2015-11-06, 20:50
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Att en wikipedia-artikel blir editerad av flera personer är en förutsättning för fakta och kvalitet. Att en wiki-artikel blir editerad, granskad, rättad och omskriven i så hög utsträckning att den till slut försvinner är ett bevis för att artikeln inte innehöll någon fakta.

Eftersom artikeln inte höll för en granskning kan vi dra slutsatsen att dess innehåll är att betrakta som nonsens. Och eftersom du friskt klipper och klistrar från en artikel som innehåller nonsens kan vi dra slutsatsen att även du förmedlar nonsens.

Nej, vi kan inte läsa människors tankar.

Du har svårt för att dra slutsatser. Det är t.ex. i hög grad möjligt att läsa människors (outtalade) tankar.

Att något inte publiceras på Wikipedia är inte detsamma som att det censuerade innehållet inte skulle kunna vara sanningsenligt. Det förstår (nästan) vem som helst.

Du kan ju kolla in de cirka 40 referenser som finns i materialet om syntetisk telepati. Att hävda att dessa referenser inte skulle innehålla fakta är ju nonsens.
Citera
2015-11-06, 22:25
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Det är t.ex. i hög grad möjligt att läsa människors (outtalade) tankar.

Nej, det är idag inte möjligt att läsa människors tankar.

Citat:
Extremt lågfrekventa vågor kanske passar dig bättre än skalarvågor? Vid användning av elektroniska vapen/teknik verkar man använda en hel del olika typer av vågor. Att kunna härleda/säkerställa varifrån attackerna kommer ifrån är lättare sagt är gjort. Detta har dock skett i USA bland annat.

Människor utsätts för olika typer av implantat mot deras vilja. Detta är fakta. Två kända svenska exempel på detta är Magnus Olsson och Robert Näslund.

Varför skulle det vara svårt att hitta källan för elektromagnetiska vågor? Det är bara att pejla dem, tar några minuter.

Och nej, det är definitivt inte fakta att det planteras "implantat" i människor mot deras vilja. Att du lyfter fram två kända psykfall som sanningsvittnen säger en hel del.

Att läsa Näslunds egen berättelse är en vidrig blandning mellan tragik och komik. Han är ett skolboksexempel på en person som lider av schizofreni som han förvärrar med narkotikamissbruk. Tänk vad mycket bättre hans liv varit om han bara fått en adekvat vård.
Citera
2015-11-07, 15:39
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erak
Du svarade inte på frågan. Hur är detta relaterat till ämnet? Jag skiter i vad du kallar dina vågor. Oavsett om de finns eller inte, hur bevisar de organiserad gang stalking?

Jag är ganska ointresserad av att läsa din (avsaknad av) tankar (med valfri teknik). Men även om jag kunde det, så är jag varken organiserad eller repetetiv (stalking).

Jo , har man blivit väckt på nätter av "bankrånarna" efter att man varit utsatt för detta rån så bör man ju kunna beskriva mer om hur och varför dessa väckningar började eller vad banken hette eller låg.

Det är mycket troligt att det pågår intensiv forskning om div vågor och tekniker för informationsinhämtning , men satsar man inte på att sätta de som använder normalare ljud, metoder och lögner redan nu så kommer det att bli svårt i framtiden då de har kommit på hur man radera minnen eller har osynlighetsmantlar och lierat sig med rymdgubbar alt folk från framtiden som kan resa i tid.

Tekniken kommer att användas av alla även för en bankrånare så vore det ju smidigt att radera minnet på sina offer, men det är två olika trådar i sådana fall Nr 1, Hur man sätter dit en bankrånare (stalkare) Nr 2 vad kan man i framtiden förvänta sig att rånaren har tillgång till för tekniker och används de redan i dag, ska vi kolla om en person som blivit utpekad som bankrånare är det och se vilka metoder denne kan ha ?

Jag funderade på mitt ärende i går och kan inte nog påpeka hur viktigt det är med att då man märker att något börjar hända runt sig att man dokumenterar med ljud och bild och för noteringar på händelser.

Dessa har detta som jobb och tjänar inget på att ange sig själva ... de kommer att få svårt med jobb och samma lön efter att de blivit avslöjade och det är de nog helt medvetna om . De har folk ,lurade eller medvetna , som drar ufologi teorier till sitt yttersta och "bankrånet" försvinner i mängder av oväsentligheter.
Senast redigerad av Harfager 2015-11-07 kl. 15:59.
Citera
2015-11-08, 05:24
Bannlyst
Citat:
Det är t.ex. i hög grad möjligt att läsa människors (outtalade) tankar. Att något inte publiceras på Wikipedia är inte detsamma som att det censuerade innehållet inte skulle kunna vara sanningsenligt. Det förstår (nästan) vem som helst.

Det är alldeles 100% säkert att läsa tankar går att göra och görs. Gs v2k osv är faktum dessvärre, själv har jag givetvis blivit mindcontrollerad att lägga in denna avslöjande video - https://www.youtube.com/watch?v=70dxQTW46f4
Citera
2015-11-09, 18:49
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Jo , har man blivit väckt på nätter av "bankrånarna" efter att man varit utsatt för detta rån så bör man ju kunna beskriva mer om hur och varför dessa väckningar började eller vad banken hette eller låg.

Det är mycket troligt att det pågår intensiv forskning om div vågor och tekniker för informationsinhämtning , men satsar man inte på att sätta de som använder normalare ljud, metoder och lögner redan nu så kommer det att bli svårt i framtiden då de har kommit på hur man radera minnen eller har osynlighetsmantlar och lierat sig med rymdgubbar alt folk från framtiden som kan resa i tid.

Tekniken kommer att användas av alla även för en bankrånare så vore det ju smidigt att radera minnet på sina offer, men det är två olika trådar i sådana fall Nr 1, Hur man sätter dit en bankrånare (stalkare) Nr 2 vad kan man i framtiden förvänta sig att rånaren har tillgång till för tekniker och används de redan i dag, ska vi kolla om en person som blivit utpekad som bankrånare är det och se vilka metoder denne kan ha ?

Jag funderade på mitt ärende i går och kan inte nog påpeka hur viktigt det är med att då man märker att något börjar hända runt sig att man dokumenterar med ljud och bild och för noteringar på händelser.

Dessa har detta som jobb och tjänar inget på att ange sig själva ... de kommer att få svårt med jobb och samma lön efter att de blivit avslöjade och det är de nog helt medvetna om . De har folk ,lurade eller medvetna , som drar ufologi teorier till sitt yttersta och "bankrånet" försvinner i mängder av oväsentligheter.

Ang intensiv forskning så http://www.aftonbladet.se/partnerstudio/digitalalivet/2d07eef2-9c90-437d-87e3-ab6493bde6b5@omni

Helt klart så bör det gå att känna igen händelser i skallen som tex glädje sorg etc men långt ifrån att "höra " vad någon tänker. Och det går nog att öva sig genom att tänka på annat då dessa bilder förevisas som i testet som nämns .

Skulle ju behöva köra något sådant här på de jag haft runt mig som lögndetektor , men om man ser ett äpple och tänker medvetet på päron så går det nog att lura sådan teknik också om man är förberedd.
Senast redigerad av Harfager 2015-11-09 kl. 18:57.
Citera
2015-11-09, 19:41
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ang intensiv forskning så http://www.aftonbladet.se/partnerstudio/digitalalivet/2d07eef2-9c90-437d-87e3-ab6493bde6b5@omni

Helt klart så bör det gå att känna igen händelser i skallen som tex glädje sorg

Absolut - om du har 76 elektroder limmade på huvudet och dessa är kopplade till en dator.

Så om man tittar sig i spegeln och ser något liknande detta
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bf/EEG_cap.jpg
kan man misstänka att man är utsatt för primitiva försök till tankeläsning. Någon som känner igen sig?
Citera
2015-11-09, 20:55
Medlem
Citat:
Ok, så jag misstolkade alltså ditt inlägg ovan. Förstod det som att du höll med mig att tekniker i sig inte är ett bevis för organiserad gang stalking, och därmed OT.
Citera
2015-11-09, 21:51
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erak
Ok, så jag misstolkade alltså ditt inlägg ovan. Förstod det som att du höll med mig att tekniker i sig inte är ett bevis för organiserad gang stalking, och därmed OT.

Detta var mera en inflikning om forskningen , jag tror att de som snackar om chip etc skulle var mer betjänta av att hålla sig till och avslöja de betydligt enklare redan utvecklade teknikerna som tex riktat ljud,hot ,vanligt ljud, bild och ljudbuggning och skådespel som kan få en tänkande människa att fundera på vad som skulle kunna vara möjligt och på så sätt hamna i en stress i stället för att lugnt och metodiskt avslöja de som plågar en.

Har blivit betydligt lugnare runt mig efter att jag publicerat bilder och ljud och film inspelningar även om jag lever en hårsmån från konkurs så är det bättre utan att hela tiden bli störd utav packet.

Jag tänker inte här skriva sida upp och sida ned om tex hur man kan bugga en lägenhet/bostad , bara konstatera att tekniken finns och används även om vissa inte tror på det, vad jag här vill göra är att dra fram de jag har namn på och ställa dem inför rätta och den utredningen får ta reda på om tekniken som tex buggning finns och om dessa haft möjlighet att använda den.
Citera
2015-11-21, 15:14
Medlem
Harfagers avatar
Har nu sänt två mejl med namn registreringsnummer och ett par adresser med en kort redogörelse till en organisation som borde ha folkrättsjurister att åtminstone hänvisa till.

Man får se om dessa organisationer även hjälper svenskar eller om de bara är här för att samla in pengar .

Ang att det skulle kosta mycket pengar att övervaka någon så är denna app ett exempel på att tex ett a-lagar gäng skulle lätta kunna hålla koll på då "berra" får sin pension och befinner sig på bolaget tex http://www.expressen.se/tv/nyheter/sa-overvakas-du-genom-telefonen/ för att sedan "råka " stöta på "berra " på vägen där ifrån.
Senast redigerad av Harfager 2015-11-21 kl. 15:26.
Citera
2015-11-21, 21:40
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Nej, det är idag inte möjligt att läsa människors tankar.

Jo, tyvärr verkar det vara det.

Citat:
Varför skulle det vara svårt att hitta källan för elektromagnetiska vågor? Det är bara att pejla dem, tar några minuter.

Bara att pejla källan säger du. Om det nu är så enkelt; vilka instrument rekommenderar du? Hur skall man kunna bevisa vem som är avsändare? Vad göra om strålningen eller den syntetiska telepatin/"ljudöverföringarna" sänds distansmässigt långt ifrån?

Citat:
Och nej, det är definitivt inte fakta att det planteras "implantat" i människor mot deras vilja. Att du lyfter fram två kända psykfall som sanningsvittnen säger en hel del.

Att läsa Näslunds egen berättelse är en vidrig blandning mellan tragik och komik. Han är ett skolboksexempel på en person som lider av schizofreni som han förvärrar med narkotikamissbruk. Tänk vad mycket bättre hans liv varit om han bara fått en adekvat vård.

Oh ja, det är verkligen fakta att det planteras "implantat" i människor mot deras vilja. Sanningsvittnen eller inte, detta var bara två exempel på människor som fått sina liv förstörda av staten.

Du verkar leva upp till din avatar, "madtop". Att du kan med att kalla dessa människor psykfall, du borde skämmas.
Citera
2015-11-21, 23:29
Medlem
madtops avatar
Citat:

Bara att pejla källan säger du. Om det nu är så enkelt; vilka instrument rekommenderar du? Hur skall man kunna bevisa vem som är avsändare? Vad göra om strålningen eller den syntetiska telepatin/"ljudöverföringarna" sänds distansmässigt långt ifrån?

Ja det är bara att pejla med en riktantenn och en spektrumanalysator. Och "distans" är fullständigt ointressant, det är fältstyrkan vid dig som är intressant.

När det gäller "bevis" så är väl steg ett att utröna om du hittar några "telepativågor". När du väl konstaterat detta är det bara att söka upp källan. Det är inte svårare än att hitta en ljudkälla, om du är störd av buller så letar du efter källan till bullret.

Citat:
Oh ja, det är verkligen fakta att det planteras "implantat" i människor mot deras vilja.

Nu har du upprepat detta om och om igen. Men bortsett från dina psykfall till "sanningsvittnen" och pseudovetenskap om "skalärvågor" har du inte presenterat någon som helst fakta.

Så nej, så länge du inte styrker din tes om "gs-implantat" i människor så kan vi lämna det därhän som rent trams.
Citera
2015-11-22, 03:36
Bannlyst
Citat:
Ja det är bara att pejla med en riktantenn och en spektrumanalysator. Och "distans" är fullständigt ointressant, det är fältstyrkan vid dig som är intressant.

När det gäller "bevis" så är väl steg ett att utröna om du hittar några "telepativågor". När du väl konstaterat detta är det bara att söka upp källan. Det är inte svårare än att hitta en ljudkälla, om du är störd av buller så letar du efter källan till bullret.

Nu har du upprepat detta om och om igen. Men bortsett från dina psykfall till "sanningsvittnen" och pseudovetenskap om "skalärvågor" har du inte presenterat någon som helst fakta.

Så nej, så länge du inte styrker din tes om "gs-implantat" i människor så kan vi lämna det därhän som rent trams.
Det är tramsigt och bara avfärda detta helt specilt när det är så många värden över. Det är som en bäbis som inte vill äta välling!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in