2015-10-31, 15:13
Medlem
Om Malmö lyckas få ett flak coca cola för Yotun är det bara att hugga direkt. Håller tummarna att Safari kommer hem

Grattis Peking
Citera
2015-10-31, 15:16
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
Om Malmö lyckas få ett flak coca cola för Yotun är det bara att hugga direkt. Håller tummarna att Safari kommer hem

Grattis Peking

När kommentatorn säger följande i minut 70 cirka: "och Bärkroth tar sig förbi Yotun som vanligt" bör vissa lampor börja blinka. Han var verkligen tragisk defensivt.
Citera
2015-10-31, 15:19
Medlem
nygards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
När kommentatorn säger följande i minut 70 cirka: "och Bärkroth tar sig förbi Yotun som vanligt" bör vissa lampor börja blinka. Han var verkligen tragisk defensivt.

Han är väldigt mycket upp och ner tyvärr. Han kan vara direkt dålig i en eller ett par matcher, för att i nästa stå för solida prestationer, och sen går han ner sig igen. Kommer Safari hem så hoppas jag man tänker om där och flyttar upp Yotun på en mittfältsposition permanent istället.
Citera
2015-10-31, 15:24
Medlem
feldgraus avatar
Ett uppriktigt grattis till Peking, ni är värdiga vinnare, helt klart!

Ett mer ironiskt grattis till den svenska domarkåren som faktiskt lyckas med konststycket att visa ut Rosenberg en gång den här säsongen.

/feldgrau
Citera
2015-10-31, 15:27
Medlem
Casabas avatar
Så jävla uselt sätt att slösa bort en fjärdeplats på. Att dessutom i onödan behöva springa sig trötta i 85 minuter, att Rosenberg endast spelat 5 min sedan matchen mot Shaktar för två veckor sedan, och att han lär vara avstängd i de fruktansvärt viktiga cupmatcherna nästa säsong. Dessutom att behöva höra Norrköping stå i glädje och sjunga engelska ramsor på Nya Stadion.

Så fruktansvärt uselt av Rosenberg att ge Eriksson (eller linjedomaren i praktiken) att chansen att visa det röda. Hans första jävla röda i karriären dessutom.

Grattis Norrköping.

Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Malmös aktier föll dock rejält idag. Rent av pinsamt. Skönt ändå att deras tid i rampljuset äntligen är över.
Missa inte att bänka dig tillsammans med 1 miljon andra svenskar på tisdag kl 20.45.
Senast redigerad av Casaba 2015-10-31 kl. 15:30.
Citera
2015-10-31, 15:29
Medlem
Bigbadwolfzors avatar
Grattis Peking, ni förtjänar guldet efter 30 omgångar i allsvenskan anno 2015.
Citera
2015-10-31, 15:29
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casaba
Så jävla uselt sätt att slösa bort en fjärdeplats på. Att dessutom i onödan behöva springa sig trötta i 85 minuter, att Rosenberg endast spelat 5 min sedan matchen mot Shaktar för två veckor sedan, och att han lär vara avstängd i de fruktansvärt viktiga cupmatcherna nästa säsong. Dessutom att behöva höra Norrköping stå i glädje och sjunga engelska ramsor på Nya Stadion.

Så fruktansvärt uselt av Rosenberg att ge Eriksson (eller linjedomaren i praktiken) att chansen att visa det röda. Hans första jävla röda i karriären dessutom.

Grattis Norrköping.

Missa inte 3an på tisdag kl 20.45.
Det lär väl vara inledningen på Allsvenskan han är avstängd i?
Citera
2015-10-31, 15:31
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Det lär väl vara inledningen på Allsvenskan han är avstängd i?
Förhoppningsvis, men vad jag kommer ihåg så kan de "gå in i varandra". Har för mig att Molins fick ett rött i en cupmatch och var avstängd i Allsvenskan i alla fall.
Citera
2015-10-31, 15:35
Medlem
Citat:
Förhoppningsvis, men vad jag kommer ihåg så kan de "gå in i varandra". Har för mig att Molins fick ett rött i en cupmatch och var avstängd i Allsvenskan i alla fall.

Den är tung om det blir så. Kommer han flina lika mycket när han får det beskedet som när han klev av plan idag?
Citera
2015-10-31, 15:36
Medlem
mishimas avatar
Citat:

Grattis Norrköping.

Missa inte att bänka dig tillsammans med 1 miljon andra svenskar på tisdag kl 20.45.

Lär han inte vara avstängd mot Götene först?
Citera
2015-10-31, 15:38
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Stämmer. Kvartsfinalen i cupen och premiären i Allsvenskan blev han avstängd i.

http://www.expressen.se/kvp/sport/molins-dom-efter-roda-kortet-grov-forseelse/

Vet faktiskt inte hur det funkar riktigt, trodde cupen och allsvenskan räknades som olika turneringar och att avstängningar bara skedde i respektive turnering. Uppenbarligen inte.
Citera
2015-10-31, 15:56
Medlem
nomadics avatar
Surt att vi inte kunde vinna idag och avancera upp på övre halvan vilket ju b la gett seedning i cupen nästa år. Nu hoppas jag operation "Astrit ska stanna" inleds på allvar.

Grattis till Peking! Helt välförtjänta vinnare av årets serie. Alltid kul när de "stora elefanterna" knäpps på näsan. Går det att reklamera 50 kg pyttipanna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in