Citat:
Ursprungligen postat av
Pellets
Fel - du har betalat för att gå med i Onecoin - jag har inte betalat någon en krona för Bitcoin
Så lägg ner med jämförelsen av Onecoin & Bitcoin.
Fråga 1 = Visa med länk att jag kan mina fram Onecoins utan att betala någon en enda krona.
Ingen Token som skall betalas , inget paket skall köpas , utan jag skall endast mina fram Onecoins genom länken!
Bitcoin blev accepterad av marknaden och man kunde handla för den.
Onecoin har funnits en längre tid och det finns inget marknadsvärde överhuvud taget
Alltså ljög du i 1:a påståendet!
Du har alltså betalat för Onecoins - vilket du först sa att det var gratis?
Besvara nu fråga 1 och bevisa att det är gratis för vem som helst att mina fram Onecoins!
Om det inte är gratis så är det en stor fet bluff och det kommer aldrig bli i allmänhetens intresse under 1000 år att detta accepteras som betalmedel.
Pellets:
Jag ljög inte, jag misstolkade dig. Ber om ursäkt för det.
Att mina fram mina onecoins kostar mig ingenting.
Däremot har jag köpt tokens som jag kommer att mina.
Har 5000 tokens idag som jag kommer att splita inom en månad till 10 000.
Efter det så minar jag. Och då har jag dubblerat värdet samt att värdet ökar på bitcoin hela tiden.
Att jag fått utbildningspaket och får support ser jag bara som ett plus. Men det ingår när jag köper mina tokens.
Har du minat dina egna bitcoins? Bevisa det. Ingen av de jag känner som använder bitcoins har själva minat. De köper på olika marknader.
Bitcoin har funnits sen 2009 och har ett värde på €250?
Onecoin har funnits sen 2014 och har ett världe på €2.45
Du vet inte om det kommer att bli ett stort intresse hos allmänheten eller inte.
Du gissar bara. Du behöver inte gilla Onecoin men din attityd är tråkig.
Inom kort får vi veta om jag har blivit lurad och detta är en scam
Följ mig!
Citat:
Ursprungligen postat av
Pellets
Ja , du kan använda bitcoins i vissa fysiska butiker , även i Sverige
http://internetworld.idg.se/2.1006/1.539581/har-kan-du-betala-med-bitcoin-i-butik
Och du har inget Mastercard kopplat till ditt Onecoin så sluta ljug din pajas...
Nu börjar du bli rolig.
Du är ett riktigt troll du verkar det som.
Bra att det finns 1 butik och 1 ATM som låter dig ta ut i Sverige.
Varför skulle jag ljuga? Och varför kallar du mig pajas?
Var i Sverige bor du Pellets?
Bor du i södra Sverige så kan vi träffas så visar jag dig kortet.
Citat:
Ursprungligen postat av
LittleDave
Skillnaden är att du kan använda dig av dina bitcoins, dvs du köpte inte bitcoins utan växlade dina svenska kronor till bitcoins istället som du sedan kunde köpa saker med. Vad du gör med onecoin är att köpa en låtsasvaluta som du inte kan använda dig av. Ser du skillnaden?
Perfekt att man kan använda sig av sina bitcoins.
Jag har som du kanske redan har läst i tråden ett Mastercard kopplat till mitt OneCoinkonto.
Var Bitcoin en låtsasvaluta i början?
Ingen trodde på Bitcoin heller då. Men nu är det självklart.
Om det nu var en låtsasvaluta som ni alla påstår hade jag ju inte kunnat koppla ett Mastercard till kontot.
Så jag ser inte skillnaden.
Citat:
Ursprungligen postat av
MiffoMuff
Du har alltså fått ett MC kort kopplat till Onecoin? ;D
Stämmer!