Citat:
Ursprungligen postat av
Arne.Anka
Ett värde på 14 kan man inte säga är varken bra eller dåligt för just dig, det krävs kompletterande prover för att se om det är ett bristvärde eller inte, har du tagit shbg och albumin?
Gel stänger ned.
Okej. Nej han tog endast testosteron så det skulle nog inte förändra någonting ändå då han envisas med att värdet är bra, plus att han hade pratat med endokrinolog.
Det här var ju min andra privatklinik jag varit till, trodde faktiskt dom skulle vara mer kompetent än vanliga vc, but guess not.