2015-11-09, 12:43
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna

Någon som har tips för någon som spelat typ 20 minuter FPS-fallout innan?
Jag vill ha en build där jag fokuserar på att använda min sniper, men när folk kommer nära drar jag fram hagelbrakaren och manglar sönder.

Någon?

Mitt problem med RPGs är att jag brukar vara dålig på att sätta poäng "rätt" (jag vet att det egentligen inte finns något rätt o fel), o att jag därför i början av slutet brukar känna mig väldigt svag. Jag vill helst undvika det problemet i detta spel.
Citera
2015-11-09, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
http://m.ign.com/articles/2015/11/06/the-fallout-4-review-is-coming

Tror ni de bombar internet med alla reviews samtidigt? Blir en massa läsande ikväll isåfall.

Gamereactor släpper sin klockan 14:00 i alla fall, ska bli spännande att läsa men som vanligt lägger jag mest tillit till user reviews på Metacritic. Dom lär dock inte dyka upp förrän imorgon.
Citera
2015-11-09, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kissedbyfire
Gamereactor släpper sin klockan 14:00 i alla fall, ska bli spännande att läsa men som vanligt lägger jag mest tillit till user reviews på Metacritic. Dom lär dock inte dyka upp förrän imorgon.
Conan aka Clueless gamer är allt man behöver
Citera
2015-11-09, 12:55
Medlem
Citat:

Tror ni de bombar internet med alla reviews samtidigt? Blir en massa läsande ikväll isåfall.

Antagligen review embargo som tar slut 14.00 då de skriver att de släpper sin review då. Förväntar mig att de flesta kommer släppa sina reviews då
Citera
2015-11-09, 12:59
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissedbyfire

Metacritic user reviews och tillit tycker jag verkligen inte hör ihop, typ varandras motsatser.

Brukar alltid vara samma sak, tycker jag. Väääldigt onyanserat för antingen är spelet världens bästa, game of all time, eller så är det ren och skär skit, beroende på om det är småttingarna på Neogaf som raidat sidan, eller /v/ på 4chan
Citera
2015-11-09, 13:03
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Någon som varvat spelet?
Citera
2015-11-09, 13:04
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:

Självklart. Alla vill ju vara först med att släppa sina recensioner.
Citera
2015-11-09, 13:18
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Du kan köpa det via valfri spelsite och ladda ner det i förväg. Fick min nyckel från g2play för ca. 1 timme sedan och har laddat klart det.
Att köpa det via steam direkt är en ren förlust affär.

Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
G2Play inte är en auktoriserad säljare av Steam-keys och åker man fast med en av dem så kan de banna kontot. Ska man köpa billigare än på steam så är det greenmangaming som gäller då.

Kikade precis och ser att greenmangaming är billigare än g2a. Har köpt ett spel via g2a innan och det har ju funkat bra hittills.

Om greeman då även är mer okej att köpa ifrån än g2a så är ju valet ganska enkelt!
Citera
2015-11-09, 13:31
Bannlyst
Precis pre-ordrat spelet nu för 400kr från g2a. Hoppas man får nyckeln 00.00 så man kan lira lite redan inatt.
Citera
2015-11-09, 13:34
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlands.guld
Någon som varvat spelet?

Dom som gör recensioner förmodligen. Ser själv fram emot att se Many a true nerd tramsa sig i spelet.

Undrar om det blir samma som tidigare att man kan vifta likdelar framför folk utan att de bryr sig.

Den här människan var lemlästad när jag kom in, inget udda här (trots att man står med kniven i handen).
Citera
2015-11-09, 13:48
Medlem
GolfWangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlands.guld
Någon som varvat spelet?

har bara spelat en timme typ, fan att man måste iväg nu bara. tog ganska lång tid o installera av nån anledning
Citera
2015-11-09, 13:57
Medlem
Sujoks avatar
Gamereactor släpper sin recension kl 14:00. Alltså om 3 minuter. Inte för att det spelar mig någon roll. Kommer köpa mitt ändå

Bor i Malmö. Någon som har en idé vart man kan köpa spelet i natt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in