Citat:
Ursprungligen postat av
birkaboo
Bra sammanfattning. Dagens rättegång avslutades med att han inte heller kunde svara domaren på en direkt fråga om vad dataspelet Leage of Angels som han säger sig spela så ofta går ut på. Trots tolk kan han inte svara. Har han gett upp ? Om jag satt där oskyldigt anklagad och riskerade livstid skulle jag ta varje tillfälle i akt att vara tydlig och strida för min sak. Han verkar inte bry sig ett dugg.
Ja han borde vara uppriven och känna sig kränkt om han nu är oskyldig, komma med en massa teorier om hur hans DNA kan befinna sig där det gör. Men han bara sitter där och visar inte med en enda min att detta skulle beröra honom, enda gången han gråter så är det för sin egen skull eller något han själv gillar, katt och dotter eller sig själv.
Han bryr sig inte om LH eller hennes familj , tror inte ens han bryr sig om sin fru eller bror heller. Han tycker att det bättre att bli dömd mot sitt nekande för då är han oskyldigt dömd , det kanske kommer en liten tår när domen faller och jag hoppas någon slänger in resten av repet till honom och glömmer titta till honom på ett tag