Transport, snuttefilt & spiral överföring i transformationen
Plast, Säck eller matta som kropp kan ha transporterats uti kan rimligen vara något som funnits i bilen redan och förvarades lufttätt. Kanske hade Nerijus en liten påse för att lättare kunna få ut innehållet i sin påse och vara mer ståndaktig i praktiken, rimligen det han kom över i den vägen torde var Irinas underbyxor vilken han kan ha haft för vana att sniffa på för att mer holistiskt fritt fantisera. Vid städningen så åker dessa sedan med och hamnar i botten av paketet vilket av någon anledning är lite blött. Snuttefilten glömmer man ju inte!
Skruvad överföring ur korkade drifter tack vare penibel flaskhals
När paketet sedan öppnas måste plasten tas av för annars kommer ju kroppen inte in i sitt klädsamma läge. Då upptäcker kapten Nero att Irinas trosor och hans lilla snuttefilt att sniffa på och runka till ligger där. De tas så klart med igen. Detta bör kunna förklara DNA kontamineringen bättre än en stillsam ollning efter det regelrätta mördandet. För jag tror att en del med vitsen med dödandet är att stå där likgiltig och visa intet. Sedan behövde han knappast ägna sig åt självsmek, för dödsångesten gav en så stark kick att han fick springa iväg till lampskärmen, och avlägga bikten av sin tunnelsyn som det ljushuvud han är. Han behövde nog inte göra vågen själv.
Zero in
kom sedan tillbaka lugn igen. utan att tappa ansiktet inför recipienten. och hade liksom en nolla i munnen. En sådandär smittsam tunnelsyn man lätt tappar hakan av. Jag har förgäves sökt och misslyckats med att finna andra tecken på att han hade någon annan avsikt än att stå helt med en nolla i munnen och hänga henne bara för att få se henne dö.
Bara nollan i munnen
Annars hade han inte behövt lampskärmen eller springa i väg och skita någonstans. Jag tror nog mer på den relativt klockrena psykopaten som bara står lugn och kliniskt observerande och som inte alls vill visa några som helst känslor inför recipienten, utan bara vill tillgodogöra sig näringen i hennes död. Vilket i grunden inte handlar om sex, men sex är en del av livet men detta handlar nog mer om njutningen i att se någon dö.
Makt och kontroll rakt av
http://urbotainskrankthet.spotlife.se/2015/10/30/juicy-me-och-den-fruktansvarda-frukten-sadisten/
Så när urbota inskränkthet man kan komma