Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Gå och presentera dig som över-klass för folk som du inte känner och se hur länge det är roligt.
Jag brukar störa mig på under-klassen för att de är så trashiga men jag är ändå trevlig mot dem. Jag vet inte om det räknas som klass-komplex.
Jag kommer att vara anonym så klart.
Brukar du driva med folk som är mindre lyckligt lottade i Thailand?
Du brukar störa dig på underklassen för att den är så trashig men är ändå trevlig mot dem? Oj, ja, varför skulle du vara otrevliga mot folk för. Jag har inte trott att du inte skulle vara det.
Bra att du är anonym. Det friställer ju dig från att du skulle ha några som helst baktankar om att du vill skryta.
Du är ohederlig i dina resonemang. Du svarar bara med att vända det till något jag inte säger eller som du vill få mig att framstå som. Tycker du framstår som fördomsfull i dina svar också. Det präglar hela din diskussion. Är fördomar också ett tecken på överklass?
Vad då om jag brukar driva med folk som är mindre lyckligt lottade i Thailand? Eh, nej, jag sa bara att jag inte är så jävla naiv att jag går och tror att alla i överklassen är rakt igenom gulliga människor.