2015-11-02, 11:03
Medlem
V-Villessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
I US är det väldigt populärt bland poliser att man har kamera på sig vid ingripanden just för att rättssäkerhetens skull. Det är samma i det här fallet bara det att idioten inte visste att hon blev filmad. Motsatteffekt har det mned all säkerhet på vakten för han visste att det spelades in i annat fall ahde han brutit ihop idioten och förpassat henne någon annan stans. Men din ståndpunkt bygger ju på att du hatar ordningsvakter och därför uppträder som en cyklop.

(Du riskerar att betraktas som både dum och oseriös om du måste tillskriva andra ståndpunkter de inte har. Du är som luft för mig.)

Har vakten kvar jobbet?
Citera
2015-11-02, 14:38
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V-Villesson
(Du riskerar att betraktas som både dum och oseriös om du måste tillskriva andra ståndpunkter de inte har. Du är som luft för mig.)

Har vakten kvar jobbet?

Du är lite bitter, va? Någon ordningsvakt som tagit tjejen av dig kanske?

Ordningsvakten har inte gjort något som helt fel. Helfylle-idiot-kvinnan däremot borde bli av med jobbet.
Citera
2015-11-02, 21:41
Medlem
V-Villessons avatar
Citat:
Du är lite bitter, va? Någon ordningsvakt som tagit tjejen av dig kanske?

Ordningsvakten har inte gjort något som helt fel. Helfylle-idiot-kvinnan däremot borde bli av med jobbet.

Ordningsvakten har gjort alla upptänkliga fel enligt utbildade och erfarna OV i tråden, du vet inte mer än dem om arbetet så gör inte bort dig mer.

Har vaken fått sparken ännu?
Citera
2015-11-03, 02:25
Medlem
NyttAnonymtKontos avatar
Citat:

Har vakten kvar jobbet?
Jag tycker han borde ha kvar jobbet, men en varning dock. Frågan är om man ska bli av med förordnandet för det. Det är ju både olämpligt och kanske olagligt att hänga ut någon på det här viset. Så mja. Jag är kluven, men vill påstå att han bör behålla det.

Citat:
Ordningsvakten har gjort alla upptänkliga fel enligt utbildade och erfarna OV i tråden, du vet inte mer än dem om arbetet så gör inte bort dig mer.

Har vaken fått sparken ännu?

Alla upptänkliga fel?
Nej, det enda vakten gör som är fel i mitt tycke är att han lägger ut den.

Annars håller han sig inom lagens juridiska ramar. Moraliskt sett, och hur jag hade agerat? Mja, jag hade nog inte gripit för att nån nyps/kör in naglarna i armen på mig - men å andra sidan var jag inte på plats och det beror ju på hur hårt det gjordes.

Han hävdar sedan att hon knäade/försökte knäa han i skrevet och det kanske jag skulle agerat på.
Citera
2015-11-03, 08:04
Medlem
V-Villessons avatar
Citat:
Nja, bara tio år som ordningsvakt. Det kanske var jag som munknullade din tjej och grundlade ditt hat?

Som jag redan skrivit har jag en neutral syn på vakter (och poliser), dom är nog som folk är mest. Vissa smarta och serviceinriktade, vissa undermåliga, som han i tråden, och vissa totalt utvecklingsstörda som du.

Har han fått sparken än?
Citera
2015-11-03, 08:16
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Som jag redan skrivit har jag en neutral syn på vakter (och poliser), dom är nog som folk är mest. Vissa smarta och serviceinriktade, vissa undermåliga, som han i tråden, och vissa totalt utvecklingsstörda som du.

Har han fått sparken än?

Dina aggressioner är knappas neutrala utan väldigt snedvridna. Du försöker förringa ditt hat men i verkligheten så lider du av svårartade fördomar mot just ordningsvakter.

Sparken får vakten knappast. Fyllekvinnan däremot borde ligga löst till om arbetsgivaren får se filmen och höra hennes uttalanden och hot.
Citera
2015-11-04, 01:52
Medlem
Zaedrewss avatar
Både ordningsvakter och socialsekreterare är människor de med. Är väl fel från bägge då det väl lite ska vara som att det som händer på krogen stannar på krogen. Åtminstone till en ganska hög gräns om det bara rör sig om fyllesnack.
Citera
2015-11-07, 14:06
Medlem
Geggamojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faetter
Vem är hon?

Hon verkar heta sofia.

Det utspelade sig 2015 07 04 kl 00:40

Platsen var troligen denna:
https://www.google.se/maps/@59.3223552,18.0723588,3a,75y,18.75h,63.63t/data=!3m6!1e1!3m4!1sewD6xAl_vfL8IFyEmyqnSA!2e0!7i1 3312!8i6656

Bild för identifikation:
https://anonfiles.com/file/9d2cf7f973a879155490c5e951a8038c

Hur gräver vi?
Har nyss läst senaste numret av Tidningen Liljeholmen/Älvsjö. Där fanns en tydlig bild på en enhetschef för Barn- och ungdomscentralen. Tycker att det är otroligt likt bilderna på fyllekvinnan. Klicka på senaste numret och gå till sidan 4. Lis*lott* P*rsson Öhr*
*=een
Citera
2015-11-07, 14:07
Medlem
Geggamojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geggamoja
Har nyss läst senaste numret av Tidningen Liljeholmen/Älvsjö. Där fanns en tydlig bild på en enhetschef för Barn- och ungdomscentralen. Tycker att det är otroligt likt bilderna på fyllekvinnan. Klicka på senaste numret och gå till sidan 4. Lis*lott* P*rsson Öhr*
*=een
Länken: http://www.stockholmdirekt.se/tidningenliljeholmenalvsjo/har-hittar-du-vara-tidnin/
Citera
2015-11-07, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geggamoja
Länken: http://www.stockholmdirekt.se/tidningenliljeholmenalvsjo/har-hittar-du-vara-tidnin/
Kan inte hitta någon Liselott via din länk, kan du länka någon direktlänk? Har kollat 3 gånger nu, även klickat mig runt? Är jag blind? Har de redigerat?
Citera
2015-11-07, 14:39
Medlem
Geggamojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hammarbyfc
Kan inte hitta någon Liselott via din länk, kan du länka någon direktlänk? Har kollat 3 gånger nu, även klickat mig runt? Är jag blind? Har de redigerat?
Tidningen är i pdf. Ovanför texten "Här hittar du våra tidningar" finns en tidningssida, klicka på den och senaste numret av "tidningen" öppnas. Gå sedan till sidan 4.
Citera
2015-11-07, 14:47
Medlem
Geggamojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hammarbyfc
Nu hittade jag en direktlänk till tidningen där Lis*elott* P*rsson Öhr* finns med på bild!

http://pdf.direktpress.se/flashpublisher/magazine/13377
*een
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in