Citat:
Ursprungligen postat av
Misohoony
Jahapp, vilken skräll att fårskallarna körde företaget i botten.
Vad tycker ni är bästa agerandet för att få sina sparslantar tillbaka som är instoppade i tbdy?
Bör man kontakta denna konkursförvaltare eller stämma någon? Kanske bara ligga på is rent av under tiden dom jobbar med fallet..
För min del kommer jag att sitta still i båten och vänta på info. Är övertygad om att det kommer att bli gruppstämningar mot någon några. När dessa kommer får jag bestämma mig för om jag vill vara med eller om jag nöjer mig med 10-20% av de kvarvarande pengarna (om man får ut nått)
Om det blir stämningar hoppas jag att de inte bara vänder sig mot toppen utan även mot dem som faktiskt hjälp till att sprida lögnerna i bolaget Jesper (Senior Lending Relations Officer) och Erik (Sverige chef) har jag ett horn i sidan på. Med deras hjälp eller medverkan har bedrägeriet varit möjligt.
Om stämningarna är breda mot många inblandade på olika nivåer ställer jag mig troligen bakom dem är de bara mot någon enstaka topp person tror jag att jag avstår. Men bidrar gärna med den information jag sitter på till dem som vill stämma dem.