Citat:
Varför försöker du göra en stor sak av baltens dotter?Inga svar om Nerjus dotter också är blond och 17 år.
Märkligt är det. Jag fattar inte hur han kan ha gjort det, han är själv pappa till en tjej. Det normala vore väl att va överbeskyddande till andras ungar då ungarnas egna föräldrar inte är där?
Mina barn är inte 17 år men jag behandlar alla barn på ett korrekt sätt, jag berättar vad som är bra och vad som inte är bra.. Jag har ibland klivit in och stoppat nåt som håller på att skena. Inte mina barn men man vill ju att alla andra gör nåt för mina barn om dom behöver hjälp och jag är inte där.
Nerjus ska sitta på Black Dolphin i Sibirien för detta. For Life. På Yotube kan ni skriva in Black dolphin prison som ligger i den sibiriska tundran. Det unika är att ingen kommer därifrån levande. det är slutstationen.
Märkligt är det. Jag fattar inte hur han kan ha gjort det, han är själv pappa till en tjej. Det normala vore väl att va överbeskyddande till andras ungar då ungarnas egna föräldrar inte är där?
Mina barn är inte 17 år men jag behandlar alla barn på ett korrekt sätt, jag berättar vad som är bra och vad som inte är bra.. Jag har ibland klivit in och stoppat nåt som håller på att skena. Inte mina barn men man vill ju att alla andra gör nåt för mina barn om dom behöver hjälp och jag är inte där.
Nerjus ska sitta på Black Dolphin i Sibirien för detta. For Life. På Yotube kan ni skriva in Black dolphin prison som ligger i den sibiriska tundran. Det unika är att ingen kommer därifrån levande. det är slutstationen.
Om hon är lik Lisa.
Du glömmer kanske vilken stor sak åklagaren (och ni i tråden) försökt göra av den där "joggerskan".
Dvs anklaga balten för att ha försökt attackera godsägarens svärdotter första dagen, och sen dagen efter äntligen lyckas med lilla Lisa.
Godsägaren är en gammal gubbe, hans svärdotter är medelålders klimakterie-kossa.
Men Du försöker få det till att balten hade en särskild "typ" som han ville attackera - en som såg ut som hans egen dotter.
Är du nån incest-älskare eller?
Varför skulle balten ens försöka attackera en gammal klimakterie-kossa om han nu dras till unga flickor som ser ut som hans dotter?
Naj - det tänkte du inte riktigt på va ...?
Men du ser - återigen bevis som talar Mot att balten är skyldig.
Något för dig att tänka på kanske.