Citat:
VArför LJUGER du???
Så HÄR står det i fupen:
"Stefan visste att hon tagit bilder på sig själv och lagt ut på nätet vilket han inte gillade. Han
hade talat om det för Lisa. Han hade också sagt att han inte tyckte om att hon klädde sig
utmanande.
Han sa att han inte trodde att Lisa höll på med alkohol och liknande. Han hade sagt till Lisa
att han inte tyckte hon skulle använda alkohol innan hon blev 18 år. Han hade hämtat Lisa
redan klockan 21 på kvällen då hon varit på fester och de andra då hade druckit alkohol.
Detta hade Lisa "fått mycket skit för i skolan". Han hade inte sett henne berusad och åkte
alltid och hämtade henne om det behövdes. Om hon var på fest o d så var Stefan nykter så
han kunde hämta henne."
- Förhör Stefan Holm, pappan, diarienr: 5000-K698204-15
Är du NÖJD????
Lisa blev RETAD för pappans SJUKA beteende.
Lisa höll på att bli UTFRYST, MOBBAD - pga pappans SJUKA beteende!!!
Pappan tvingade hem Lisa kl 21, mitt framför hennes vänner. MITT FRAMFÖR HENNES VÄNNER:
ALLA i skolan fick reda på det.
Alla i skolan visste vilken Sjuk galning pappan var.
Är du NÖJD??
Tänker du ERKÄNNA att du hade fel, och att Jag hade Rätt?
Så HÄR står det i fupen:
"Stefan visste att hon tagit bilder på sig själv och lagt ut på nätet vilket han inte gillade. Han
hade talat om det för Lisa. Han hade också sagt att han inte tyckte om att hon klädde sig
utmanande.
Han sa att han inte trodde att Lisa höll på med alkohol och liknande. Han hade sagt till Lisa
att han inte tyckte hon skulle använda alkohol innan hon blev 18 år. Han hade hämtat Lisa
redan klockan 21 på kvällen då hon varit på fester och de andra då hade druckit alkohol.
Detta hade Lisa "fått mycket skit för i skolan". Han hade inte sett henne berusad och åkte
alltid och hämtade henne om det behövdes. Om hon var på fest o d så var Stefan nykter så
han kunde hämta henne."
- Förhör Stefan Holm, pappan, diarienr: 5000-K698204-15
Är du NÖJD????
Lisa blev RETAD för pappans SJUKA beteende.
Lisa höll på att bli UTFRYST, MOBBAD - pga pappans SJUKA beteende!!!
Pappan tvingade hem Lisa kl 21, mitt framför hennes vänner. MITT FRAMFÖR HENNES VÄNNER:
ALLA i skolan fick reda på det.
Alla i skolan visste vilken Sjuk galning pappan var.
Är du NÖJD??
Tänker du ERKÄNNA att du hade fel, och att Jag hade Rätt?
Bra, den delen av pappans förhör hade jag glömt, tack.
Det han säger kan också tolkas som att det är Lisa som ringt och bett om att bli hämtad.
Även en sån situation skulle kunna leda till att man får skit av det från kompisar. Om pappan är orsaken till att Lisa lämnar festen tidigt, varför ska HON få skit för det ? Då får man väl snarare sympatier ?
Om nu alla i skolan visste vilken sjuk galning pappan är, varför har det inte kommit fram i kompisarnas förhör ?
Du fabulerar fortfarande ihop lögner och skriver som om det vore sanning.
Huvudet på spiken! Denna misstänksamhet gentemot myndigheter och auktoriteter bottnar oftast i en dålig relation till fadern ifrån uppväxttiden, då projicerar man detta på yttre auktoriteter/myndigheter (yttre symboler för det manliga), en stark misstänksamhet mot dessa, ifrån det egna undermedvetandet. Stefan Holm har visat sig vara en strikt men ansvarstagande pappa, och det man inte själv har haft misstänkliggör man.