Citat:
Ursprungligen postat av
erak
Du svarade inte på frågan. Hur är detta relaterat till ämnet? Jag skiter i vad du kallar dina vågor. Oavsett om de finns eller inte, hur bevisar de organiserad gang stalking?
Jag är ganska ointresserad av att läsa din (avsaknad av) tankar (med valfri teknik). Men även om jag kunde det, så är jag varken organiserad eller repetetiv (stalking).
Jo , har man blivit väckt på nätter av "bankrånarna" efter att man varit utsatt för detta rån så bör man ju kunna beskriva mer om hur och varför dessa väckningar började eller vad banken hette eller låg.
Det är mycket troligt att det pågår intensiv forskning om div vågor och tekniker för informationsinhämtning , men satsar man inte på att sätta de som använder normalare ljud, metoder och lögner redan nu så kommer det att bli svårt i framtiden då de har kommit på hur man radera minnen eller har osynlighetsmantlar och lierat sig med rymdgubbar alt folk från framtiden som kan resa i tid.
Tekniken kommer att användas av alla även för en bankrånare så vore det ju smidigt att radera minnet på sina offer, men det är två olika trådar i sådana fall Nr 1, Hur man sätter dit en bankrånare (stalkare) Nr 2 vad kan man i framtiden förvänta sig att rånaren har tillgång till för tekniker och används de redan i dag, ska vi kolla om en person som blivit utpekad som bankrånare är det och se vilka metoder denne kan ha ?
Jag funderade på mitt ärende i går och kan inte nog påpeka hur viktigt det är med att då man märker att något börjar hända runt sig att man dokumenterar med ljud och bild och för noteringar på händelser.
Dessa har detta som jobb och tjänar inget på att ange sig själva ... de kommer att få svårt med jobb och samma lön efter att de blivit avslöjade och det är de nog helt medvetna om . De har folk ,lurade eller medvetna , som drar ufologi teorier till sitt yttersta och "bankrånet" försvinner i mängder av oväsentligheter.