2015-11-04, 11:05
Avstängd
Halloween2s avatar
"Benzema har enligt nyhetsbyrån AFP gripits av fransk polis.
Han uppges vara misstänkt för inblandning i utpressningen av Mathieu Valbuena."
Citera
2015-11-04, 11:19
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
"Benzema har enligt nyhetsbyrån AFP gripits av fransk polis.
Han uppges vara misstänkt för inblandning i utpressningen av Mathieu Valbuena."

Först misstänkt för pedofili, sen det här. Benzema...
Citera
2015-11-04, 12:08
Medlem
Prio4s avatar
http://futbol.as.com/futbol/2015/11/03/champions/1446580602_373701.html

Tydliga spänningar, konstigt att de inte väljer att ta det bakom lykta dörrar, speciellt när Ronaldos snack med Blanc redan gett upphov till spekulationer. Men om inte jag missminner mig så gick Ronaldo ut för typ två veckor sedan, i och med att han vann guldskon och sa att han skulle stanna i Real i flera år till, har han redan vänt på den fronten?
Citera
2015-11-04, 12:54
Medlem
Seppo1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prio4
http://futbol.as.com/futbol/2015/11/03/champions/1446580602_373701.html

Tydliga spänningar, konstigt att de inte väljer att ta det bakom lykta dörrar, speciellt när Ronaldos snack med Blanc redan gett upphov till spekulationer. Men om inte jag missminner mig så gick Ronaldo ut för typ två veckor sedan, i och med att han vann guldskon och sa att han skulle stanna i Real i flera år till, har han redan vänt på den fronten?
Jag har inte ens snappat upp vad han skall ha sagt innan matchen? Vad är det som har snurrat runt?
Citera
2015-11-04, 13:16
Medlem
Prio4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seppo1337
Jag har inte ens snappat upp vad han skall ha sagt innan matchen? Vad är det som har snurrat runt?
http://www.expressen.se/sport/fotboll/champions-league/ronaldo-konfronterad-efter-motet-med-psg/
Citera
2015-11-04, 20:49
Medlem
Seppo1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prio4
http://www.expressen.se/sport/fotboll/champions-league/ronaldo-konfronterad-efter-motet-med-psg/
Men snacket mellan Florentino och Ronaldo är ju innan matchen?
Citera
2015-11-04, 22:51
Medlem
NirvanAs avatar
Rakitic blir borta en månad.. fy helvete.. Ingen Rakitic eller Messi till Clasico... Man blir tvingad att spela med nån av Munir och Sandro som anfallare, ingen av dom har gjort mål på över ett år.. så det blir som att spela 10 mot 11 hela matchen.
Citera
2015-11-04, 23:05
Medlem
Prio4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seppo1337
Men snacket mellan Florentino och Ronaldo är ju innan matchen?
Felrubricerat av Expressen, gick tydligen ut i någon tysk tidning och öppnade för en flytt.
Citera
2015-11-05, 00:08
Medlem
Cybereye303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Rakitic blir borta en månad.. fy helvete.. Ingen Rakitic eller Messi till Clasico... Man blir tvingad att spela med nån av Munir och Sandro som anfallare, ingen av dom har gjort mål på över ett år.. så det blir som att spela 10 mot 11 hela matchen.

På sätt och vis en väldig tur att Iniesta är tillbaka. Men i stället för Munir/Sandro kanske det är bättre att sätta in lite extra försvarare. Och spela nånting sånt här.

Bravo
Alves Pique Mathieu Alba
Busquets Mascherano Iniesta
Roberto Suarez Neymar
Citera
2015-11-05, 00:17
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Var fick du fyra veckor ifrån? Jag hörde snack om två veckor.

Är inte så orolig inför El Clasico. Iniesta tillbaka, Sergi Roberto storspelandes och Busquets är Busquets... Samtidigt är det troligt att Mascherano och Busquets spelar samtidigt också. Har fungerat tidigare.

Visst är Clasico roligare med Messi, det är alltid kul att se honom utklassa de allra bästa lagen, men Neymar och Suarez ska kunna räcka offensivt. Man får heller inte glömma att Real är långt ifrån skadefria, även om de har bättre bredd i truppen.
Citera
2015-11-05, 00:46
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Var fick du fyra veckor ifrån? Jag hörde snack om två veckor.

Är inte så orolig inför El Clasico. Iniesta tillbaka, Sergi Roberto storspelandes och Busquets är Busquets... Samtidigt är det troligt att Mascherano och Busquets spelar samtidigt också. Har fungerat tidigare.

Visst är Clasico roligare med Messi, det är alltid kul att se honom utklassa de allra bästa lagen, men Neymar och Suarez ska kunna räcka offensivt. Man får heller inte glömma att Real är långt ifrån skadefria, även om de har bättre bredd i truppen.
Katalanska tv3, men även om det är två veckor så är han ju isf klar den 19e, två dagar innan el clasico så han lär inte då kunna starta och spela 90 min

Alla som håller på Barcelona behöver vara oroliga med tanke på Reals form, framförallt försvarsmässigt, behövs verkligen ett geni som Messi på plan för att kunna göra mål borta mot Real.

Och då tar man inte ens med i beräkningen eventuella tvivelaktiga linjedomare som man hört rykten om
Citera
2015-11-05, 09:09
Medlem
Cambijaos avatar
Varför bar Neymar en beanie igår?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in