Citat:
Ursprungligen postat av
epost72
Hur har du tänkt att verifiera?
Kan ju lika gärna vara någon obehörig som lyckats komma åt info som går att använda för att verifiera med.
Vad är det för orsak som gör att du inte kan logga in på aktuellt konto?
Citat:
Ursprungligen postat av
Strychno
Om du inte längre vet vad lösenordet är eller vilken mailadress du har kopplat till kontot så är det kört, eftersom det inte går att verifiera att det är ditt konto så kan inget göras åt saken.
Så har du ett gammalt konto som du glömt lösen/mail till så är det kontot förbrukat,
och det finns inget att göra åt saken.
Ptja, man kan verifiera sig med pass eller annan godkänd legitimation och ge en väldigt noggrann beskrivning av innehållet, skulle det visa sig att kontot blivit utsatt för intrång och det finns känslig information där lär den riktiga ägaren höra av sig.
Sen får man givetvis ha en
person som gör en
bedömning.
Nu förstår att jag att PUL m.m inte gäller eftersom verksamheten är lokaliserad med säte USA(tänkt på det ni som skriver här).
Jag förstår även att Flashback bygger på arbete av frivilliga medlemmar, men förmodligen får bolaget stora summor i Reklamintäkter.
Även det senaste blir svårt att verifiera eftersom det i princip skulle kräva en process för att få reda på(tror jag).