2015-10-28, 22:34
Medlem
Ferry31s avatar
Ser ut som att den första bortasegern ska kunna lösas in nu. Stark prestation genom hela laget!
Citera
2015-10-28, 23:03
Medlem
anteri17s avatar
Usch. Det har verkligen gått i stå för Il Selvaggi da Nord. Bastas självmål kan komma att bli väldigt avgörande för den här matchens utgång. Räknar man in min hemmaplansfördel så är jag något poäng efter (räknat på 6.0 för Muriel). Skulle Muriel göra mål imorgon, så kan jag knipa en jävligt tight seger. Troligt är dock att det blir ett tråkigt kryss.
Citera
2015-10-28, 23:56
Medlem
snillet_1s avatar
Gomez och Higuain med varsitt mål, samt Allan (fan vet om det räknas, kom in rätt tidigt i andra iaf) och Hamsik med varsin assist bör räcka till seger för mig i Fantan.
Citera
2015-10-29, 09:40
Medlem
Ezzelinos avatar
Jämnt mellan Smerchs lag och mitt. Alla hans spelare har gjort sitt, poängen är 70,0 plus hemmafördel. Zukanovic, Soriano och Maccarone ska spela i kväll, när jag räknade 6,0 på dem ligger jag också på 70,0.
Citera
2015-10-29, 20:09
Medlem
anteri17s avatar
Fuck. Muriel inte från start. Helvete då.
Citera
2015-10-29, 20:46
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Jämnt mellan Smerchs lag och mitt. Alla hans spelare har gjort sitt, poängen är 70,0 plus hemmafördel. Zukanovic, Soriano och Maccarone ska spela i kväll, när jag räknade 6,0 på dem ligger jag också på 70,0.
Hm då kan det innebära två mål för mig... 72p innan modificatori, där vi verkar vara ganska jämna både i backlinje och anfall, men mitt lag har en liten fördel på mittfältet... Kanske kan jag då sno åt mig en vinst här tack vare hemmaplanen, trots att de jag ställde på banan gick utan både mål och assist och trots att ditt lag inte gjort någon dålig omgång...
Citera
2015-10-29, 21:01
Medlem
snillet_1s avatar
Ferry31 sitter hemma och sliter av sig sitt hår? Eder med två bortdömda mål redan (dock korrekt i båda fallen).
Citera
2015-10-29, 21:05
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Ferry31 sitter hemma och sliter av sig sitt hår? Eder med två bortdömda mål redan (dock korrekt i båda fallen).

Sitter och spelar poker så ser inte matchen. Förhoppningsvis har jag råd med de uteblivna målen.

Blir 3 poäng och senare titeln ändå, förhoppningsvis
Citera
2015-10-29, 22:35
Medlem
Ferry31s avatar
Wow, vilken jävla superomgång

Just nu ser det mörkt ut på AC Bosmans avbytarbänk. Jag kommer köra över fullständigt!
Citera
2015-10-30, 11:22
Medlem
snillet_1s avatar
0-4 AC Bosman Go Ahead...
1-1 åldringspung Risorgimento
1-2 eurogol1 Il Buffone
0-0 I Selvaggi... Ale Viola

---

Börjar bli en tät toppstrid mellan Il Buffone och Go Ahead Farmers nu. 17 poäng vardera och på tredje plats parkerar åldringspung med 12 poäng. Viss distans härmed.

Nästa omgång:

AC Bosman - eurogol1
Ale Viola - åldringspung
Go Ahead... - I Selvaggi...
Il Buffone - Risorgimento
Citera
2015-10-30, 12:00
Medlem
Ezzelinos avatar
Ja, Il Buffone måste jag försöka besegra nu i helgen. Tre tunga poäng på spel. Och I Selvaggi da Nord bör helst besegra Go Ahead Farmers, så inte det laget fortsätter gå ifrån och blir omöjliga att hämta in. Den här omgången kunde nästan lika gärna slutat 0-2 för mitt lag, nu blev det 1-1, med små marginaler.
Citera
2015-10-30, 12:59
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Ja, Il Buffone måste jag försöka besegra nu i helgen. Tre tunga poäng på spel. Och I Selvaggi da Nord bör helst besegra Go Ahead Farmers, så inte det laget fortsätter gå ifrån och blir omöjliga att hämta in. Den här omgången kunde nästan lika gärna slutat 0-2 för mitt lag, nu blev det 1-1, med små marginaler.

Ja en poäng ifrån att du blivit nollad, och en halvpoäng ifrån två mål för mig... Små marginaler... Men de ska man inte gnälla för mycket över, hade jag coachat mitt lag korrekt hade Mertens gjort skillnad utan att man behövt räkna halvpoäng.

Ferry frågade tidigare i tråden om vad vi nykomlingar tycker om spelet - jag tycker det är kul, tillräckligt mycket att göra mellan omgångarna, och matcherna blir lite intressantare att kolla på. Jag är nog med nästa gång också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in