Jo... Jag har själv tänkt på saken och är inte hoppfull.
Citat:
Ja, jag kan inte förstå varför man gjorde en socislkonservativa svängen och föser ut "idetitärer", vad har en icke-identitär (om vi nu inte måste precisera begreppet exakt, vi kan nöja oss med att inte vara helt fast i rasfrågan) i SD att göra?
SDs politik hade kanske varit rätt för 20 år sen.
Citat:
Nog kan vi rädda det men vem vill? Politikerna öser nu ut alltmer skit på folket. Och det lustiga är ju att det är judar, kristna som flytt, lantortsbor och så vidare som får ta smällen. Fast som saker ligger så... Man ska aldrig undervärdera en kris.
Men nu, och i synnerhet med den senaste utvecklingen så tror jag att även alltfler SDare börjar förstå att det är tvärkört. Det är bara att inse att det Sverige som finns idag inte vare sig kan eller bör räddas. Och naturligtvis kommer det en kollaps, troligen snabbare än de flesta anar.
Citat:
Kriget är en fortsättning på politiken...
Några politiska lösningar existerar inte och det är vad den sävlige svensken måste börja fatta.
Citat:
Ja, och ändå tyckte väl 26% att än fler "flyktingar" borde komma igår... Är det tok-vänster och tok-liberaler som samlar så många? Har de bolån kanske? Men ärligt, jag ser inte vem som vinner på detta öht. Kammartänkare.
I modern tid finns ingen motsvarighet till det som nu sker i Europa och Sverige. Hela västvärlden sitter ohjälpligt fast i skuldfällan och samtidigt rullar en aldrig tidigare skådat flodvåg av parasiter och bettlare in.
Och vi vet ju att arabfolken ser handel som sin grej. Finns det en kroppsarbetande saudier som inte sysslar med kamelrejs?
Citat:
Men om de nu orsakat detta, vilket jag tvivlar lite på, det vore mer effektivt att koka grodan sakta såsom man nu gjort sen 60-tal, hur ska man hindra dem? Manskapet finns inte i Sverige idag, de som kan tror jag flyr hellre än illa fäkta... Israelerna måste ju även de fatta att de har bott i ett paradis mot vad som komma skall om Egypten och Saudi tas över av IS.
Det är "game over". Då gäller det att se till att inte de globala skuggkrafterna får övertaget i det kaos som nu är oundvikligt.