2006-11-11, 17:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blight
Alla iranier ser gamla och äckliga ut tidigt. De ser ut som 30 efter 22, det är sant.
Vissa iranska killar börjar bli "övermogna" redan vid 17-18. Det är rätt tragiskt.

Mitt ideal är män som ser ungdomliga ut långt efter 20. T.ex fotbollsspelaren Kaká.
Män som ser unga ut länge är attraktiva. Män som ser ut som gammalt ökenläder, dvs iranier, och åldras tidigt för att sen ha ett "moget" utseende livet ut är förjävligt äckliga.
Men, det är helt sant att det där översexualiserade "bastuklubbsutseendet" som killarna på bilderna scar länkade går hem hos mer primitiva, allmänt kåta personer. Förnekar inte det. Säger bara att jag själv finner det frånstötande. Kan även påpeka att trots att personerna på bilderna, som jag inte tycker är snygga för övrigt, troligen skulle gå hem på någon porrklubb eller något annat fnaskigt sammanhang och få "pridebögar" efter sig i drivor så ser majoriteten av iranierna i Sverige inte ut så.
Jag avskyr det indiska Bollywoodskönhetsidealet för män. Det är ungefär så som iranska manliga modeller ser ut. Bollywood. Så jävla smörigt och orientaliskt men alltid de vitaste orientalerna som över huvud taget går att hitta. De ska alltid, trots att de ser horiga ut, vara fem gånger så vita som sina landsmän. Det där med vit hy är en besatthet i Iran och Indien tycks det. I och för sig inte svårt att förstå, vit hy är attraktivt men, när majoriteten av folken där inte är särskilt vita är det rätt komiskt hur de framställer sig själva. Iranier är skitgula i huden.

Sen får man olika vibbar från olika sorters fåfänga. När jag ser iranska manliga skönhetsideal, bollywoodidealen, känner jag diskret doft av skitigt rövhål för mitt inre. Just den där typen av män som vill bli betraktade och beundrade på samma sätt som kvinnor etc men samtidigt försöker bete sig sprättigt kukmacho utanpå fittigheten. När jag däremot ser Michael Jackson från mitten av 80-talet eller en androgyn Pradamodell känns inte fåfängan lika fittig. Trots att MJ på alla sätt troligen är en mer hispig människa blir inte hans fåfänga, från den tiden han såg bra ut, på samma bajshålsnivå som den manligan iranska eller indiska fåfängan. Iranier är så totalt motbjudande bara.

Fan vad du måste hata iranier?...och vad du hatar bollywood...angående vita
i indien alla vet ju att dom står över dom svarta..så det är ju klart att det är så dom ser ut i filmerna....hur många tjejer i hollywood är fula??
samma sak där dom flesta kvinnliga skådisar är ju snygga
2006-11-11, 18:22
Medlem
alla har väl inte samma smak, och tur är väl det. förortstjejer som bryter och springer runt i mjukisbyxor, sminkar sig som clowner och stinker billig parfyrm ger mig rysningar.. men sofistikerade söta universitetestjejer toppar min lista just nu. finns ett par på min skola, speciellt två iranier som är så galet söta, smarta och faktiskt jävligt trevliga!
2006-11-11, 18:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skurten
alla har väl inte samma smak, och tur är väl det. förortstjejer som bryter och springer runt i mjukisbyxor, sminkar sig som clowner och stinker billig parfyrm ger mig rysningar.. men sofistikerade söta universitetestjejer toppar min lista just nu. finns ett par på min skola, speciellt två iranier som är så galet söta, smarta och faktiskt jävligt trevliga!

Iranier är inte smarta. Vet flera iraniertjejer med höga karriärambitioner som brukade be skolans ärkenördar att göra läxorna åt dem. Har själv fått många förfrågningar om läxhjälp av iranier som antastat en i korridorer eller velat att jag skulle skriva uppsatser åt dem. Inga drägg, helt "vanliga" studiemotiverade iranier av den typen som hyllas på flashback.
2006-11-11, 18:32
Medlem
Komiskt.

Okej Blight, jag ska inte lägga ner mer tid på dig. Jag vet inte varför du hyser så stark motvilja mot just iranier, men du får hata dem/oss så mycket du vill.

Den här tråden säger väl det mesta om dig som person:
http://www.flashback.org/showthread.php?t=396604

Citat:
Jag har förtidspension för depression. Läkaren rekommenderade det och jag behövde faktiskt inte göra ett skit. Har aldrig ens träffat försäkringskassan eller pratat med en handläggare. Kanske är ovanligt men så var det iaf för mig.

Eftersom jag ser mig själv som en fri själ och inte tyngs av moraliska förpliktelser gentemot samhället har pengarna från försäkringskassan varit en fin bonus att komma igång med livet med. Kan man skaffa en förtidspension ska man det, i alla fall om man inte vill vara bunden av samhällsreglerna. Jag plastikopererar mig just nu och sen tänker jag flytta till Brasilien och umgås med vackra människor, kanske skaffa mig en utbildning i Brasilien eller köpa ett litet hus där.

Min ekonomi har varit mångfalt bättre än för många 20-åringar och jag skäms inte det minsta för att jag gjort det mesta av systemet och dess brister.
http://www.flashback.org/showthread.php?p=5486173#post5486173

Vem tar dig på allvar? Misslyckade nolla.
Basta.
2006-11-11, 18:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av scar
Komiskt.

Okej Blight, jag ska inte lägga ner mer tid på dig. Jag vet inte varför du hyser så stark motvilja mot just iranier, men du får hata dem/oss så mycket du vill.

Den här tråden säger väl det mesta om dig som person:
http://www.flashback.org/showthread.php?t=396604

Basta.

Förstår inte vad den skulle säga förutom att jag, i likhet med majoriteten av iranska medelålders kvinnor i det här landet, lider av depression. Skulle inte förvåna mig om din mamma med orangebrun-fejkblondering och kolsvart kajal precis som mina före detta iranska bekantas fuskblonderade mammor har zoloft eller fontex i skåpen för att orka sig igenom dagen. Det är vanligt bland iranier. Jag har varit hemma hos 3 iranska familjer i mitt liv och hos samtliga har zoloft eller fontex legat framme fullt synligt eller skymtat när en skåpsdörr öppnats så de rapporter man hört om hög depression bland iranska kvinnor verkar onekligen stämma.
2006-11-11, 18:43
Medlem
Citat:
Förstår inte vad den skulle säga förutom att jag, i likhet med majoriteten av iranska medelålders kvinnor i det här landet, lider av depression. Skulle inte förvåna mig om din mamma precis som mina före detta iranska bekantas mammor har zoloft eller fontex i skåpen för att orka sig igenom dagen. Det är vanligt bland iranier.
Du kanske är en iranier med identitetskris. Som han som gick med i SD.

Citat:
Förstår inte vad den skulle säga förutom att jag, i likhet med majoriteten av iranska medelålders kvinnor i det här landet, lider av depression. Skulle inte förvåna mig om din mamma med orangebrun-fejkblondering och kolsvart kajal precis som mina före detta iranska bekantas fuskblonderade mammor har zoloft eller fontex i skåpen för att orka sig igenom dagen. Det är vanligt bland iranier. Jag har varit hemma hos 3 iranska familjer i mitt liv och hos samtliga har zoloft eller fontex legat framme fullt synligt eller skymtat när en skåpsdörr öppnats så de rapporter man hört om hög depression bland iranska kvinnor verkar onekligen stämma.
Bläh, inget av det du skriver stämmer in på oss. Är alla iranier exakt likadana? Är alla svenskar exakt likadana? Du svamlar ju som en omtöcknad höna. Sluta generalisera så jäkla mycket.

Jaja, orkar inte ägna mer tid åt troll.
2006-11-11, 18:54
Medlem
Princans avatar
Är Blight androgyn? Aldrig hört så mycket hat. Ingen haloperidol på länge Blight???
2006-11-11, 18:56
Medlem
L0darens avatar
skrev detta i en annan tråd men det passar nog bättre här:

läste på komvux i medis för ett par år sen.
Var en ganska söt iranska som raggade på mig, tyvärr hade hon raggasträng och envisades med att ha korta toppar för att visa upp den. Stackarn hade bara varit i Sverige nåt år och hade inte integrerats tillräckligt länge. Det mest skrämmande för mig var inte raggarsträngen eller ryggmattan, det var det som eventuellt fanns nedanför som jag inte kunde hantera.

En annan upplevelse men en irani
Hade snackat lite med en irani tjej på ett community, vi bestämde oss för att ses. Iaf jag kom hem till henne rätt full, hennes svenska vän skulle sova över hos henne så det blev inget kn***a men likväl en del hångel osv. Jag fick inte ta henne på rumpan, iofs var detta ett par år sen och hon var väl 17 bast eller nåt så visst.
Nåja, jag somnade där och vaknade upp på morgonen. Bredvid mig låg ett höknäst monster med hög panna och flottigt hår ala jhericurl. Nej jag överdriver, men inte fan såg hon bra ut. ÅNGEST. Försökte hantera situationen och schappa därifrån ganska så snart. Hon hade hårig rygg också, det var ju klart det värsta.

För övrigt tycker jag mycket om iranier som människor, min bästa vän när jag var yngre är iranier. Spenderade mycket tid hemma hos honom då det blev som mitt andra hem. Fick alltid mycket varmt välkomnande, extremt god mat, och de var mycket generösa.
2006-11-11, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Princan
Är Blight androgyn? Aldrig hört så mycket hat. Ingen haloperidol på länge Blight???
Han är en bög. Eller så är han transsexuell. Plastikoperationer? Boobjob eller?

Just det där hatet mot en specifik folkgrupp gör mig förbryllad (ok visst, arabhatet är utbrett på fb, men iraniehat? ).
2006-11-11, 19:02
Medlem
Princans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scar
Han är en bög. Eller så är han transsexuell. Plastikoperationer? Boobjob eller?
Ja inte fan är han normal. Borde skjuta sig själv.

L0daren: Ryggmatta är standard. Har du otur kommer polisonger, skäggväxt och hår på underarmarna.

Men fortfarande är Middle East the best of the best!!!
2006-11-11, 19:18
Bannlyst
Citat:

Du måste vara den största iranier hataren i Sverige.
2006-11-11, 19:32
Medlem
SvaMp_s avatar
Citat:
Alla iranier ser gamla och äckliga ut tidigt. De ser ut som 30 efter 22, det är sant.
Vissa iranska killar börjar bli "övermogna" redan vid 17-18. Det är rätt tragiskt.

Att du är allmänt skum och i princip definitionen på misslyckad har scar redan visat så eg ska man ju inte ta dig på allvar, men ang att iranier ser äldre ut än de är så vill jag bara visa denna kvinna jag såg i metro häromdan: http://www.metro.se/se/article/2006/11/07/07/5817-23/

Liksom hur ser 62åriga svenska kärringar ut? Som feta herken...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in