2015-10-30, 16:04
Medlem
elmerengues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Ja det är helt underbart hur bra xanor fungerar
En av dom skönaste benson för min del iallafall.
Ja de funkar fint, särskilt om man även har ikto, sub, gräs och hasch att tillgå. Trevlig helg alla därute för det har jag. Mm.
Citera
2015-10-30, 16:11
Medlem
Calogeros avatar
Hur farligt är det att blanda xanor med alkohol? Samt cannabis.
Citera
2015-10-30, 16:13
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calogero
Hur farligt är det att blanda xanor med alkohol? Samt cannabis.

I mindre doser ingen fara men ditt omdöme kan bli åt helvete
Citera
2015-10-30, 16:41
Medlem
Calogeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
I mindre doser ingen fara men ditt omdöme kan bli åt helvete
Haha jo det har jag förstått. Inget som helst minne hur jag kom hem men vaknade upp i min säng iallafall. Har stilnoct på recept för insomnia och har ett vagt minne att jag ville stoppa i mig en för fortsatt härlighet, men alla verkar vara kvar. Tur det kanske?
Citera
2015-10-30, 17:20
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmerengue
Ja de funkar fint, särskilt om man även har ikto, sub, gräs och hasch att tillgå. Trevlig helg alla därute för det har jag. Mm.

Yes, kunde inte sagt det bättre själv! Perfekta blandningen minst sagt.
Citera
2015-10-30, 18:51
Medlem
elmerengues avatar
Citat:
Yes, kunde inte sagt det bättre själv! Perfekta blandningen minst sagt.
Ja helt klart klart. Ta en ksalol och en etta sub och ut och äta. Sen hem och nodda med ytterligare lite sub, en halv ikto och några bongar sativagräs och indicahash. Jag klagar inte..
Citera
2015-10-30, 18:59
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmerengue
Ja helt klart klart. Ta en ksalol och en etta sub och ut och äta. Sen hem och nodda med ytterligare lite sub, en halv ikto och några bongar sativagräs och indicahash. Jag klagar inte..

Låter tvär nice det där. Saknar min livs stil med opiaterna, bens och cb'n. Dagarna/livet fungerar otroligt bra osv. Så förstår att du inte klagar
Citera
2015-10-30, 19:27
Medlem
bumbaclot.s avatar
Att blanda ksalol och lorazepam, är det någon hit eller blir man bara helt väck, vaknar upp dagen efter och minns ingenting? Har tagit 6mg ksalol atm och väntar fortfarande på att få må extra gött, skulle 2mg lorazepam göra det extra mysigt eller göra så att det ballar ut tror ni? Blandade sobril och imovane förut, inga doser större än normala för mig och blev helt väck och kunde inte bete mig. Vill bara bli skön liksom, men inte helt jävla dum i huvudet. Så, går det att blanda utan att balla ur?
Senast redigerad av bumbaclot. 2015-10-30 kl. 19:47.
Citera
2015-10-31, 10:57
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumbaclot.
Att blanda ksalol och lorazepam, är det någon hit eller blir man bara helt väck, vaknar upp dagen efter och minns ingenting? Har tagit 6mg ksalol atm och väntar fortfarande på att få må extra gött, skulle 2mg lorazepam göra det extra mysigt eller göra så att det ballar ut tror ni? Blandade sobril och imovane förut, inga doser större än normala för mig och blev helt väck och kunde inte bete mig. Vill bara bli skön liksom, men inte helt jävla dum i huvudet. Så, går det att blanda utan att balla ur?

Om du är osäker varför inte ta 1mg lorazepam eller varför inte 0.5mg och testa dig fram kompis. Så hade jag gjort.

Lycka till amigo!
Citera
2015-10-31, 11:15
Medlem
Redlinezs avatar
Har 2 stavar från svenskt apotek som jag funderar på att ta idag. Har ingen tolerans så räcker nog med en halva.
Citera
2015-10-31, 15:44
Medlem
bumbaclot.s avatar
Citat:
Om du är osäker varför inte ta 1mg lorazepam eller varför inte 0.5mg och testa dig fram kompis. Så hade jag gjort.

Lycka till amigo!

Haha, du vet säkert hur det är. ''Klockan går'' tänket och man vill hinna må bra så länge som möjligt. Gick bra ialf, mådde gött och däckade när jag lagt mig i sängen för att somna in till en film. Det blev minst 3 stycken 1mg lorazepam som slank ned, kanske någon till, man har ju verkligen ingen koll dagen efter om man inte visste exakt hur många man hade från början.

Jag blandar alltid med sub, vill så gärna nodda men det är extremt svårt för mig att komma till den nivån då jag har begränsade mängder sub och sitter inte direkt på en guldgruva av benso heller. Ikväll blir det 2mg sub, 4mg ksalol och en ännu obestämd mängd lorazepam, 6mg som start kanske.

Ha det gött alla
Citera
2015-10-31, 16:07
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumbaclot.
Haha, du vet säkert hur det är. ''Klockan går'' tänket och man vill hinna må bra så länge som möjligt. Gick bra ialf, mådde gött och däckade när jag lagt mig i sängen för att somna in till en film. Det blev minst 3 stycken 1mg lorazepam som slank ned, kanske någon till, man har ju verkligen ingen koll dagen efter om man inte visste exakt hur många man hade från början.

Jag blandar alltid med sub, vill så gärna nodda men det är extremt svårt för mig att komma till den nivån då jag har begränsade mängder sub och sitter inte direkt på en guldgruva av benso heller. Ikväll blir det 2mg sub, 4mg ksalol och en ännu obestämd mängd lorazepam, 6mg som start kanske.

Ha det gött alla

Låter nice det ! Om du får svårt att nodda rök ett par jointar också så ska du se att du börjar nodda. Jag röker alltid när jag tar sub och bens och det fungerar lika klockrent varje gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in