Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Hohoho!
Nopomil, XavvonZac, Vastmanlanning!
Jag anropar er eftersom ni tar upp pappan gång efter annan i misstron.
Kan ni 1. berätta om hans roll i det hela 2. samt hur NB:s blod DNA är överallt - speciellt på insidan av hennes byxor, tack.
"Insidan" var Faktiskt inte någon Insida - byxorna var Nerdragna och den övre insidan var Utåtvända.
Jackan o tröjan var också Utvända.
Lisa Drogs, Släpades på golvet i den smutsiga boden. Och fick då golvets dna-spår på sig. På de insidorna av kläderna som rörde vid golvet då den drogs.
Fotografi i fupen Visar Spår efter hur kroppen släpades, drogs.
Pappans roll har jag förkalrat Flera gånger.
Pappan var Överkontrollerande.
Lisa var Rädd för sin pappa, står i fupen
Lisa kände inte längre igen sin pappa - står i fupen
Pappan åkte och tvingade Lisa att gå från en fest hon var på, kl 21, framför alla hennes vänner - står i fupen.
Pappan försökte förbjuda Lisa att klä sig "utmanande" - står i fupen.
Pappan stängde ner Lisas internetkonton där hon "poserade utmanande" - står i fupen.
Pappan försökte förbjuda Lisa att bära "utmanande kläder" - står i fupen.
Lisa Grät när hon berättade om hur hennes pappa hade förändrats - står i fupen.
Kort sagt så försökte pappan Kontrollera Lisas sexualitet.
Och han var, bevisligen, beredd att åka iväg och själv sätta stopp för eventuella planer Lisa hade för att ha kul eller träffa killar (bevisligen eftersom han gjort så innan).
OCH - pappans fingeravtryck finns på mopeden.
Det var Bara pappans Ord som förkalrade mopedens skador (dvs de hade likaväl kunnat uppstått av en aktuell krock med en pappa som körde i halsbrytande hastighet på små lantvägar i sin iver att försöka hindra sin dotter att gå på fest o räka träffa Killar).
Dna-spår som tillhör familjen finns på i stort sett alla spår. Det använder polisen som "kontroll-jämförelse" utan att ge det någon betydelse.
Men jag sätter mina pengar på den hemlige pojkvännen.
För han, + vänner, observerades på caféet vid stängningsdags.