Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-04, 19:12
  #205
Medlem
exoticspices avatar
När jag ser tjejerna ligga där på varsin soffa och ibland sover, är i poolen eller ligger i solstolar och bara väntar på att det ska bli deras tur att bli inbjuden på dejt. Allt ser så fruktansvärt trist ut, som om han var den enda mannen på jorden. Visst, dom kan passa på och bada och sola men varför hittar dom inte på saker tillsammans som att gå ut på stan, shoppa eller käka lunch ihop?

Det visade hon (minns ej namnet) som hade ett barn hemma som hon ville hem till. Att för henne var det viktigare att umgås med sitt barn än att sitta där i en solstol och vänta på någon hon ändå inte visste om det skulle bli något med. Ett klokt beslut.
Citera
2015-11-04, 19:24
  #206
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersvargen
Nähä, och? Han trängde ju in henne i ett hörn

"Trängde in henne i ett hörn" är en rätt saftig överdrift. Han sa glatt "Jag såg din Instagram". Har man ett öppet Instagramkonto och dejtar nån är det väl inte så konstigt om den personen hittar dit?

Citat:
vad skulle hon säga?

Inte att alla som följer henne på Instagram är hennes personliga vänner. En lögn.

Citat:
Hon svarade väl att Instagram är för hennes nära vänner lite som en markering att hon inte känner honom så bra ännu och inte känner sig bekväm med att han kollar hennes konto och sedan ställer henne mot väggen för det. Så tolkade jag det i alla fall. Att random folk på andra sidan jorden också finns bland följarna är väl irrelevant.

Att ha en öppen profil på Instagram och sen bli förnärmad för att killen hon dejtar varit där och tittat är oerhört fånigt.
Citera
2015-11-04, 21:12
  #207
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
"Trängde in henne i ett hörn" är en rätt saftig överdrift. Han sa glatt "Jag såg din Instagram". Har man ett öppet Instagramkonto och dejtar nån är det väl inte så konstigt om den personen hittar dit?



Inte att alla som följer henne på Instagram är hennes personliga vänner. En lögn.



Att ha en öppen profil på Instagram och sen bli förnärmad för att killen hon dejtar varit där och tittat är oerhört fånigt.
Hon blev nog inte förnärmad för att han varit där och tittat, utan för att han använde det som ett argument mot henne för att insinuera att hon varit oärlig. Men hon sade redan i första avsnittet att hon är fixerad vid sitt utseende och hoppas att han kan ta ner henne på jorden. Sen har hon sagt att hon inte är värsta partybruden utan att hon även gillar att vara hemma och mysa och att campa t ex.

Fånigt att börja prata om vad hon vill visa för bild av sig själv. Illa förklädd slutshaming är vad det är. Att hon inte visar campingbilder på sitt instagramkonto betyder inte att hon inte gillar att campa - också. Jag lägger en hel del tid på att läsa och tillbringar 9 timmar om dagen på mitt jobb som jag älskar, men att jag inte snackar om det i sociala medier betyder inte att de två sakerna inte finns. Att han sade "glatt" att han sett hennes instagram var ju bara för att han är en lismande smilfink.
__________________
Senast redigerad av Pappersvargen 2015-11-04 kl. 21:15.
Citera
2015-11-04, 21:26
  #208
Medlem
Är det någon som vet vad låten heter som spelades i gårdagens avsnitt då när den ena tjejen åkte hem?
Citera
2015-11-04, 21:26
  #209
Medlem
Måste säga att jag är imponerad av castingen. Många snygga, framgångsrikaoch till synes vettiga tjejer. Ett gäng instabila dramaqueens också förstås, främst för underhållningens skull.

Vissa tjejer känns alldeles för bra för Pär. Rebecca blir man ju kär i.
Citera
2015-11-04, 21:36
  #210
Medlem
Kausalitets avatar
Fascinerande program. Paradise Hotel kan slänga sig i väggen, här har vi underhållande gruppdynamik. Ett par kommentarer om tjejerna.

Klara. Framstod som en psykopat i början men mjuknade snabbt. Förefaller hänga upp sin självkänsla till hundra procent på mängden bekräftelse från Per. Tror hon är charmig i grunden men kör mycket av en fasad. Hyfsade chanser.

Veronica. Sjukt rolig tjej, en sorts verklig motsvarighet Svampbob. Dock är inte Per lika intresserad. Dåliga chanser.

Alex. Tuff tjej, Per är också riktigt tänd. Bra chanser.

Angelica och Ruya. Noll chanser, åker snart.

Maria Haddadi. En av de intressantaste deltagarna. Pär är sinnessjukt tänd på henne men får dåligt gensvar då fröken H sannolikt mest är ute efter tv-tid och har insett att Per är en total mjukis. Gissar på att hon kommer typ trea.

Mika. Badass brud. Verkar väldigt intresserad av Per. Bondade över värnplikten. Hyfsade chanser.

Rebecca. Sanslöst snygg tjej. Per är lite tagen. Vinstchans.
__________________
Senast redigerad av Kausalitet 2015-11-04 kl. 21:57.
Citera
2015-11-04, 21:57
  #211
Medlem
Kausalitets avatar
Haha, Klara. Fantastiskt.
Citera
2015-11-04, 22:03
  #212
Medlem
Klara är ju inte helt mentalt stabil så att säga.
Citera
2015-11-04, 22:12
  #213
Medlem
Kausalitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av etux
Klara är ju inte helt mentalt stabil så att säga.

Kolla gärna eftersnacket där hon spårar fullständigt.
Citera
2015-11-04, 22:51
  #214
Medlem
Är Klara seriös eller vad håller hon på med? Verkar minst sagt ostabil.
Citera
2015-11-04, 22:55
  #215
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kausalitet
Kolla gärna eftersnacket där hon spårar fullständigt.
Jaa, vilken skön psycho-compilation! Mycket energi!

"Ja, jag har kanske lite problem med ilska", säger hon. No shit.

Jag trodde faktist att Klara hade en chans. Deras singeldejt var ju helt ok och Klara visade sin fina sida. Men hon är ju en bitch innerst inne.

Och lilla Veronica U fick oxå åka hem, kanske inte helt otippat men hon är söt.

Btw, vad händer nu. Lite mer på djupet med tjejerna som är kvar hoppas jag.

Det är tio (!) avsnitt kvar.
Citera
2015-11-04, 22:56
  #216
Medlem
Ferry31s avatar
Varför har inte Rebecca fått mer TV-tid innan? Vilken jävla snygg kvinna!

Måste vara en av dem som Pär verkligen kan välja? 100% flickvänsmaterial
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback