför våra osäkra mittbackar och för att ta bort Eriksen.
Citera
2015-11-09, 15:55
Medlem
Fan, man börjar nästan bli lite nervös. Skapar förhoppningar om att uppleva ett mästerskap på plats

Min elva:
Ibra - Berg
Forsberg - Källström - Lewicki - Durmaz
M Olsson - Granqvist - Johansson - Lustig
Isaksson

Hade hellre velat se Wendt på vänsterbacken, men nu får det väl bli Olsson eftersom jag inte orkar med P Bengtsson
Citera
2015-11-09, 15:55
Bannlyst
Larsson- Källström - Lewicki - Forsberg

Det här är nog den bästa balansen för att vi ska utmanövrera Danmarks mittfält. Med Zlatan och Berg uppe. Använd blattarna som plan B om det skiter sig. Men i nuläget måste vi tänka på rutin och därför bör Larsson och Källström spela. Isaksson, Lustig, M. Olsson, Larsson, Källström, Zlatan. Tillräckligt med rutin.
Citera
2015-11-09, 16:09
Medlem
snillet_1s avatar
Många verkar vara inne på Berg som startman bredvid Zlatan; är det bara jag som vill se Guidetti där? Det är för ofta blekt och timitt med Berg på plan. Det är sannolikare att han springer runt som en statist än tillför något konkret.
Citera
2015-11-09, 16:30
Medlem
chran508s avatar
Jag förstår inte Hamréns motvillighet till att kalla in ersättare. Samma sak varje gång. Det SKADAR ju inte att kalla in en Simon Gustafson, Alle Fransson eller Quaison. Tvärtom så hade det varit en jävla självförtroendeboost och skulle BARA få positiva konsekvenser. Nu skickar han ett jävla tydligt budskap till de som inte blev uttagna: "Inte ens som ersättare duger ni, era jävla sopor."
Citera
2015-11-09, 16:44
Medlem
Signaturums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulsterboy.
Larsson- Källström - Lewicki - Forsberg

Det här är nog den bästa balansen för att vi ska utmanövrera Danmarks mittfält. Med Zlatan och Berg uppe. Använd blattarna som plan B om det skiter sig. Men i nuläget måste vi tänka på rutin och därför bör Larsson och Källström spela. Isaksson, Lustig, M. Olsson, Larsson, Källström, Zlatan. Tillräckligt med rutin.

Både Larsson och Källström har varit katastrofala genom kvalet, speciellt Kongo Kim som inte ens bör spela efter sin inställning senast.
Byt ut Källström mot Seb i ditt mittfält och släng ut Durmaz på kanten.

Edit:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslagsfotboll/herrlandslaget/article21728656.ab

Scarfen visar återigen att när han blir pressad förvandlas han till en grinig bitch
Senast redigerad av Signaturum 2015-11-09 kl. 16:46.
Citera
2015-11-09, 17:16
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Många verkar vara inne på Berg som startman bredvid Zlatan; är det bara jag som vill se Guidetti där? Det är för ofta blekt och timitt med Berg på plan. Det är sannolikare att han springer runt som en statist än tillför något konkret.
Jag vill också hellre se Guidetti än Berg, Guidetti är ung och hungrig så jag tror inte hans brist på speltid ska vara något problem, det var ju inte det innan U21 och då hade han väl inte spelat så mycket i slutet i Celtic?
Citera
2015-11-09, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signaturum
Både Larsson och Källström har varit katastrofala genom kvalet, speciellt Kongo Kim som inte ens bör spela efter sin inställning senast.

Edit:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslagsfotboll/herrlandslaget/article21728656.ab

Scarfen visar återigen att när han blir pressad förvandlas han till en grinig bitch
Larsson satt inte ens på bänken i sitt klubblag senast. Seb's dåliga form gör landslaget mycket sämre än det var för några år sen då han var topp 3 i blågult
Citera
2015-11-09, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signaturum

Edit:

håller helt med. Larsson Källström tillhör det gamla gardet. Dom måste bort.
Citera
2015-11-09, 20:23
Medlem
buttnutters avatar
Ut med Källström och in med Tibblng, tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in