Citat:
Ursprungligen postat av
Yr.kand
Bra tips, men går inte i detta fall.
På vilket sätt går det inte? Som jag skrev i
(FB) Varning! Byte av e-mail fungerar inte. Kontot blir spärrat och går ej att aktivera. var det ett tag problem med byte av e-post, men det löste sig. Om jag loggar in som mitt andra konto (på vilket jag p g a strul när jag skapade det inte kan skriva något, för jag är inte Medlem utan Awaiting Email Confirmation) med användarnamn står det först:
"Du har angivet ett felaktigt användarnamn eller lösenord. Var vänlig och tryck på bakåtknappen, skriv in korrekta uppgifter och försök igen. Glöm inte att lösenordet är känsligt för gemener och versaler (små och stora bokstäver). Har du glömt ditt lösenord? Klicka
här!
Du har använt 1 av 5 tillåtna inloggningsförsök. Efter att alla 5 har använts, kommer du inte att kunna logga in under 15 minuter."
Klickar man på "här" står det:
"Om du har glömt ditt användarnamn och lösenord kan du begära att få ditt användarnamn skickat till dig via e-post samt att ditt lösenord återställs. När du skriver in din registrerade e-postadress kommer det att skickas instruktioner till dig om hur du återställer ditt lösenord.
E-postadress: (textruta)"
Då jag kom ihåg mitt lösenord hittade jag i alla fall Kontrollpanelen, vilken ju är stängd om man ej är inloggad, men det ska ju inte vara så att man i ditt fall måste skriva på ett ställe man inte kommer åt, för i så fall kan du ju komma åt allt på det kontot. Om det inte gick via mejl får du försöka tänka igenom vad du kan ha haft för användarnamn och lösenord. Du har 5 försök på dig.