Citat:
Det finns några sätt.
Ett sätt som jag tänker använda mig utav är följande:
1: Ladda ner F-secure freedom (
) (För att: Gratis i 14 dagar, ingen data begränsning(Då kan du t.ex ladda ner en day 1 patch på x-antal gig) .
2: Installera ditt spel som vanligt
3: Efter att du har installerat spelet och har det på din hårddisk; Stäng ner steam, Ändra din VPN till Melbourne och vänta tills du har en fungerande anslutning.
4: Även fast du har aktiverat din VPN till att peka till Melbourne, så kommer inte steam klienten att uppdatera sig, den kommer alltså att ha samma tidsräkning som tidigare. Men!;
Google fallout 4, gå in på steams hemsida, du bör nu se att tidsräkningen är ändrad (
)
När det börja närma sig 14:00 (svensk tid) så starta steam som vanligt och se till att ha din VPN igång, nu borde det ladda ner det som du behöver (Även om timern på steam inte fungerar).
Efter att du har låst upp spelet, ändra till Offline mode, stäng ner din VPN, spel och ha roligt.
Gå inte online på steam igen, då det är möjligt att det slutar fungera då, samma sak om du startar om din dator (Antar jag!).
Obs:
Detta borde fungera, gör det inte det, synd!
Detta borde inte resultera i bannlysningar från steam, om det händer (Troligtvis inte), synd, inte mina bekymmer!
Ett sätt som jag tänker använda mig utav är följande:
1: Ladda ner F-secure freedom (
https://campaigns.f-secure.com/freedome/sem/sv_SE/ls/?ecid=6618&pcid=6618&mckv=s[uniq_id]_dc|pcrid|83201052498|pkw|freedome|pmt|b&mid=[uniq_id]
2: Installera ditt spel som vanligt
3: Efter att du har installerat spelet och har det på din hårddisk; Stäng ner steam, Ändra din VPN till Melbourne och vänta tills du har en fungerande anslutning.
4: Även fast du har aktiverat din VPN till att peka till Melbourne, så kommer inte steam klienten att uppdatera sig, den kommer alltså att ha samma tidsräkning som tidigare. Men!;
Google fallout 4, gå in på steams hemsida, du bör nu se att tidsräkningen är ändrad (
)När det börja närma sig 14:00 (svensk tid) så starta steam som vanligt och se till att ha din VPN igång, nu borde det ladda ner det som du behöver (Även om timern på steam inte fungerar).
Efter att du har låst upp spelet, ändra till Offline mode, stäng ner din VPN, spel och ha roligt.
Gå inte online på steam igen, då det är möjligt att det slutar fungera då, samma sak om du startar om din dator (Antar jag!).
Obs:
Detta borde fungera, gör det inte det, synd!
Detta borde inte resultera i bannlysningar från steam, om det händer (Troligtvis inte), synd, inte mina bekymmer!
Översatte du precis Reddit-posten rakt av på svenska? Bra kämpat

Men ja, hittade den posten efter jag frågat. Tack ändå!