Citat:
Ursprungligen postat av
Lyssna Kompis
Jag kan långtifrån ge ett hundraprocentigt svar, men det min magkänsla säger mig är att ruja & co som reglerar värdet. Eller snarare, hur ska det annars styras?
På den öppna marknaden styrs värdet av en vara/valuta av efterfrågan på den. Om fler vill ha den av vad det finns exemplar tillgängliga så rusar priset mycket snabbt i höjden, och om färre vill ha av den vad det finns exemplar tillgängliga så kommer den att rabatteras ut till sist.
Den enda anledningen till varför Bitcoin sköt i höjden var för att de började acceptera allmän spekutionation på den.
Den dag Onecoin blir tillgängliga för alla att spekulera med, är den dag Onecoin kan öka i värde.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lyssna Kompis
Problemet är att jag inte har gjort ngt uttag efter den 15 september.
Då har du inget
nytt att tillföra denna tråd.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lyssna Kompis
Jag har dock svårt att tro att de scammar, för då ligger de JÄVLIGT pyrt till.
Inte då. Det är hur lätt som helst att lura skjortan av folk som kan noll om ekonomi, och därefter klara sig helt utan straff.
Det enda jag kan tänka mig att du menar med "för då ligger de JÄVLIGT pyrt till" är att du hittat ägarnas hemadresser och är beredd att åka dit personligen och kötta ned dem.
De har LAGEN på sin sida som läget är NU, nämligen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lyssna Kompis
Jag kan ge dig en skärmdump på uttag som gjordes tidigare i år om du tycker det är värt nått?
Nej, det är deras "efter 15'e sept" som är intressant nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lyssna Kompis
Dock är jag lite paranoid av mig och skulle isf vilja maska beloppet, men då kanske det blir värdelöst?
Du behöver endast maska den information som kan användas för att identifiera dig, dvs kontonummer och eventuellt namn som kan stå längst upp på sidan. Det viktigaste är att dumpen kommer från en bank som finns och att insättningsbeloppet kan matchas via både datum och belopp mot det uttagna belopp som framgår på din Onecoin-sida.