Kollade runt lite på nätet, Både Nerijus och hans fru verkade ha facebook samt har konton kvar men inga bilder, NB finns även kvar på vk.com men hans lille bror finns det inte många spår av någon anledning, tittar man på NB:s facebook och bilder på han och hans ryska fru så får man intryck att NB är känslomässig sökande person och på nåt sätt tror jag att hans fru är ingen han egentligen önskar ha som fru. Hon ser ju inte ens bra ut, så enligt mina förlåt egoistiska tankar så har jag svårt att tro att han tänder på henne tillräckligt mycket och tittar man på musik som han lyssnar på och postat så handlar det om kärlek och på sätt och vis överdriven kärlek som finns i sagor som dessa låtar handlar om. Jag kan ryska och förstår på sätt och vis och känner nästan att jag kan måla upp en scenario på en person som NB och hans tankar samt självinsikt som är väldigt långt borta från verkligheten.
Det jag tror och ser är en person som är blåögd för snäll samt lojal och lever inte sitt eget liv, jobbar och sliter och har en fru som han inte tänder tillräckligt på, drömmer om något annat i stil med Lisa Holm, tittar man på hans vk.com ryska facebook så är det sexiga tjejer och sidor men inget vålds porr vad jag kan se. Han kan ha möjligtvis fått någon slags psykbryt och gjort detta samt spårat ut, med tanke på bilder man set i FUP och som vissa skrivit i denna tråd så är han rätt destabiliserad person och har säkert spårat ut efter att bara jobba och hänga med sin konstiga bror och en fru han egentligen är trött på att se dagligen. Så visst kan det tror jag bli knas och utagerande beteende. Men i övrigt så ser hans bror mer falsk och sociopat aktig ut om man bara tittar på bilder. NB:s fru ser tyvärr ut som en tjej som gör vad som helst för att behålla en för henne någorlunda enligt henne bra man, för hon kan inte få bättre tror jag att hon tror.
Vet inte om jag har fel men ja all fokus är just i media är på NB, jag är väldigt nyfiken på vad Aivaras N gjort. På sätt och vis så säger helheten om att alla dessa 3 vet egentligen exakt vad som hände. Anser dessa skyldiga alla tre. Riktiga svin, men dom kommer inte att leva ett bra liv resten av deras liv oavsett vad rätten kommer fram till.